Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hva med dere da, battyboys? Like mye her dere, som meg. Nå er jeg spent.

Edit: Jaahhaaa, nå blei det stille i fjøset :grin:

 

I got no life :p Hobbyen min er å leve livet, så no worries. Skal man leve livet, kan man ikke ha dame ;) Hadde et prosjekt for litt siden, men ingen dame nå. Som Danielzu sier, haster på ingen måte

 

Liverpool går ut og benekter ja, det lå i kortene. Mark Lawrenson er bare Pr kåt, han fikk nå litt blest om navnet sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To me its same shit, different wrapping :)

 

Agreed. Så konkluderer vi med at Steven Gerrard var dritas på lørdagskvelden eller?

 

Who woulden`t?. Får håpe den masteroppgaven din ikke er i engelsk :p hehe

Who wouldn't. Det er ikke pent å rette på andre, når man ikke retter korrekt.

Your missing the point. Poenget var ikke rettskrivingen, men sammenhengen. Jeg forstod ikke hva han mente. Vi stopper diskusjonen der.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Skal vi dra farm en lagoppstilling til søndagen kansje, sånn at Alastor ikke får hjerteinfarkt: (vi er faktisk ikke de verste, men jeg har pratet meg helt bort i dag)

Rafa:

Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio

----Masche--Alonso

Kuyt-------------Riera

----------Gerrard

--------Keane-------------

 

Meg:

Samme laget, men Insua på venstre. Her kan Babel inn mot slitne bein, skulle likt å sett Pennant i denne kampen, jaja...

Lenke til kommentar

Æ ser veldi' gjærne:

 

Reina

Arbeloa - Carra - Agger - Insua

Masche - Alonso

Kuyt - Gerrard - Riera

Keane

 

Babel inn mot slitne bein tidlig i andre omgang. Med andre ord samme lag som Gutty GuttyOrm. Men jeg må dog si jeg er småskeptisk til Keane alene på topp, det virker ikke som om han greier å spille på topp alene spesielt godt ... Så vi kan bli slitende offensivt hvis Keane ikke fungerer ordentlig. Et spørsmål i det hele er jo om Torres blir klar. Blir han 100% klar, så er det etter min mening bare til å kaste ham innpå fra start ettersom han selv uten matchtrening er det definitivt farligste angrepsvåpenet vårt. Men da må han være 100% også, ikke bare 95%, men det har legeteamet kontroll på og Rafa risikerer ham nok ikke for tidlig denne gang etter hva som skjedde sist hvis han ikke er klar.

 

Edit:

Hva gjorde dere?

Oh, you know ...

 

...

 

Så på Friends. :D Kos.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...