Smågal Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva tror dere da, når skrtel er back? Agger benka resten av sesongen? Jeg er selv en av de som virkelig ikke vil benke Agger.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvorfor ikke prøve Arbeloa - Carragher - Skrtel - Agger? Evt. Carragher - Skrtel - Agger - Aurelio. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Meget aktell problemstilling. Først må vi jo se om Skrtel forsetter der han slapp. En agrumentasjon er at Agger er bedre fremmover en Skrtel, noe jeg forsåvidt er enig i. Men faktisk vist Skrtel lovende takter fremover rett før skaden, så det er ikke så godt å si. Meg inkludert noen få andre kunne tenkt seg å prøvd Agger på venstre back, nettopp pga kvalitetene fremover. Om dette er en god løsning vet jeg jo ikke, men Dassena som spiller der nå er ivertfall ikke noe tap i å benke. Selvfølgelig vil jeg helst ha inn Insua der på sikt, da jeg ikke er særlig begeistret for Aurelio og hans personlige feil. Dog er Aurelio mye bedre en Dossena for tiden. En annen mulighet er at Carra spiller mindre og vi kjører Skrtel og Agger sammen i midten. Syns det er kjipt å benke Carra nå, han var litt rusten i starten, men har kommet seg veldig. Carra kunne også vert høyreback, men har lite kvaliteter fremover. Uansett må vi ha en midtstopper i reserve, og Hyypia gir seg snart. Men jeg tror ikke verken Agger eller Skrtel er villig til å slite benk. Slik jeg ser det er det beste at Carra blir reserve på sikt, mens vi har Agger og Skrtel som fremtidens stopper par. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 PL dårligste sommerkjøp (Dagbaldet) Keane og Dossena på "sammenlagt"-listen, pluss Degen på Fredheims liste. Skjønner at Keane er på listen hvis man ser på hva vi betalte for han og sammenligner med prestasjonene. Dossena; føler ikke at jeg trenger å skrive noe mer her. Degen er for meg et litt ukjent. Har ikke sett de (den?) kampen(e) han har spilt. Ser ikke bort i fra at han får en fortjent plass på den listen. Flere som skriver at man er uenig i Rafas valg av bytter, og vil si meg enig. I tilegg stiller jeg meg uforstående til mange av våre kjøp og salg i sommer. Synes det er for utrolig at vi har kjøpt spillere som Degen og Dossena. Keane har jeg fortsatt tro på. Han har kvaliteter til å bli en viktig spiller for oss også, Rafa må bare få det ut av han. Mener at beckene er plasser vi må forsterke i januar, selv om jeg tviler sterkt på at det blir noen nye spillere på de possisjonene. Tviler også på at Rafa kommer til å selge spillere kjøpt for et halvt år siden. Jeg tenker og drømmer til tider om hvordan det hadde vært med en annen trener. Spesielt når jeg ser kamper hvor jeg ikke skjønner noe av byttene eller kjøpene våre under transfer season. Hvis man ser på alle Rafas kjøp, så er det alt for mange som har floppet. Men det blir vel litt for naivt å tro at alt ville blitt annerledes bare man fikk en ny trener. Skal legges til at Rafa gjør mye bra også da. Vi ligger i dag på toppen av PL og vant gruppen vår i CL. Hvis man ser bakover også så har han hentet vår alles Torres, to CL finaler, vunnet en av de og i semifinalen i år. Av spillerne han hentet i sommer er Riera på listen over Dagbladets beste PL kjøp. Det ble mye å lese. Det er sent og jeg tror jeg har litt problemer med å formulere meg best mulig for å få frem meningene mine. Føler meg ganske oppgitt egentlig, spesielt med tanke på trener- og administrasjonsstaben i klubben vår. Gjør de jobben sin? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Deggen har vert skadet mesteparten av tiden i Liverpool. Død født å ha ham på den listen om man skal dømme etter prestasjonene ivertfall. Dossena spiller jo fast på Italias landslag, ser bare ut som om han ikke på noen måte passer inn i Engelsk fotball. Keane har jeg utalt meg så mye om at jeg orker ikke nå, Keane kommer når Liverpools angrepsfotball begynner å virke som den skal. Tror alikevell han alltid vil være i skyggen av Torres. Alle forventet en opptur ala Torres når Keane ble kjøpt, det ble ikke sånn, desto større skuffelser og fallhøyde. Å komme etter inn etter Torres på den måten er som å hoppe etter wirkola. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Blir Chelsea gull i år Alt tyder på det. Alt tyder ikke på det, men det er godt mulig at de gjør det. Men det er flere som skal være med å kjempe om det, og jeg avskriver verken oss, United eller Arsenal enda. Aston Villa har jeg ikke tro på. Chelsea har også vist svakhetstegn, og de kommer garantert til å tape flere poeng de også. Sant det, både Chelsea og United har visst store svakhetstegn i år. Vi størst ifht i fjor, hvor vi var overlegende. Om Liverpool skulle vinne PL på noen år nå, så blir det i år. For motstanderlaga er svakere enn de har vært på lenge, mens Liverpool surfer på en rosa sky. Når dere først fucker opp (mye i det siste) så gjør sannelig vi det også, selv om vi har møtt litt vanskeligere motstand. Men det er i mine øyne bare en dårlig unnskyldning. Syntes verken Chelsea eller United virker i nærheten av like sultene som dere og det er skuffende å se som Untied supporter. Mulig at dere har dårligere spillere osv, men faen så mye mer vilje og passion de legger ned enn enkelte av våre. Hjelper faen ikke å ha kvalitet om man mangler ting det mentale. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvis vi går ut ifra at alle våre spillere er skadefrie, synes jeg vi kan stille med et nesten like sterkt lag som Chelsea og United. Men stallen vår er altfor dårlig. Når noen blir skadet, sliter vi skikkelig. Her stiller vi vesentlig dårligere enn våre argeste konkurrenter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 vi stiller absolutt en liker god start 11'er som noen andre lag når vi er skadefrie, men så fort vi får en skade eller to er vi fort ute å kjører.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sant det, både Chelsea og United har visst store svakhetstegn i år. Vi størst ifht i fjor, hvor vi var overlegende. Overlegne? 2p foran Chelsea og 4p foran Arsenal? Det er det samme som eit par feilaktige dommaravgjersler det, ikkje akkurat overlegent. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Takker tc Grugleder meg til kampen mot Arsenal. Kan enten bli en drittkamp eller en fantastisk kamp føler jeg. For vår egen del selvsagt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Sant det, både Chelsea og United har visst store svakhetstegn i år. Vi størst ifht i fjor, hvor vi var overlegende. Overlegne? 2p foran Chelsea og 4p foran Arsenal? Det er det samme som eit par feilaktige dommaravgjersler det, ikkje akkurat overlegent. Vi var mye bedre enn Arsenal i fjor, kjipt for deg, men det er sannheten. Vi var spillemessig overlegene, noe som er udiskutabelt i mine øyne. Både Chelsea og United har en sterkere både 11'er og tropp enn Liverpool. Men lets agree to disagree, for er ikke i humør til sammenligner i dag. Endret 14. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nei du begynner vel å bli lei av å sammenligne alt... Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nå må vi vinne borte mot Arsenal noe som jeg tror vi gjør:P Vi er skrekkelig fårlige på hjemmebane, det er der vi må skjerpe oss. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nei du begynner vel å bli lei av å sammenligne alt... Blir sliten av å diskutere med veggen, ja. Liverpool folket har skapt en illusjon i sin helt egen verden, hvor de tror de er mye bedre enn hva de virkelig er. Nå skal vi heie på West Ham sammen, så la oss glemme uoverstemmelsene i 45x2 Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nei du begynner vel å bli lei av å sammenligne alt... Blir sliten av å diskutere med veggen, ja. Liverpool folket har skapt en illusjon i sin helt egen verden, hvor de tror de er mye bedre enn hva de virkelig er. Nå skal vi heie på West Ham sammen, så la oss glemme uoverstemmelsene i 45x2 Det har absolutt du og dine gjort også. Ta av deg United-brillene Game! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 PL vinner 10 ganger og 2x de siste sesongene, samt CL vinner i fjor. hmm, vi har ingen grunn i verden til å tro at vi er bedre enn Liverpool nei... Hadde kjøpt meg briller om jeg var deg. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 PL vinner 10 ganger og 2x de siste sesongene, samt CL vinner i fjor. hmm, vi har ingen grunn i verden til å tro at vi er bedre enn Liverpool nei... Hadde kjøpt meg briller om jeg var deg. Når vi snakker om hvem som er best i noe, så snakker vi nåtid. Skal vi snakke noe annet, må vi snakke hele historien, og da er faktisk L'pool bedre. Thruth hurts. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 PL vinner 10 ganger og 2x de siste sesongene, samt CL vinner i fjor. hmm, vi har ingen grunn i verden til å tro at vi er bedre enn Liverpool nei... Hadde kjøpt meg briller om jeg var deg. Når vi snakker om hvem som er best i noe, så snakker vi nåtid. Skal vi snakke noe annet, må vi snakke hele historien, og da er faktisk L'pool bedre. Thruth hurts. Nåtid = regjerende mestre? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 PL vinner 10 ganger og 2x de siste sesongene, samt CL vinner i fjor. hmm, vi har ingen grunn i verden til å tro at vi er bedre enn Liverpool nei... Hadde kjøpt meg briller om jeg var deg. Når vi snakker om hvem som er best i noe, så snakker vi nåtid. Skal vi snakke noe annet, må vi snakke hele historien, og da er faktisk L'pool bedre. Thruth hurts. I grunnen ikke. 90% av Pool-supporterne her inne levde ikke sist Pool tok ligagull sist. D Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 PL vinner 10 ganger og 2x de siste sesongene, samt CL vinner i fjor. hmm, vi har ingen grunn i verden til å tro at vi er bedre enn Liverpool nei... Hadde kjøpt meg briller om jeg var deg. Når vi snakker om hvem som er best i noe, så snakker vi nåtid. Skal vi snakke noe annet, må vi snakke hele historien, og da er faktisk L'pool bedre. Thruth hurts. Nåtid = regjerende mestre? Nåtid = 3. pl. Men jeg gidder ikke diskutere dette med dere. Jeg holder meg Liverpool og ville aldri holdt med United. Dere holder med United og ville aldri holdt med Liverpool. Lever i en boble? Hvor får dere dette intrykket fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå