Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Her har vi gruppespillene de siste åra;

 

 

Champions League 2007/2008

Liverpool FC (ENG)

FC Porto (POR)

Olympique de Marseille (FRA)

Beşiktaş JK (TUR

 

Manchester United FC (ENG)

AS Roma (ITA)

Sporting Clube de Portugal (POR)

FC Dynamo Kyiv (UKR)

 

Her har vi den vanskeligste gruppa.

 

06/07

Liverpool

PSV Eindhoven

Bordeaux

Galatasaray

 

Manchester United

Celtic

Benfica

Copenhagen

 

Enda en gang.

 

05/06

 

Liverpool

Chelsea

Betis

Anderlecht

 

 

 

Villarreal

Benfica

Manchester Uni

Lille

 

Usikker her jeg.. hva sier dere?

 

04-05

 

Monaco

Liverpool

Olympiakos

Deportivo

 

Lyon

Manchester Uni

Fenerbahce

Sparta Praha

 

Enda en gang har vi nok den vanskeligste.

 

 

Kanskje jeg tok feil angående videre trekning, men vi har hvertfall hatt de sånn sett vanskeligste gruppene da.

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere møtte da ikke Barcelona i 05? Eller bommer jeg fullstendig nå? Dere møtte dem i hvert fall i 07.

 

Er vist jeg som bommet fullstendig. Fatter ikke hvordan jeg kan rote slik med årene. Husker jo godt juventus kampene, så det kan ikke være dem jeg blandet med. Jaja, vi slo dem ivertfall.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Nei, var nok den tidlig i fjor. Men bommet på året, husker godt kampen. Helt blank når det gjelder tidspunktet, det går nedover med meg :(

 

Sånn er det med gullfisk minne, når det er sagt har vi spilt utrolig mange CL de siste årene, så det er ikke så rart om det går i ball av og til.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Ikke Vidic sin.

 

 

Edit: Men nå syns til og med jeg som United-supporter at vi beveger oss litt for langt ut på viddene.

Kan vel sammenlignes med den diskusjonen som har rast de siste sidene her spør du meg. :)

 

Edit: Det var bare for å få fram et poeng, regner ikke med at det skal bli en ordentlig diskusjon av det, men veit jo aldri med folk her inne. :) Tror jeg køyer uansett, so long..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Ikke Vidic sin.

 

 

Edit: Men nå syns til og med jeg som United-supporter at vi beveger oss litt for langt ut på viddene.

Kan vel sammenlignes med den diskusjonen som har rast de siste sidene her spør du meg. :)

 

Den var da ærlig talt on-topic. At du følte deg truffet å måtte avspore med en diskusjon under beltestedet får stå på din regning.

Lenke til kommentar

Jeg er borte en dag så gjør dere så mye feil?! :p

 

06-07

 

Liverpool

Dere vinner gruppa og trekker PSV, siden dere kom på 1. plass. Deretter Chelsea som ikke akkurat er uheldig mtp at de andre dere kunne trekke United eller Milan.

 

United

Vi kom på 1. plass, allikevel trekker vi Roma, uheldig. Deretter Milan, men da gjelder det samme som over.

Øhm, bullshit?

 

Vi vant gruppa og trakk Barcelona. Den verste vi overhodet kunne trekke av andrelagene. PSV møtte vi ikke før i kvarten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...