Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hva vil du fram til? at det ikke var fortjent rødt kort til materazzi?

Dårlig forsøk på å endre tema etter at du har driti deg fullstendig ut. Men ja, det ene røde kortet (husker ikke hvem som fikk det eller i hvilken av kampene det var) var jo et resultat av 2 gule kort hvor det ene var feilaktig.

Matrix.

 

Gult nr 1-takkling av Torres

Gult nr 2-Usikker, tror det var bitching\kastet bort ballen

Om jeg ikke husker helt feil var det vel filming av Torres.

Du husker feil

Vel, husker hvertfall at han falt rimelig lett. Mulig det var kort nr.2 som var feilaktig, det husker jeg ikke, det er jo tross alt 10 mnd siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke enig at United får dårlige motstant bestandig, men samtilige må være enige om at Liverpool bestandig får vanskeligere motstand. Vi trekker jo Barca og Milan hvert år. :)

Når trakk dere Milan? Og hvilken plass havnet dere på i gruppa den sesongen dere trakk Barca?

Og hvem trakk Barca så sent som for et halvt år siden?

 

Edit: Når jeg tenker meg om, var kanskje det den letteste motstanderen av alternativene vi hadde, men uansett, vi trakk Barcelona.

Vil ikke si at vi trakk Chelsea tre år på rad.

Lenke til kommentar

Er ikke alltid jeg orker å ta meg bryet med å svare, får uansett crap i trynet fra dere som er helt uenige.

-Jaok, jeg tok vel feil angående det her gruppespillet etc. Beklager :) Men innerst inne tenkte jeg vel at vi omtrent alltid skal møte de tøffeste av de tøffe som er, imens dere ofte, (ikke sant?) møter svakere motstand. Og i gruppespill har dere ofte vært heldige, hvertfall er jeg ikke alene om det, da jeg har endel man utd fans venner som er veldig enig i det.

 

 

Hit N run, just like man utds kick and run play.. ;)

 

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er at Liverpool spiller på sitt beste når de virkelig må, f.eks mot City borte og Boro hjemme(etter at de putta).

 

Samme med Gerrard egentlig, han kan være temmelig anonym i kamper hvor Liverpool dominerer, men det er når de andre feiler at han virkelig står frem. Jeg savner slike spillertyper i United.

Lenke til kommentar
Digger stilen noen her inne kjører, bl.a. Iiluminati og veldigsaklig og Corsair. Kliner til med utsagn og påstander som er på jordet og får selvfølgelig svar på dem. Men man får aldri noe i retur etter det.

 

Hit 'N Run Style.

Neida, stikker aldri av. Avslutter bestandig en diskusjon :) Ble litt seint svar siden pappa har bursdag, jeg har eksamen, og jeg skulle være litt sosial også. ;)

 

Men ja, du er ikke enig i at Liverpool trekker vanskeligere motstand enn United? Liverpool har møtt Chelsea 3 av de 5 siste årene bla.

 

I 07/08 året United vant, slo Liverpool ut Inter og Arsenal, mens United fikk Lyon og Roma. Lettere vil jeg si.

I 06/07, fikk Liverpool både Barca, PSV (ikke spec), Chelsea på veien til finalen, men United fikk Lille, Roma, og Milan (som de tapte mot, og også vi senere). Litt lettere iallfall for Liverpools del.

 

Ja, tenk å ikke henge 24-7 på et forum. Skandaløst!!

Det var da ikke poenget mitt. De var pålogget etter at jeg hadde svart og så innleggene mine.

Lol, det er da slett ikke sikkert? Jeg går bare fra PC'en min, slår den aldri av, og jeg er neppe den eneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...