Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hoooij.. For en bombe at scum-suppoertere kommer inn her og makker om at Barca var i drittform når liverpool slo de ut.. Såklart, Liverpool hadde aldri klart å slå ut Barca visst de hadde vært i form.. Neeida..

 

Da tar jeg meg friheten til å si at tidspunktet dere møtte Roma i returoppgjøret var meget gunstig. Jah, et Roma i form gadde slått dere ut lett... Roma var iallfall like dårlige som dere var gode..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da tar jeg meg friheten til å si at tidspunktet dere møtte Roma i returoppgjøret var meget gunstig. Jah, et Roma i form gadde slått dere ut lett... Roma var iallfall like dårlige som dere var gode..

8386952[/snapback]

 

Hva mener du med at tidspunktet var gunstig? Roma vant første kamp, samt kamp i helgen før returkampen i Serie A.

 

7-1 sier vel sitt om hvem som var gode i forhold til hvem som var dårlige. Roma ble tatt på senga av et angrepsspill i ypperste verdensklasse.

Lenke til kommentar

Meh, Man Utd har vel et angrep like bra som Lura IL - en megaliten klubb fra et bittelite sted mellom Sandnes og Stavanger, og å se en Man Utd-kamp er som regel like underholdende som å se gresset gro. Om ikke sistnevnte er bedre, da.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
10 kroner til den som tar poenget.
Lenke til kommentar

han prøvde å være like usaklig som dere, så du trenger ikke forsvare uniteds prestasjon. Alle er vel enige i at den var god, men å bagatellisere utslåingen av barca, og det faktum at liverpool spilte dem ut både hjemme og borte, blir dumt. for øvrig helt ok poeng han over

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Meh, Man Utd har vel et angrep like bra som Lura IL - en megaliten klubb fra et bittelite sted mellom Sandnes og Stavanger, og å se en Man Utd-kamp er som regel like underholdende som å se gresset gro. Om ikke sistnevnte er bedre, da.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
10 kroner til den som tar poenget.

8387048[/snapback]

Jeg foretrekker egentlig å se på malinga tørke fremfor å se på en ManU-kamp..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
ManUtd i toppform er dessverre verdens beste lag. Jeg bare ber paa mine knaer og haaper at Milan slaar dem ut. Hvis de klarer aa slaa ut ManUtd, saa er CL i boks, uansett motstander i finalen.

8387209[/snapback]

 

 

 

eh, hvor teit er ikke du? greit nok å skrive noe sånt på CL-tråpden, men hær :nei:

 

og så lite sakli da gitt, selv om noen(fleste er man u suportere) påstår at manchester united er verdens(verden er vel større enn europa) beste lag,så er ikke det fakta,lille venn ;)

 

PS: jeg tviler stekrt at *derre* vinner the trible, faktisk så øyner jeg muligheten at dere ikke vinner en eneste EN pokal iår :)

Lenke til kommentar

det er vel heller du som er usaklig.

 

Jeg har vært liverpoolsupporter nesten hele livet, og misliker United sterkt, men resultatene deres i år tilsier at de sannsynligvis er verdens beste klubblag i øyeblikket. Det betyr ikke at de ikke er et møkkalag. Dessuten mener jeg de presterer langt over evne, og at de har fått en unaturlig bra flyt takket være for eksempel ronaldo.

 

Du må greie å skille mellom sportslig saklighet og rivalistisk syn.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Hoooij.. For en bombe at scum-suppoertere kommer inn her og makker om at Barca var i drittform når liverpool slo de ut.. Såklart, Liverpool hadde aldri klart å slå ut Barca visst de hadde vært i form.. Neeida..

 

Da tar jeg meg friheten til å si at tidspunktet dere møtte Roma i returoppgjøret var meget gunstig. Jah, et Roma i form gadde slått dere ut lett... Roma var iallfall like dårlige som dere var gode..

8386952[/snapback]

Et Barca i toppform hadde ikke Liverpool slått nei, sorry. Å det er knekende likegyldig om jeg heier på tufte IL eller ManU. Å jeg har sett stort sett hver Liverpool kamp i år som ikke har kræsjet med United. Men at de nå slo Barca uansett hvilken form de var i er veldig bra, å vi "bagatelliserer" (forøvrig helt feil ordvalg) ikke seieren(e). Bare smålig påpeker at Barca faktisk hadde en liten down da.

 

Ta deg gjerne friheten, men du må gjerne vise til resultater som sier dette. Ikke bare slenge meningsløs svada ut.

 

og så lite sakli da gitt, selv om noen(fleste er man u suportere) påstår at manchester united er verdens(verden er vel større enn europa) beste lag,så er ikke det fakta,lille venn wink.gif

Det er Chelsea eller ManU. Hvis man er kynisk og ser på resultater.

 

Dessuten mener jeg de presterer langt over evne, og at de har fått en unaturlig bra flyt takket være for eksempel ronaldo.

De har holdt på slik nesten hele sesongen, så langt over evne er det nok ikke. Jeg vil gå så langt som og si at dette er den beste angrepsfotballen som er spilt jevnt i PL på lenge over en hel sesong. Er vel kun Arsenal anno 2003-2004 jeg kommer på som har vært nesten like pent og se på.

Lenke til kommentar
Hoooij.. For en bombe at scum-suppoertere kommer inn her og makker om at Barca var i drittform når liverpool slo de ut.. Såklart, Liverpool hadde aldri klart å slå ut Barca visst de hadde vært i form.. Neeida..

 

Da tar jeg meg friheten til å si at tidspunktet dere møtte Roma i returoppgjøret var meget gunstig. Jah, et Roma i form gadde slått dere ut lett... Roma var iallfall like dårlige som dere var gode..

8386952[/snapback]

Et Barca i toppform hadde ikke Liverpool slått nei, sorry. Å det er knekende likegyldig om jeg heier på tufte IL eller ManU. Å jeg har sett stort sett hver Liverpool kamp i år som ikke har kræsjet med United. Men at de nå slo Barca uansett hvilken form de var i er veldig bra, å vi "bagatelliserer" (forøvrig helt feil ordvalg) ikke seieren(e). Bare smålig påpeker at Barca faktisk hadde en liten down da.

 

Ta deg gjerne friheten, men du må gjerne vise til resultater som sier dette. Ikke bare slenge meningsløs svada ut.

 

Poenget var å vær like poengløs som nissen på siden før.. Du slenger ut like mye meningsløst svada du, når du sier at L'pool aldri hadde slått et Barca i form. Da har du ikke sett mye fotball opp gjennom tidene

Lenke til kommentar
Poenget var å vær like poengløs som nissen på siden før.. Du slenger ut like mye meningsløst svada du, når du sier at L'pool aldri hadde slått et Barca i form. Da har du ikke sett mye fotball opp gjennom tidene

8388527[/snapback]

Sakligheten syder her. Barca var ifjor og første delen av denne sesongen omtalt som verdens beste lag og spilte enorm fotball, etter nyttår har det gått litt i stå for dem. Dette baserer jeg meg på. Må gjerne kalle det svada for min del, men alle som har sett Barca på sitt beste vet at dette ikke stemmer. Jeg burde selvfølgelig ikke utalt meg så bastant siden det uansett blir litt synsing, men dette var min mening basert på resultater fra begge lag og hva jeg har sett av begge lag.

 

At Roma var ute av form stemmer rett og slett ikke hvis man ser på resultater, iom at de slo både United og har spilt godt i Serie-A.

Lenke til kommentar

Haha, en kan ikke gå rundt og avgjøre kampene på forhånd bare fordi motstanderen er inne i en god periode. Da hadde det ikke vært vits i å spille kampen og fotballen hadde ikke hatt den sjarmen den heldigvis har..

 

Når jeg ser Liverpoolkamp er det med den troen at vi kan slå motstanderen, uansett hvilken form de er i..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...