Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Sier ikke at dere har hatt flaks med alt, men med trekningen og at dere møtte Barca på et godt tidspunkt.

Det er ikke flaks å trekke Barcelona på noe tidspunkt.

 

Liverpool var flinke til å bryte ned spillet til barca, samtidig som de greide å skape framover (dessverre elendig utbytte foran mål). Det er helt utrolig hvordan folk greier å finne måter å ikke gi Liverpool kreditt for sine resultater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sier ikke at dere har hatt flaks med alt, men med trekningen og at dere møtte Barca på et godt tidspunkt.

Det er ikke flaks å trekke Barcelona på noe tidspunkt.

 

Liverpool var flinke til å bryte ned spillet til barca, samtidig som de greide å skape framover (dessverre elendig utbytte foran mål). Det er helt utrolig hvordan folk greier å finne måter å ikke gi Liverpool kreditt for sine resultater.

8382794[/snapback]

Herrejesus, når jeg sier flaks med trekningen sikter jeg jo selvfølgelig til PSV. Å du kan faen ikke påstå at det var et Barca i toppslag dere møtte? Ja for all del, all heder til LFC for og komme videre mot et så stort lag.

 

Tragisk opplevelse og nok et bevis på at vi trenger en målscorer.

Må vel gjerne skape målsjanser før dere trenger en målscorer.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper :ermm:

8382986[/snapback]

da har du ikke sett alle andre Liverpool-kamper

8383015[/snapback]

Tog du an ikkje?

 

Når det gjelder Barca, så kunne man ikke få et bedre tidspunkt å trekke dem på.

Lenke til kommentar
Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper :ermm:

8382986[/snapback]

da har du ikke sett alle andre Liverpool-kamper

8383015[/snapback]

Tog du an ikkje?

 

Når det gjelder Barca, så kunne man ikke få et bedre tidspunkt å trekke dem på.

8383026[/snapback]

hva er det å ta? du sier at alle liverpoolkamper har dårlig underholdningsverdi

 

ville heller møtt lille enn barca, på hvilket som helst tidspunkt

 

uansett, dårlig kamp. Lite motiverte spillere som ikke gir 100% i dag. skuffende. manglende målscorer var ikke problemet.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper :ermm:

8382986[/snapback]

Hehehehehe... :ermm:

 

 

Rævva kamp. Alonso var rævva. Gerrard var rævva. Hele laget var rævva. Bare flaks at vi ikke taper. Forøvrig utrolig merkelig dømming til tider, synes dette preger kampen i for stor grad egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg synes da denne kampen har like høy underholdningsverdi som alle andre Liverpool-kamper :ermm:

8382986[/snapback]

 

Det verste er at det nesten stemmer også. Helt utrolig at de klarte å spille en like kjedelig kamp som den mot Villa. Og på Onsdagen sovnet jeg....

8383070[/snapback]

I mellomtiden har det også vært en 4-1 kamp mot arsenal, en 3-0 kamp mot PSV og 2-1 mot reading (sistnevnte middels underholdende)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...