Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Arsenal begynner med godfotballen så skulle det ikke forundre meg om de river oss i filler. Tror likevel vi spiller bra og vinner. Det blir enten full pott eller ingen poeng.

 

 

Reservene våre spiller i kveld mot Hull og stiller slik. Alle som har LFC TV får sette seg i sofaen, for i dag tror jeg reservene våre vinner. Er ganske sikker faktisk :)

 

 

D.Bouzanis

S.Darby - M.Kelly - San Jose - E.Insua

G.Bruna - J.Spearing - D.Plessis - V.Weijl

D.Pacheco - K.Nemeth

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Jepp, på papiret er det jo et relativt sterkt og lovende lag, det er vi vell enig om?

Trist når det ikke går veien.

 

Ser forøvrig Torres er den mest populære spilleren i PL, knepent fremfor Gerrard. C.R. er utrolig nok på 3 plass, syns det er rart og se ham så høyt. Han har bare seg selv og takk, han kunne vert den mest populære, men det driter han vist tydeligvis i.

 

Torres er den komplette spiller, ufattelig god. Med enkel, alikevell vanvittig effektiv teknik. Samtidig er han tilsynelatene en veldig sympatisk og lite egoistisk person.

Edit:

Håper han kommer tilbake frisk og rask!

Der var the Game ja, nå får jeg vell snart svar :p

Edit2: Guttorm, leifenes venn.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
C.R er jo populær blant fjortissene som digger han pga utseende.

I tillegg flyter United på en supporter medgangsbølge. Altså, de har mange unge supportere, pga sin dominans de siste 10-15 årene. Slik hadde vi det også, men våre Ungdoms supportere er nå voksne.

De har sikkert hentet inn en del fjortis stemmer her, kansje når de blir eldre så ser de litt anderledes på C.R som person.

Lenke til kommentar
Like så greit å bare være ærlig. Ikke en bombe at Gerrard sa det.

 

Men et evt salg til Tottenham vil bare være tragisk. Får sikkert ikke 100mill en gang, og da har vi tapt over 100mill på han over sesongen....

 

Er vell ingenting som er bereftet i denne saken, kun rykter. Altså om man ser litt realistisk på ting, så har Keane spilt bedre en Babel. Kuyt har vert bedre som ving. Når vi skal spille 4-4-2 trenger vi en ekstra spiss på topp, Benitez kommer ikke til å selge Keane uten at vi får en ny spiss. Dette har vi ikke råd til , ergo er hele greia bare vås.

Godt mulig Gerrard har sagt det, eller noe i den duren. Men uansett tror jeg tror ikke det skjer om Benitez får bestemme.

 

"Hørte det fra en kamerat som har en bekjent av en kamerat som har en tante til onkelen til Rafa som sa at han kom til å dø av operasjonen".

Dette er heller ikke sant, han ble skrevet ut i kveld. Sorry, måtte bare :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...