ErlendRU Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Lite troverdig. Dessuten bør han få sjansen ut sesongen hvertfall. Bedre det enn at vi skal tape mange titalls millioner på han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 The Game, hva skjer med avataren din a??? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Game har endelig sett lyset. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Game er dårlig i veddemål. Hewitt. Du poster ikke her så ofte lenger. Why? Endret 16. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Game elsker veddemål litt for mye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hewitt har begynt å få litt for mye følelser for United, så begynner han å bli litt uggen i magen når folk nevner ordet Liverpool for han. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hewitt. Du poster ikke her så ofte lenger. Why? Mange grunner til det. 1) PC-en min er ødelagt, så jeg sitter på "familie-PC-en" som er dritt. Ikke har jeg PC-en på rommet heller da, så da er jeg heller ikke så mye innpå. 2) Det er et satans kaos på jobb før jul og det er ikke sjeldent at en jobbdag varer 10-12 timer nå. 3) Jeg har fått litt andre ting å bry meg om ... if you what I mean Men jeg poster så ofte jeg kan, men må samtidig ha et eller annet å si, ikke bare poste for å poste. Kommer nok sterkere tilbake! Verre med TIA.no, der kommer jeg ikke inn på denne PC-en så der har jeg ikke fått sagt et ord på sikkert nærmere to uker. x( Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) 3) Jeg har fått litt andre ting å bry meg om ... if you what I mean Nei, utdyp. Hamster? Endret 16. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hewitt har begynt å få litt for mye følelser for United, så begynner han å bli litt uggen i magen når folk nevner ordet Liverpool for han. When pigs fly, og både jeg og du sitter på siden av hverandre på Emirates og digger Arsenal. 3) Jeg har fått litt andre ting å bry meg om ... if you what I mean Nei, utdyp. *Vake munnen med såpe. Angre seg* Kvinnfolk, han er solgt nå... Edit: Fanken så kjapp du var, det der kunne jeg hatt skriftlig The Game Endret 16. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva mener du? Du ser syner Hewitt og kvinnfolk? Nei, min Hamster-teori er nok det nok mer i. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer Hewitt Ser at The Game ikke har hamser/kvinnfolk så mye som han henger her Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Det jeg derimot har, er en meget stødig høyre arm. Den forlater meg aldri. Jeg har Chinchilla, telles det? Jeg er glad i dyr Edit: Hva er Hamser? Endret 16. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har Chinchilla, telles det? Jeg er glad i dyr Hadde en før. Ang. det med at Gerrard skal ha "baksnakket" Keane tipper jeg det er tull, men mindre han var veldig full, ser ikke helt for meg at Gerrard kan sa sagt noe slikt... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Ang. det med at Gerrard skal ha "baksnakket" Keane tipper jeg det er tull, men mindre han var veldig full, ser ikke helt for meg at Gerrard kan sa sagt noe slikt... Enten det, eller så er han andre veldig pr kåt. Hamser er bakender i flertall Du har en hams, men ikke mer en en. Så det han prøvde å si at du har ikke rumpe/kvinnfolk så da henger du mye her Ingen kommenterer mine skrivefeil, da trenger vi vell ikke kommentere Pirja`s leifer heller. Endret 16. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Edit: Hva er Hamser? Temmelig lik hamster, bare uten "t" Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Ang. det med at Gerrard skal ha "baksnakket" Keane tipper jeg det er tull, men mindre han var veldig full, ser ikke helt for meg at Gerrard kan sa sagt noe slikt... Hamser er bakender i flertall Du har en hams, men ikke mer en en. Så det han prøvde å si at du har ikke rumpe/kvinnfolk så da henger du mye her Hva med dere da, battyboys? Like mye her dere, som meg. Nå er jeg spent. Ok PirAja Edit: Jaahhaaa, nå blei det stille i fjøset Endret 16. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Liverpool beneketer salg av Keane. Hva er spørsmålet game? Endret 16. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Om de har dame selv. Og nei, snakker ikke om eventyr på byen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ah, then no. Net kommet ut av et lengre forhold,no rush. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva med dere da, battyboys? Like mye her dere, som meg. Nå er jeg spent.Edit: Jaahhaaa, nå blei det stille i fjøset I got no life Hobbyen min er å leve livet, så no worries. Skal man leve livet, kan man ikke ha dame Hadde et prosjekt for litt siden, men ingen dame nå. Som Danielzu sier, haster på ingen måte Liverpool går ut og benekter ja, det lå i kortene. Mark Lawrenson er bare Pr kåt, han fikk nå litt blest om navnet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå