Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det som er problemet med en 4-4-2 er at vi mest sannsynlig må droppe enten Masche eller Xabi da, og jeg ser gjerne begge to i morgen, men da må Gerrard enten spille på høyrekanten, eller spiss sammen med helst Keane eller Babel, for akkurat nå har vi ikke noen spisser som funker så bra alene.

 

Jeg ser vel helst for meg:

 

Reina

Arbeloa - Agger - Carra - Dossena

Gerrard - Xabi - Masche - Riera

Babel - Keane

 

Jeg vil påstå det er det sterkeste laget vi kan stille akkurat nå. Men trenger jo samtidig Kuyt, men igjen, han er ikke spiss, og hvor skal da Gerrard gjøre av seg, og til fordel for hvem? Går vel kanskje ann å sette Gerrard på topp sammen med Keane og Kuyt til høyre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ment sånn jeg ser det for meg, og ikke Rafa ;) Om du ser nederst på forige side, sa jeg akkurat det samme om Insua :)

 

Kampen gikk Tirsdags kvelden, så det er ingen umulighet at Insua kan spille, men jeg tviler veldig på at Rafa lar ham gjøre nettopp det.

Vi får krysse fingrene for at Dossena har en "god" dag på jobben.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha Kuyt og Keane sammen på topp, da kan de forhåpentligvis utfylle hverandre. Babel er best som superinnbytter.

 

Uvant å se så mange ønske å starte i 4-4-2 borte. Normalt så er det kun meg som kjører 4-4-2 :) Enig i at 4-2-3-1 er vansklig uten Torres, men det er bare frem til pause. 2 Spisser resten av kampen. Jeg er i utgangspungtet fornøyd med uavgjort her, men håper Babel kan knekke dem mot slutten. Dog skal vi ikke undervurdere dem, derfor ønsker jeg å ta det "litt rolig" i første, men uten at vi legger oss bakpå.

Lenke til kommentar
Feil gutter. Vi spilte 4-2-3-1 mot Chelsea :)

 

 

Fet avtar guttorm, på tide at du skaffet deg det. Ikke like rå som min, men greit nok ;)

 

Hehe, det vet jeg. Det står jo nesten alltid 4-5-1 i lagoppstillingen, selv om det i realiteten er 4-2-3-1 :)

 

Takk for det. Det er forøvrig min første avtar siden jeg ble medlem, skulle det først være en avtar, så måtte det blir The Reds.

Avtaren er ok, selve bildet er fantastisk. Du kan skimte Liverbirden over hodet på Torres.

 

Får ikke sett kampen, men jeg kommer nok i tråden etterhvert.

Lykke til, breake a leg :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...