perpetrus382 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Selvfølgelig kan Real slå oss ut, men jeg er optimist til tusen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har trua på at vi går videre ja. man utd ryker nok på ræva ut for å si det mildt Go mourinho! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du er latterlig Veldigsaklig, skal le av deg/dere når dere ryker ut mot RM. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Haha dere sleit jo no jevli mot Atletico da så ser ikke helt hvorfor det skal gå så mye bedre mot storebror. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er lov å være optimist. Selv er jeg riktignok litt mer forsiktig. Men det er jo en kjennsgjerning at Liverpool blir ekle å ha med å gjøre når man skriver utslagsrunder i Champions League. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg garanterer at dere kommer til å slå ut Real Madrid på en eller annen merkelig måte over to kamper, enten det er flaks eller dommeravgjørelser. Hvis Real Madrid slår dere ut, så skal jeg kjøre Liverpool-avatar og signatur i to uker. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tror nok fort at Liverpool kan slå ut Real Madrid. Slik Real spilte mot Barcelona sist helg er det tydelig at de er langt unna toppformen. Samtidig så vil de nok ha fått bedre kontroll på skadesituasjonen innen februar, og så gjenstår det å se hvordan Ramos klarer seg. Spennende blir det uansett Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jinx, NightKeeper? Liverpoolavatar i to uker er vel en liten pris å betale for et cl-sluttspill uten LFC? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jinx, NightKeeper? Liverpoolavatar i to uker er vel en liten pris å betale for et cl-sluttspill uten LFC? Ikke noe forsøk på jinx faktisk, men jeg vet akkurat hvordan Liverpool i CL er. Vi kan utvide straffen til en måned med LFC-avatar og signatur hvis Real Madrid går videre. Jeg er 101 % sikker på at dere tar dere videre. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hadde kampen vært i morra hadde jeg vært trygg på seier, men mye kan skje fram til kampen! Real er et knallgodt lag, uansett hvordan man velger å se det. Ser virkelig fram til kampene, OG Inter - United. Blir en spennende runde. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg garanterer at dere kommer til å slå ut Real Madrid på en eller annen merkelig måte over to kamper, enten det er flaks eller dommeravgjørelser.Akkurat samme tanke jeg sitter med. Liverpool vinner ALLE viktige kamper om de spiller ræva eller ei... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Blir veldig spennende ja. Gleder meg til dette. Er det slik at Real har hjemmekamp først? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det slik at Real har hjemmekamp først? Jepp, fordi Real ble nr. 2 i gruppa. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Blir veldig spennende ja. Gleder meg til dette. Er det slik at Real har hjemmekamp først? Stemmer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Blir veldig spennende ja. Gleder meg til dette. Er det slik at Real har hjemmekamp først? Japp, siden vi vant gruppa har vi hjemmekamp til slutt. Fordel oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tror han har skjønt det nå. Trenger ikke å få svar fra tre stykker heller. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hehe, takk uansett! Med hjemmekamp til slutt er det nesten så jeg vil si fordel oss, men tar ingenting på forskudd her. Mye kan skje før den tid, med tanke på skader etc. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det blir uansett to veldig spennende kamper, og jeg tror vi har en realistisk sjanse til å ta oss videre. Jeg ser også for meg at Chelsea og Arsenal ryker ut, mens Liverpool og Manchester Utd. går videre, hvis vi skal være optimistiske for vår egen del, og realistisk for de andres. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ser at mange av Unitedfansen er litt negative, men jeg tror også at de tar Inter over to kamper. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du er latterlig Veldigsaklig, skal le av deg/dere når dere ryker ut mot RM. Da er du like latterlig. Svarer med samme mynt. Hvem var det som håpte på Real? Jo, meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå