Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jau, uten at det vil hjelpe noen av de. For jeg tror alle vil finne formen, og da blir det like tett i toppen.

Vi har vunent ligaen de to siste åra takket være en rå vårsesong da. Men det skal sies at Pool også pleier å bli bedre etterhvert, akkuratt som oss. Arsenal har en motsatt kurve, men Chelsea er ganske på det jevne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man Utd

 

Borte mot:

Liverpool

Arsenal

Chelsea

City

Aston Villa

Blackburn

Tottenham

Everton

Portsmouth

 

Liverpool

 

Borte mot:

Sunderland

Aston Villa

Everton

City

Chelsea

Tottenham

Bolton

Blackburn

 

Nogenlunde likt, men vårt program har vært vanskeligere. Som dere ser, enda ikke spilt mot Arsenal, én mindre bortekamp enn oss, møtte oss hjemme og har ikke møtt Portsmouth borte.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Vi har vunent ligaen de to siste åra takket være en rå vårsesong da. Men det skal sies at Pool også pleier å bli bedre etterhvert, akkuratt som oss. Arsenal har en motsatt kurve, men Chelsea er ganske på det jevne.

 

Faktisk avsluttet Liverpool best i fjor, etter dere slo oss 3-0. Så var Chelsea på andre og dere på 3 dje. Vi tapte faktisk ikke på nytt før møkkakampen mot Hottentottene, der det meste gikk i mot oss. Dog fortjente vi å tape slik vi spilte siste halvtimen.

 

Jeg begynner faktisk å tro at Arsenal ikke klarer å henge med, men litt tidlig å avskrive dem enda. De er ivertfall i stand til å fucke opp mot hvem det måtte være. Villa har nå skapt trøbbel for både dere og oss, så vi får se med dem. Nå er uavgjort borte mot Villa ikke noe tragedie i seg selv sånn sett.

 

Whoho, vi har greid ein saklig United vs Liverpool og andre topp lag diskusjon i 1,5 sider. Ikke verst :D

 

Du sier lysår the game, skuddår er vell mer riktig benevnelse når de gjelder de siste 10 åra ;)

 

Edit: Guttorm, leifenes far.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Du sier lysår the game, skuddår er vell mer riktig benevnelse når de gjelder de siste 10 åra ;)

Hvorfor det? Er ikke et lysår det samme som et år tidsmessig?

Jo, det er det. Men da sier han at vi slår dere hvert år, noe som er direkte feil.

Altså et lysår er jo avstanden lyset reiser på et år.

300 000 meter i sekundet gir jo en avstand, og ikke et tidperspektiv sånn sett.

Og jeg mente at vår seier mot dere kom ca hvert skuddår, ivertfall i løpet av de siste 10 årene.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Du sier lysår the game, skuddår er vell mer riktig benevnelse når de gjelder de siste 10 åra ;)

Hvorfor det? Er ikke et lysår det samme som et år tidsmessig?

Jo, det er det. Men da sier han at vi slår dere hvert år, noe som er direkte feil.

Altså et lysår er jo avstanden lyset reiser på et år.

300 000 meter i sekundet gir jo en avstand, og ikke et tidperspektiv sånn sett.

Skjønner, skjønner. Misforsto hele greia. :)

Lenke til kommentar

Nå gler jeg meg allerede til kampen mot Arsenal, tror vi går seirende ut av den kampen :) Et arsenal som ikke akkurat er i toppslag for øyeblikket og vi med stor selvtillit :) Synest vi hadde mange gode angrep mot hull, synd vi ikkehar noe bedre å stille med fremover når torres er skada og keane absolutt ikke har imponert noen i det hele tatt. Vi går mot fine dager når Torres er tilbake ! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...