Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig. De som har god hukommelse eller gidder se en del sider tilbake vil se at det var nettopp Real Madrid jeg ønsket meg. Grunnen er enkel: Vi slår dem ut. Selvfølgelig skal jeg ikke være for bombastisk og jeg vil ikke fremstå som arrogant, men jeg tror rett og slett Liverpool er et bedre lag enn hva Real Madrid er. Mange vil selvfølgelig mene annet ettersom Real har verdensklassespillere på hver posisjon, noe jeg absolutt er enig i at vi ikke har, men Real fungerer altfor dårlig som et lag. Vi er som lag blant de beste. Jeg tror vi kommer til å kjempe primadonnaene ut av CL.

Lenke til kommentar
Hvis Real Madrid slår dere ut, så skal jeg kjøre Liverpool-avatar og signatur i to uker.

Tok en lagring av denne om redigeringsknappen skulle komme frem :D Selv om jeg egentlig ikke tviler på at du holder ord. Dog kommer du ikke til å trenge å forandre signaturen, men det er ivertfall en trøst om så måtte skje :D

 

Blir borteseirer i Madrid, dette blir digg :) Gleder meg sinnsykt til CL rundene fremover, er alltid god gang på puben da :)

Lenke til kommentar

Nå er det forskjell på å være selvsikker og å ta ting for gitt spør du meg. Selvsikker skal man være. Arrogant skal man ikke være. Real kan selvfølgelig slå oss, men jeg setter faktisk oss som favoritter (selv om vi er bedre som underdogs, noe vi sikket blir sett på også) grunnet lagmoralen vår. Den er enorm, jeg tror bare ikke Real greier å hamle opp med den, men selvfølgelig er Real et knallag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...