Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Store ord fra en som forventet minimum 4 poeng fra Pool og Chelsea-kampene tidligere i år.

U remember game? ;)

 

Men men, Real da gitt, jaja.

Ble ikke nå kompisbesøk til Lyon på meg da, men dette kan bli spennende.

¨Vet ikke hvilket engelsk lag som fikk det lettest jeg, sikkert Arsenal.

Roma har ikke så alt for god trackrecord mot engelske lag(united,pool)

 

Spennende blir det ivertfall. :D

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tatt helt ut av sammenheng og dessuten:

 

Man Utd - Liverpool

1) Hvor mange ganger har dere vunnet og slått oss i PL de siste åra? Sansynligvis færre enn Coventry

2) Dere hadde skader på Torres og Gerrard (selv om han kom inn)

3) Jeg trodde vi var i bedre form, men kollapset jo helt når Carrick måtte ut.

4) På papiret burde det blitt "plankekjøring" - noe jeg visste at det ikke kom til å bli pga moralen til Pool, men hadde ikke trodd av vi kom til å tape, nei.

 

Dessuten hadde vi startet sesongen ganske dårlig, derfor "forventet" jeg en oppreisning. Ja har aldri skrevet at det kom til å bli lett og var arrogant på samme vis. det er langt større sportslig grunn for en United supporter til og forvente noe, enn det er for en Liverpool supporter i innbyrdes oppgjør. Når vi møter Inter, eller dere møter Real Madrid, lag man ikke kjenner like godt og som man ikke har samme historie i mot, blir det noe annet.

 

Jeg "forventet" (i gåsetegn ja) minimum et poeng mot Chelsea fordi vi allerede lå langt etter. Et tap der ville ikke vært bra.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Nei. Jeg har en følelse at Inter kampen kan gå begge veier, så jeg håper vi har en litt bedre form i februar enn per dags dato.

 

Men jeg blir irritert over at dere tror dere er videre allerede, når dere ikke har spilt enda. Dere er jo selvsikre som F...

 

 

:)

Med resulatene vi har hatt under Benitez, så er kansje ikke det så rart?

Altså, vi frykter skjelden lag i CL. Selvsagt har jeg reskpekt for motstanderene, alle lagenene som går videre i CL er meget bra. Men jeg er optimist i denne kampen ivertfall, så vil time sjå. En 0-1 til oss i Madrid er ikke usansynlig, målscorer er selvfølgelig Kuyt.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...