JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du er latterlig Veldigsaklig, skal le av deg/dere når dere ryker ut mot RM. Da er du like latterlig. Svarer med samme mynt. Man kan vel ikke forvente annet fra den kanten. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Chelsea, United og Liverpool fikk alle utrolig harde motstandere, men jeg er optimist! Blir 2 tøffe kamper, men jeg tror vi kraver oss videre! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du er latterlig Veldigsaklig, skal le av deg/dere når dere ryker ut mot RM. Da er du like latterlig. Svarer med samme mynt. Man kan vel ikke forvente annet fra den kanten. Kanskje ikke, men jeg klarte ikke å la være. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fin avatar du har fått deg, Jefecito. Argh, fant nettopp ut at jeg jobber når vi spiller mot Arsenal på søndagen! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som vet når tia travels legger ut billetter til Real Madrid kampen? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Herlig. De som har god hukommelse eller gidder se en del sider tilbake vil se at det var nettopp Real Madrid jeg ønsket meg. Grunnen er enkel: Vi slår dem ut. Selvfølgelig skal jeg ikke være for bombastisk og jeg vil ikke fremstå som arrogant, men jeg tror rett og slett Liverpool er et bedre lag enn hva Real Madrid er. Mange vil selvfølgelig mene annet ettersom Real har verdensklassespillere på hver posisjon, noe jeg absolutt er enig i at vi ikke har, men Real fungerer altfor dårlig som et lag. Vi er som lag blant de beste. Jeg tror vi kommer til å kjempe primadonnaene ut av CL. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvis Real Madrid slår dere ut, så skal jeg kjøre Liverpool-avatar og signatur i to uker. Tok en lagring av denne om redigeringsknappen skulle komme frem Selv om jeg egentlig ikke tviler på at du holder ord. Dog kommer du ikke til å trenge å forandre signaturen, men det er ivertfall en trøst om så måtte skje Blir borteseirer i Madrid, dette blir digg Gleder meg sinnsykt til CL rundene fremover, er alltid god gang på puben da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Real har jo 9-10 førstelagsspillere ute, og de fleste er vel tilbake i tide til CL-kampen. Er ikke så lett å fungere som et lag når man spiller med reservelaget. Det blir nok jevnt, men tror dere vinner med ett mål. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er det som er med Real. De har mange gode individualister, men har ekstremt mye å gå på som et lag. De eier ikke lagmoral. Når ting går mot dem og de blir kjempet i senk, har de ikke mye å hente. Det er tross alt noen år siden de innfridde i CL sist. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fy faen, blir kvalm over å se over hvor mange som er selvsikre foran den kampen. Real kan absolutt vinne mot dere selv om dem har et skadepreget lag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fy faen, blir kvalm over å se over hvor mange som er selvsikre foran den kampen. Real kan absolutt vinne mot dere selv om dem har et skadepreget lag. Noen som har begynt å frykte Inter? Føler tydeligvis for å rakke litt ned på andre for å bedre selvfølelsen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei. Jeg har en følelse at Inter kampen kan gå begge veier, så jeg håper vi har en litt bedre form i februar enn per dags dato. Men jeg blir irritert over at dere tror dere er videre allerede, når dere ikke har spilt enda. Dere er jo selvsikre som F... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Men jeg blir irritert over at dere tror dere er videre allerede, når dere ikke har spilt enda. Dere er jo selvsikre som F... ikke ulikt det de i vår leir bruker å være. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen år siden Pool vant Cl også. Tror nok Liverpoo går videre, men bare hvis Torres spiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Men jeg blir irritert over at dere tror dere er videre allerede, når dere ikke har spilt enda. Dere er jo selvsikre som F... ikke ulikt det de i vår leir bruker å være. Jeg kan vel ikke si at vi er så selvsikre som dem. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Enkelte tror jo at vi vinner 6-0 hver kamp, så jo. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nå er det forskjell på å være selvsikker og å ta ting for gitt spør du meg. Selvsikker skal man være. Arrogant skal man ikke være. Real kan selvfølgelig slå oss, men jeg setter faktisk oss som favoritter (selv om vi er bedre som underdogs, noe vi sikket blir sett på også) grunnet lagmoralen vår. Den er enorm, jeg tror bare ikke Real greier å hamle opp med den, men selvfølgelig er Real et knallag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen ja, men det er vel ikke en som har vært negativ til R M kampen her. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tja, jeg er iallefall ikke overoptimistisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Store ord fra en som forventet minimum 4 poeng fra Pool og Chelsea-kampene tidligere i år. U remember game? Men men, Real da gitt, jaja. Ble ikke nå kompisbesøk til Lyon på meg da, men dette kan bli spennende. ¨Vet ikke hvilket engelsk lag som fikk det lettest jeg, sikkert Arsenal. Roma har ikke så alt for god trackrecord mot engelske lag(united,pool) Spennende blir det ivertfall. Endret 19. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå