banansplitt™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 At du gidder å telle med gruppespill. For de engelske lagene som er med skal gruppespillet kun være en formalitet. Uenig på 06/07, på 05/06 er det ikke snakk om å være uheldige med å komme i gruppe med Chelsea. Lag fra samme land skal egentlig ikke i samme gruppe, men siden dere whina dere til å delta i CL, så måtte det bli sånn. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Trodde det var noen litt lenger baki her som spurte om gruppene, så jeg fant de opp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, ok. Men de bør uansett ikke telle i en "hvem er uheldigst med trekningen i CL"-konkuranse. Uansett om gruppene skal være med i "hvem er uheldigst med trekningen i CL"-konkuransen så sier jeg 2-2. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 jeg vil hvertfall mene at PSV, bordeaux og galatasaray er noe vanskeligere å møte en celtic og benfica. Men vi får heller agree to disagree Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Celtic mot United kalles Battle of Britain. Jaja, du får bare sammenligne videre du. Endret 18. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Dere møtte da ikke Barcelona i 05? Eller bommer jeg fullstendig nå? Dere møtte dem i hvert fall i 07. Er vist jeg som bommet fullstendig. Fatter ikke hvordan jeg kan rote slik med årene. Husker jo godt juventus kampene, så det kan ikke være dem jeg blandet med. Jaja, vi slo dem ivertfall. Endret 18. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du tenke muligens på 2001 da vi slo Barca i Uefa-cupen? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Nei, var nok den tidlig i fjor. Men bommet på året, husker godt kampen. Helt blank når det gjelder tidspunktet, det går nedover med meg Sånn er det med gullfisk minne, når det er sagt har vi spilt utrolig mange CL de siste årene, så det er ikke så rart om det går i ball av og til. Endret 18. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fy faen for en diskusjon da. Jeg er sikker på at Gerrard har større kølle enn alle United-spillerne til sammen!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg er ganske sikker på at Gerrard IKKE har kølle. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Da er den uansett større enn United-spillerne sin. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ikke Vidic sin. Edit: Men nå syns til og med jeg som United-supporter at vi beveger oss litt for langt ut på viddene. Endret 18. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kanskje større enn Magnus Eikrem sin, han er ikke begynt på puberteten enda vet dere. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg er ganske sikker på at Gerrard IKKE har kølle. OMG, on-topic igjen kanskje??? -_- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ikke Vidic sin. Edit: Men nå syns til og med jeg som United-supporter at vi beveger oss litt for langt ut på viddene. Kan vel sammenlignes med den diskusjonen som har rast de siste sidene her spør du meg. Edit: Det var bare for å få fram et poeng, regner ikke med at det skal bli en ordentlig diskusjon av det, men veit jo aldri med folk her inne. Tror jeg køyer uansett, so long.. Endret 18. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fy faen for en diskusjon da. Jeg er sikker på at Gerrard har større kølle enn alle United-spillerne til sammen!!! Grattis med å ha startet en enda verre diskusjon. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror neppe Torres får spille mot Arsenal, og tror enda mindre han kommer innpå. Om han gjør det, blir han sikkert ute i 2-3 uker til.. Aaand we don't want that! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ikke Vidic sin. Edit: Men nå syns til og med jeg som United-supporter at vi beveger oss litt for langt ut på viddene. Kan vel sammenlignes med den diskusjonen som har rast de siste sidene her spør du meg. Den var da ærlig talt on-topic. At du følte deg truffet å måtte avspore med en diskusjon under beltestedet får stå på din regning. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er borte en dag så gjør dere så mye feil?! 06-07 Liverpool Dere vinner gruppa og trekker PSV, siden dere kom på 1. plass. Deretter Chelsea som ikke akkurat er uheldig mtp at de andre dere kunne trekke United eller Milan. United Vi kom på 1. plass, allikevel trekker vi Roma, uheldig. Deretter Milan, men da gjelder det samme som over. Øhm, bullshit? Vi vant gruppa og trakk Barcelona. Den verste vi overhodet kunne trekke av andrelagene. PSV møtte vi ikke før i kvarten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vel, jeg syns det er sykt at Points gadd så mye og hadde bare EN feil. Kudos mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå