Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Vel vi hadde jo diskusjonen her for noen dager siden. Veldig få som ville innrømme at United er et bedre lag, og de fleste vridde om spørsmålet. Dere har ikke vunnet PL noen gang, men foran hver sesong er dere selverklærte favoritter og alle spillerne deres er blandt de beste i verden osv.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel vi hadde jo diskusjonen her for noen dager siden. Veldig få som ville innrømme at jeg United er et bedre lag, og de fleste vridde om spørsmålet. Dere har ikke vunnet PL noen gang, men foran hver sesong er dere selverklærte favoritter og alle spillerne deres er blandt de beste i verden osv.

Ok. Jeg driter i at noen mener det. Er jo ikke tvil om at Chelsea, Arsenal og dere (Man Utd) har vesentlig bedre stall og dybde enn oss. At Manchester United har vært bedre enn Liverpool de siste åra kan jeg ikke si meg uenig i. Det er jo bare å lese på tabellene det. Men blir så meningsløst å diskutere dette etter min mening. Jeg heier på Liverpool fordi det alltid har vært laget i mitt hjerte. Fordi jeg liker spillet deres, de spiller fotball som jeg liker. :)

Lenke til kommentar

Kjekling, kraftig ordbruk og liknande er totalt uakseptabelt. Enten får dykk diskusjonere på eit sakleg nivå eller akseptere at nokon heier på eit anna lag.

Det er umogeleg for ein Pool-supporter og ein United-supporter å bli enige om kva lag som er "best", difor er det lite poeng i å krangle om det.

Nokre innlegg er fjerna for anledningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...