banansplitt™ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 "And next season win something with Liverpool?" "Win the Premier League!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jepp, Torres sa det, ergo er det fakta. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Was?? Noen som vet hvordan Voronin gjør det i tysk liga? Leverkusen ligger vel i toppen i Tyskland. Voronin gjør det vel forholdvis greit i en liga som ligger langt under nivået i PL. Edit: Hegland; ahhhhhhh... Endret 17. desember 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Torres er oppskrytt og er definitivt ikke et runkeobjekt her i huset. Vidic derimot er ikke en glætt og blond barbie, så han kan jeg kose meg med i romjula. Endret 17. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Sami>>>>>Vidic Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Ingen tvil om at hvis jeg var homofil ville Torres vært drømmemannen. Men jeg er så klart forelska i ham allerede, for en fyr. Man kan jo ikke unngå at ting rører på seg når han har gållet nok et viktig mål og løper nedover mållinja med armene utstrekt og bare utstråler dén gleden! Ahh. Endret 17. desember 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Når du poster et kort OT innlegg, med homoerotiske tedenser.... ja, da er det fitte ute å går. Klassisk symptom. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvor lenge skal du ha den avataren? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Lekte vel Milan-Liverpool i Istanbul 05. Hvordan da mener du? At Hewitt var Liverpool og lå under og ble fullstendig avkledd før han etter en liten pause kom (tilbake) 3 ganger på 10 minutter? Hahahahahahahaha Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvor lenge skal du ha den avataren? Egentlig til Lørdag, men jeg tenkt å trygle DanielZu om å få slippe nå. Daniel, hver litt kompis med kjære lille meg da? Skal gjøre hva som helst... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Ingen tvil om at hvis jeg var homofil ville Torres vært drømmemannen. Er noen som reagerer på jobben at jeg har gubb som skrivebords bakgrunn, men så lenge det er Torres kan det faen bare være Et meget kult bilde, snappet opp på .no. Laget av en som tydeligvis er dyktig i photoshop. Premie til Points. Første gang jeg faktisk lo litt av noe han har sagt. Jeg lo også godt av dennne: Går i mye av det samme som hos Game her i huset.. Altså høyrehånda til Game. Godt å vite at han har høyrehånda til The game, om hans egen hånd skulle svikte Webb dømmer Arsenal, kan ikke se det som noen ulempe. Han er vell en ganske brukbar dommer. Skrtel i full trening ja, godnyhet det. Bare Torres kommer seg i trening nå så Endret 17. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Her snakker vi pic of the season. Er forelska i Torres, men det er denne mannen som står mitt hjerte nærmest (Sjekk armen hans) Endret 17. desember 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ingen tvil om at hvis jeg var homofil ville Torres vært drømmemannen. Da har du i såfall veldig dårlig smak, fordi Torres ser mistenkelig androgyn ut.... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Ingen tvil om at hvis jeg var homofil ville Torres vært drømmemannen. Da har du i såfall veldig dårlig smak, fordi Torres ser mistenkelig androgyn ut.... Androgyn faktisk..... Litt Gutteaktig fjes har Torres, men er ikke i nærheten av en del andre. Han ser dog ikke spansk ut, det har jeg alltid undret meg litt over. Guttene på julebesøk hos noen som trenger det. Endret 17. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Neeimen ser du det.. Pennant er jo fortsatt i live. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Godt å se at knekkebrødet Degen er oppe og still alive. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 damn, Reina såg biff ut der Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Gerrard så ut som den ultimate homsa på det ene bildet, noe for deg det da Hewitt? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvem er han med nisselue på bilde nr. 1? Er det Sami? Fy faen så mye homse-bilder har jeg aldri sett på én gang. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er mye bedre at laget vårt viser seg fra en god side, i forhold til de sleipe, arrogante slaskene dere har på united. De bryr jo seg kun om å feste med horer, bruke brunkrem og se bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå