guttorm Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Første omgang: Reina Arbeloa - Carra - Agger - Insua Masche - Alonso Kuyt - Gerrard - Riera Keane Inn med Babel og ut med Masche i andre om det trengs. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Insua spilte reservelagskamp her om dagen og hadde aldri spilt uansett ( ) og Keane klarer seg nok ikke alene på topp så da må Gerrard ligge som spiss uansett omtrent. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det var ment sånn jeg ser det for meg, og ikke Rafa Om du ser nederst på forige side, sa jeg akkurat det samme om Insua Kampen gikk Tirsdags kvelden, så det er ingen umulighet at Insua kan spille, men jeg tviler veldig på at Rafa lar ham gjøre nettopp det. Vi får krysse fingrene for at Dossena har en "god" dag på jobben. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg vil ha Kuyt og Keane sammen på topp, da kan de forhåpentligvis utfylle hverandre. Babel er best som superinnbytter. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg vil ha Kuyt og Keane sammen på topp, da kan de forhåpentligvis utfylle hverandre. Babel er best som superinnbytter. Uvant å se så mange ønske å starte i 4-4-2 borte. Normalt så er det kun meg som kjører 4-4-2 Enig i at 4-2-3-1 er vansklig uten Torres, men det er bare frem til pause. 2 Spisser resten av kampen. Jeg er i utgangspungtet fornøyd med uavgjort her, men håper Babel kan knekke dem mot slutten. Dog skal vi ikke undervurdere dem, derfor ønsker jeg å ta det "litt rolig" i første, men uten at vi legger oss bakpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Om jeg ikke husker feil spilte vi 4-4-2 borte mot Chelsea og hjemme mot United. Jeg ønsker det samme mot Arsenal. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Dere bør spille som mot Chelsea, altså ligge litt bakpå med 1 spiss og en hengende. Altså en slags def. 4.4.2. Kampen i mårra avgjøres på kantene. Gael Clichy kommer til å reise seg for the gooners med målgivende Endret 20. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Om jeg ikke husker feil spilte vi 4-4-2 borte mot Chelsea og hjemme mot United.Jeg ønsker det samme mot Arsenal. nja, var vell mer 4-5-1 mot Chelsea. Ikke vansklig å stille 4-4-2 mot United når Gerrard ikke var på banen, da er det jo plutselig plass til både Alonso og Masche Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Feil gutter. Vi spilte 4-2-3-1 mot Chelsea Fet avtar guttorm, på tide at du skaffet deg det. Ikke like rå som min, men greit nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Var rimelig hammer'd da Chelsea-kampen var, så alle kan ha rett. Nå er det *bare* 14 timer til kamp,gutter.(Og jenter,om noen skulle ha gått feil) Godt å se avatar på Guttorm. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Får ikke sove. Gruer meg til kampen i morra. Blir altfor spennende, skulle ikke forundre meg om Gunners tar det altså. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Håper dere taper i mårra og at Torres brekker beinet når han går tur med bikkja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tapt i Fifa nå eller? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Feil gutter. Vi spilte 4-2-3-1 mot Chelsea Fet avtar guttorm, på tide at du skaffet deg det. Ikke like rå som min, men greit nok Men, så er det ingenting som er råere enn Tool da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Feil gutter. Vi spilte 4-2-3-1 mot Chelsea Fet avtar guttorm, på tide at du skaffet deg det. Ikke like rå som min, men greit nok Hehe, det vet jeg. Det står jo nesten alltid 4-5-1 i lagoppstillingen, selv om det i realiteten er 4-2-3-1 Takk for det. Det er forøvrig min første avtar siden jeg ble medlem, skulle det først være en avtar, så måtte det blir The Reds. Avtaren er ok, selve bildet er fantastisk. Du kan skimte Liverbirden over hodet på Torres. Får ikke sett kampen, men jeg kommer nok i tråden etterhvert. Lykke til, breake a leg Endret 21. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Helvete, er på jobb til halv åtte. Da blir det VGLive. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tapt i Fifa nå eller? Og hva skjedde med den fine avataren din da gamey? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Men, så er det ingenting som er råere enn Tool da. Alex Gray lager ikke dårlig kunst heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 APC er råere enn Tool. Jeg likte laget til guttorm. Føler meg rimelig sikker på seier i dag. Vi gjør det som regel godt mot gode lag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tapt i Fifa nå eller? Og hva skjedde med den fine avataren din da gamey? Dude, nå har jeg Diskusjon's råeste avatar. Smokey ftw. Forresten så gjorde jeg ikke annet enn å vinne på Fifa. Im the best! Hilsen en som holder med verdens beste klubblag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå