Slikape Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Sier ikke at dere har hatt flaks med alt, men med trekningen og at dere møtte Barca på et godt tidspunkt. Det er ikke flaks å trekke Barcelona på noe tidspunkt. Liverpool var flinke til å bryte ned spillet til barca, samtidig som de greide å skape framover (dessverre elendig utbytte foran mål). Det er helt utrolig hvordan folk greier å finne måter å ikke gi Liverpool kreditt for sine resultater. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Dette er rett og slett sløvt av begge lag! Er dette overhodet proffotball, har sett treåringer gidde mer... Bortskjemte primadonner, brude trekke ned lønn på samtlige spillere, faen så late de er... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Neida, City skapte en sjanse og Agger fikk kramper i beinet... Dette er tidenes beste kamp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Tragisk opplevelse og nok et bevis på at vi trenger en målscorer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Sier ikke at dere har hatt flaks med alt, men med trekningen og at dere møtte Barca på et godt tidspunkt. Det er ikke flaks å trekke Barcelona på noe tidspunkt. Liverpool var flinke til å bryte ned spillet til barca, samtidig som de greide å skape framover (dessverre elendig utbytte foran mål). Det er helt utrolig hvordan folk greier å finne måter å ikke gi Liverpool kreditt for sine resultater. 8382794[/snapback] Herrejesus, når jeg sier flaks med trekningen sikter jeg jo selvfølgelig til PSV. Å du kan faen ikke påstå at det var et Barca i toppslag dere møtte? Ja for all del, all heder til LFC for og komme videre mot et så stort lag. Tragisk opplevelse og nok et bevis på at vi trenger en målscorer. Må vel gjerne skape målsjanser før dere trenger en målscorer. Endret 14. april 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper 8382986[/snapback] da har du ikke sett alle andre Liverpool-kamper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper 8382986[/snapback] da har du ikke sett alle andre Liverpool-kamper 8383015[/snapback] Tog du an ikkje? Når det gjelder Barca, så kunne man ikke få et bedre tidspunkt å trekke dem på. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper 8382986[/snapback] da har du ikke sett alle andre Liverpool-kamper 8383015[/snapback] Tog du an ikkje? Når det gjelder Barca, så kunne man ikke få et bedre tidspunkt å trekke dem på. 8383026[/snapback] hva er det å ta? du sier at alle liverpoolkamper har dårlig underholdningsverdi ville heller møtt lille enn barca, på hvilket som helst tidspunkt uansett, dårlig kamp. Lite motiverte spillere som ikke gir 100% i dag. skuffende. manglende målscorer var ikke problemet. Endret 14. april 2007 av Darx Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper 8382986[/snapback] Hehehehehe... Rævva kamp. Alonso var rævva. Gerrard var rævva. Hele laget var rævva. Bare flaks at vi ikke taper. Forøvrig utrolig merkelig dømming til tider, synes dette preger kampen i for stor grad egentlig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 For all del, det ville jeg også gjort. Men om man først trekker Barca, finner man ikke bedre tidspunkt på. Ikke at jeg gidder å bli med på en ny runde Pool/United "diskusjon" nå. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Så kjedelig a gitt! Endret 14. april 2007 av wipy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ikke noe tvil om at Liverpool møtte Barca på et gunstig tidspunkt, men man kan ikke stikke under en stol at det var en bra prestasjon å slå de ut. Det blir bare for dumt. Uansett form er Barcelona ett av de beste lagene i Europa. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg mener fremdeles at alle spillerene fortjener lønnstrekk etter dette... Faen for en kjedelig kamp... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 ja dårlig innsats. virker lite motiverte i ligaen nå. synes dog ikke gerrard spilte dritt. Alonso hadde derimot ikke dagen. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Nok en 'bra' kamp av et fantastisk Liverpool. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper 8382986[/snapback] Det verste er at det nesten stemmer også. Helt utrolig at de klarte å spille en like kjedelig kamp som den mot Villa. Og på Onsdagen sovnet jeg.... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper 8382986[/snapback] Det verste er at det nesten stemmer også. Helt utrolig at de klarte å spille en like kjedelig kamp som den mot Villa. Og på Onsdagen sovnet jeg.... 8383070[/snapback] I mellomtiden har det også vært en 4-1 kamp mot arsenal, en 3-0 kamp mot PSV og 2-1 mot reading (sistnevnte middels underholdende) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Samma syil som Villa ja, men rett og slett dårlig spill av alle... Gerrard prøvde seg på dårlige skudd... Skyter fra 25 meter og bommer som en galning... Hva faen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå