Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, hadde vi vært gode på hjemme bane, hadde vi vært 9 poeng eller noe foran nå?

 

West Ham, Stoke, Fulham og Hull?

 

Snubler og snubler.

 

Chelsea tapte mot Arsenal og spilte U mot West Ham på hjemmebane.

United: Uavgjort borte mot Villa (som er formlag nr1 i PL) og Spurs borte

Liverpool spiller uavgjort HJEMME mot Fulham, West Ham og Hull. I den ene der vant vi innpå 2p.

 

Så det er dere som har snublet aller mest.

 

Dere tapte mot oss igjen, så da har no dere snublet mest, siden vi har mer poeng enn dere? Oo

Lenke til kommentar
Snubler og snubler.

 

Chelsea tapte mot Arsenal og spilte U mot West Ham på hjemmebane.

United: Uavgjort borte mot Villa (som er formlag nr1 i PL) og Spurs borte

Liverpool spiller uavgjort HJEMME mot Fulham, West Ham og Hull. I den ene der vant vi innpå 2p.

 

Så det er dere som har snublet aller mest.

 

Care, hvem har mest poeng. Syns tabellen forteller hvem som har snublet mest. Vi slo Chelsea borte, dere spilte uavgjort. Arsenal tapte mot Hull hjemme, vi Spilte uavgjort. Skal bli morrsomt å se når dere også går på en smell mot Fulham. Vi spilte uavgjort borte mot Aston Villa, samme som dere. Jeg er ikke stolt over 0-0 kampene våre, men å komme å si at vi har snublet mest, er veldig, ja.....

 

Edit: Takk Daglish, og vi SLO jo United.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Care, hvem har mest poeng. Syns tabellen forteller hvem som har snublet mest. Vi slo Chelsea borte, dere spilte uavgjort. Arsenal tapte mot Hull hjemme, vi Spilte uavgjort. Skal bli morrsomt å se når dere også går på en smell mot Fulham. Vi spilte uavgjort borte mot Aston Villa, samme som dere. Jeg er ikke stolt over 0-0 kampene våre, men å komme å si at vi har snublet mest, er veldig, ja.....

Please, se på kampprogramet. Joda, vi har nok snublet mer enn dere i "toppkampene" men det er ingentvil om at United har hatt det tøffeste kampprogramet sålangt.

 

Vi er bare 3p bak og United kommer IKKE til å tape mange flere kamper denne sesongen.

Lenke til kommentar
Dalglish: Jeg vil si at "å snuble" er å miste poeng mot lag det forventes at du tar poeng mot. Derfor vil jeg ikke si vi snublet mot dere, slik dere snublet mot Fulham, Hull og West Ham.

 

Helt ærlig, forventet du tap når dere kom til Anfield i høst? Me think not.

 

Joda, vi har nok snublet mer enn dere i "toppkampene" men det er ingentvil om at United har hatt det tøffeste kampprogramet sålangt.

Du må gjerne argumentere for nettopp det, så skal jeg se om jeg er enig eller ikke.

 

Edit2: Nice Avtar btw, syns du burde bruke den mer :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Helt ærlig, forventet du tap når dere kom til Anfield i høst? Me think not.

Nei, men borte mot Liverpool er ikke like enkelt som for eksempel hjemme mot Hull, West Ham og Fulham.

Enig i det, men om du forventet minst 1 poeng, så snublet du. Nå kan dette også diskuteres i form av hvordan kampbildet utviklet seg. Men etter min mening så må snubling deffineres utifra hva en forventer på forhånd.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig kjipt å tape drittpoeng som vi gjør om dagen, men det har likevel vært en positiv sesong så langt, hvert fall resultatmessig. Vi har forbedret oss mot konkurrentene med to av to seire, noe vi sjelden har greid. Hadde vi vunnet de to kampene mot Man Utd i fjor, hadde vi vunnet serien, så det sier jo litt om hvor viktig det er å vinne disse kampene. Kan vi greie uavgjort mot Man Utd på OT, seier mot Chelsea på Anfield og 4+ poeng mot Arsenal har vi gode sjanser til å gjøre en bra sesong, så lenge vi skjeper oss hjemme mot drittlaga.

Lenke til kommentar
Sjelden vare, Liverpool er et lag vi har hatt latterlig godt tak på de siste 10 åra.

Helt enig i det. Dere har hatt en enorm fordel ved å ha samme trener så lange, som får tøyler til å bruke tid å bygge opp det laget han måtte ønske.

Vi begynner nå å høste av Benitez arbeid, selv om vi ikke er i form akkurat for øyeblikket. Etter min mening er det liten tvil om at vi har et lag, selv om det gjenstår noe arbeid her og der. Nettopp derfor har vi slått både dere hjemme og senket broa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...