Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Blackburn kan gå konkurs dersom de rykker ned. Synd hvis det skjer. Er faktisk en liten sympatiklubb for meg det, siden den første bana jeg så Liverpool på faktisk var Ewood Park (Fowler ble matchvinner).

 

Tror Big Sam er rett mann for klubben, og mener at han burde ha fått jobben før Paul Ince i sommer. Håper og tror han får klubben på rett kjøl utover sesongen.

Lenke til kommentar
Du har ikke billettene før du får en endelig bekreftelse en dag eller to etter, men så lenge kredittkortet er ok så ser jeg ingen grunn til at ordren skulle bli kansellert.

Det sto at billettene skulle bli sendt til hotellet. Men satan så jeg gleder meg nå. Første turen min og for en kamp det kan bli. :dribble:

Lenke til kommentar

For så vidt ikke så rart det med tanke på at vi har falt av hver eneste gang de siste 18 årene. Det er ikke rart folk forventer at det vil skje igjen. Spesielt ikke når vi spiller som vi gjør om dagen. Men en seier i morgen så sender vi ut litt av en melding ved å slå alle de tre andre store på tre kamper. Det er opp til oss selv å vise at vi kan stå løpet ut. Er vi på topp når vi går inn i 2009, er det bare til å kjøre på. De andre lagene begynner å frykte oss også nå. :)

Lenke til kommentar
Aurelio er ikke med mot Arsenal. Det betyr ganske sannsynlig at Dossena spiller hvis ikke Rafa virkelig overrasker og starter med Insua i en slik kamp. Fy faen, Arsenal kommer til å få lekt seg på venstresiden vår hvis Dossena spiller. :(

 

Registrerte at Insua spilte reservelagskampen, og da tyder det at det blir Dassena på venstre :(

Gledelig at El-Zhar ikke spilte reservelagskampen, håper å se ham mot Arsenal på høyre kant fra start, med Keane og Kuyt på topp. Tviler på det skjer, blir vell Bønna el Kuyt :/. Ser ikke for meg at det blir 4-4-2 fra start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...