Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg må dog si jeg er småskeptisk til Keane alene på topp, det virker ikke som om han greier å spille på topp alene spesielt godt ... Så vi kan bli slitende offensivt hvis Keane ikke fungerer ordentlig.

Vell, vi kan jo gå over i 4-4-2, men det er vell nettopp da Arsenal setter inn kontrings fotballen(har enda mareritt om Walcott`s løp). Nå har ikke Arsenal vert så gode denne sesongen, tror vi må ha 4-2-3-1 og se kampen litt ann, for så å skifte til 2 spisser.

Skal si meg fornøyd med uavgjort også jeg, så...

Var bare rått å se Rafa`s bytter borte mot City og så utrolig godt det fungerte. Har aldri sett ham så offansiv. Satser på noe lignende i denne kampen, men uten 2-0 til hjemmelaget først ;)

Lenke til kommentar

Byttene var Dossena, Benayoun og Keane ... To av de tre spillerne er spillere jeg mener er for dårlige for klubben. :p Men er enig i at byttene faktisk fungerte godt den dagen, men hele seieren krediterer jeg likevel super-Fernando Torres med to scorigner og et blokkert skudd som ble seiersmålet. Fantastisk spiller.

 

Edit: Nuh! Natta!

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Kanskje en annen gutt...

 

LFC med størst supporterbase

I en undersøkelse gjort i England kommer det fram at Liverpool er det laget som støttes mest i øyriket som helhet.

 

En tredjedel av de spurte sa at de holdt med et lag på bakgrunn av tidligere suksess, mens en femtedel valgte det laget som var nærmest geografisk. Ti prosent fulgte en klubb som følte av at venner gjorde det samme, mens seks prosent gjorde det fordi man hadde attraktive enkeltspillere.

 

På spørsmål om hvilket lag man mislikte mest ble Chelsea "vinneren" med over en tredjedel av stemmene, mens Manchester United ble en god nummer to med 29 prosent.

 

De ti mest fulgte klubbene, med prosentvis støtte i parantes:

Liverpool (14,3), Manchester U (11,8), Tottenham (9,7), Arsenal (9,6), Newcastle (5,8), Manchester C (5,3), West Ham (4,9), Aston Villa (4,4), Chelsea (3,6) og Everton (3,1).

 

Snart tar vi over verden :fun:

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

Case closed?

Liverpool have denied that striker Robbie Keane will leave the club in the January transfer window.

 

Keane joined the Reds in the summer for £20.3million from Tottenham but has scored just four goals in all competitions since his arrival.

 

The striker's patience appears to be on the wane after a number of appearances that have ended with Keane being substituted just after the hour-mark, despite the absence of fellow forward Fernando Torres, who has a hamstring injury.

 

After an impressive display against PSV Eindhoven in the UEFA Champions League last week, Keane found himself on the bench for the 2-2 Premier League draw with Hull City on Saturday.

 

In spite of the fact that Liverpool were chasing a winner, manager Rafa Benitez opted to keep the 28-year-old on the bench for the entire game.

 

Private

 

Former Liverpool player turned pundit Mark Lawrenson has intensified the rumours that Keane will be leaving the club in the transfer window.

 

"I hate to name drop," Lawrenson told The Last Word on Today FM. "But I was having a drink with (Steven) Gerrard on Saturday and we talked about Keane.

 

"They share the same agent [struan Marshall] and quite honestly he thinks something is going to happen with Keane in January. Sounds like he could be moved on."

 

However the club have hit back and released a statement denying that Keane was set to be sold.

 

"Mark Lawrenson's remarks are his interpretation of a private chat between the two of them," read the statement.

 

"They do not accurately reflect Steven's opinion of Robbie Keane and they certainly do not tally with Steven's recollection of the conversation itself."

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...