banansplitt™ Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Vel vi hadde jo diskusjonen her for noen dager siden. Veldig få som ville innrømme at United er et bedre lag, og de fleste vridde om spørsmålet. Dere har ikke vunnet PL noen gang, men foran hver sesong er dere selverklærte favoritter og alle spillerne deres er blandt de beste i verden osv. Endret 14. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vel vi hadde jo diskusjonen her for noen dager siden. Veldig få som ville innrømme at jeg United er et bedre lag, og de fleste vridde om spørsmålet. Dere har ikke vunnet PL noen gang, men foran hver sesong er dere selverklærte favoritter og alle spillerne deres er blandt de beste i verden osv. Ok. Jeg driter i at noen mener det. Er jo ikke tvil om at Chelsea, Arsenal og dere (Man Utd) har vesentlig bedre stall og dybde enn oss. At Manchester United har vært bedre enn Liverpool de siste åra kan jeg ikke si meg uenig i. Det er jo bare å lese på tabellene det. Men blir så meningsløst å diskutere dette etter min mening. Jeg heier på Liverpool fordi det alltid har vært laget i mitt hjerte. Fordi jeg liker spillet deres, de spiller fotball som jeg liker. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Takk til en gammel Pool spiller ja --- så langt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 JADA! Nå må det bare holde til pause... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 ja, etter pause kan det være det samme! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 JADA! Nå må det bare holde til slutt... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hehe Daniel, husk the Drog er på benken. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Dere skjønte hva jeg mente. La de holde stand det til pause, så kan de få en pust i bakken og drepe kampen i 2.omg. Sålenge det er høyt tempo, gagner det Chelsea. Men nå er jeg glad igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Zola haz trickz" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er jo Ex-Pool night på brua. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjekling, kraftig ordbruk og liknande er totalt uakseptabelt. Enten får dykk diskusjonere på eit sakleg nivå eller akseptere at nokon heier på eit anna lag. Det er umogeleg for ein Pool-supporter og ein United-supporter å bli enige om kva lag som er "best", difor er det lite poeng i å krangle om det. Nokre innlegg er fjerna for anledningen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 To gode forsøk av Drogshit og Fat Frank der Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fy faen hvis WH hadde satt den!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Var faktisk ikke en vanskelig sjanse en gang. Fy faen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jaja nok en gang driter alle laga seg ut når vi og gjør det Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 We're still top of the leauge! We're still on the fucking topp of the leauge ! Dårlig kamp i går, men vi klarer oss fremdeles. Må bare nyte dette, så lenge det varer Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Vi beholder serieledelsen Endret 14. desember 2008 av OMartin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Spør du meg så kan alle de fire store spille uavgjort resten av sesongen. Villa taper sikkert poeng nå å da anyhow Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 At de 2 andre snubler hver gang vi gjør det er nermest utrolig. Jaja, vi takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå