Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hewitt. Du poster ikke her så ofte lenger. Why?

Mange grunner til det.

 

1) PC-en min er ødelagt, så jeg sitter på "familie-PC-en" som er dritt. Ikke har jeg PC-en på rommet heller da, så da er jeg heller ikke så mye innpå.

 

2) Det er et satans kaos på jobb før jul og det er ikke sjeldent at en jobbdag varer 10-12 timer nå.

 

3) Jeg har fått litt andre ting å bry meg om ... if you what I mean ;)

 

Men jeg poster så ofte jeg kan, men må samtidig ha et eller annet å si, ikke bare poste for å poste. Kommer nok sterkere tilbake! ;) Verre med TIA.no, der kommer jeg ikke inn på denne PC-en så der har jeg ikke fått sagt et ord på sikkert nærmere to uker. x(

Lenke til kommentar
Hewitt har begynt å få litt for mye følelser for United, så begynner han å bli litt uggen i magen når folk nevner ordet Liverpool for han.

 

When pigs fly, og både jeg og du sitter på siden av hverandre på Emirates og digger Arsenal.

 

3) Jeg har fått litt andre ting å bry meg om ... if you what I mean ;)

Nei, utdyp.

 

*Vake munnen med såpe. Angre seg*

 

Kvinnfolk, han er solgt nå... :D

 

Edit: Fanken så kjapp du var, det der kunne jeg hatt skriftlig The Game :(

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Ang. det med at Gerrard skal ha "baksnakket" Keane tipper jeg det er tull, men mindre han var veldig full, ser ikke helt for meg at Gerrard kan sa sagt noe slikt...

Enten det, eller så er han andre veldig pr kåt.

 

Hamser er bakender i flertall ;) Du har en hams, men ikke mer en en. Så det han prøvde å si at du har ikke rumpe/kvinnfolk så da henger du mye her :p

 

Ingen kommenterer mine skrivefeil, da trenger vi vell ikke kommentere Pirja`s leifer heller.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Ang. det med at Gerrard skal ha "baksnakket" Keane tipper jeg det er tull, men mindre han var veldig full, ser ikke helt for meg at Gerrard kan sa sagt noe slikt...

Hamser er bakender i flertall ;) Du har en hams, men ikke mer en en. Så det han prøvde å si at du har ikke rumpe/kvinnfolk så da henger du mye her :p

Hva med dere da, battyboys? Like mye her dere, som meg. Nå er jeg spent.

 

Ok PirAja

 

Edit: Jaahhaaa, nå blei det stille i fjøset :grin:

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...