Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen til OFF TOPIC da. RePaC kommer med bare innholdsløse kommentarer som har ingenting med noe å gjøre, mens samtlige andre også driver OT. Skjerp dere, vi er ikke i United-tråden nå.

 

Jeg håper enten på Real eller Sporting imorgen! Møter vi Inter, så tror jeg vi skal slite mye, selvom det hadde vært best å møte dem nå som vi har bortekamp først. :)

Lenke til kommentar
Faen til OFF TOPIC da. RePaC kommer med bare innholdsløse kommentarer som har ingenting med noe å gjøre, mens samtlige andre også driver OT. Skjerp dere, vi er ikke i United-tråden nå.

 

Jeg håper enten på Real eller Sporting imorgen! Møter vi Inter, så tror jeg vi skal slite mye, selvom det hadde vært best å møte dem nå som vi har bortekamp først. :)

You just got my vote!

 

Håper(fremdels) på Lyon pga egne grunner.

Om ikke Lyon så håper jeg på Sporting

Lenke til kommentar
Hva vil du fram til? at det ikke var fortjent rødt kort til materazzi?

Dårlig forsøk på å endre tema etter at du har driti deg fullstendig ut. Men ja, det ene røde kortet (husker ikke hvem som fikk det eller i hvilken av kampene det var) var jo et resultat av 2 gule kort hvor det ene var feilaktig.

Matrix.

 

Gult nr 1-takkling av Torres

Gult nr 2-Usikker, tror det var bitching\kastet bort ballen

Lenke til kommentar
Hva vil du fram til? at det ikke var fortjent rødt kort til materazzi?

Dårlig forsøk på å endre tema etter at du har driti deg fullstendig ut. Men ja, det ene røde kortet (husker ikke hvem som fikk det eller i hvilken av kampene det var) var jo et resultat av 2 gule kort hvor det ene var feilaktig.

Matrix.

 

Gult nr 1-takkling av Torres

Gult nr 2-Usikker, tror det var bitching\kastet bort ballen

Om jeg ikke husker helt feil var det vel filming av Torres.

Lenke til kommentar
Hva vil du fram til? at det ikke var fortjent rødt kort til materazzi?

Dårlig forsøk på å endre tema etter at du har driti deg fullstendig ut. Men ja, det ene røde kortet (husker ikke hvem som fikk det eller i hvilken av kampene det var) var jo et resultat av 2 gule kort hvor det ene var feilaktig.

Matrix.

 

Gult nr 1-takkling av Torres

Gult nr 2-Usikker, tror det var bitching\kastet bort ballen

Om jeg ikke husker helt feil var det vel filming av Torres.

Du husker feil

Lenke til kommentar
Er ikke enig at United får dårlige motstant bestandig, men samtilige må være enige om at Liverpool bestandig får vanskeligere motstand. Vi trekker jo Barca og Milan hvert år. :)

Når trakk dere Milan? Og hvilken plass havnet dere på i gruppa den sesongen dere trakk Barca?

Og hvem trakk Barca så sent som for et halvt år siden?

 

Edit: Når jeg tenker meg om, var kanskje det den letteste motstanderen av alternativene vi hadde, men uansett, vi trakk Barcelona.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...