Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ikke klaget, deres lag presterer over forventning, mens vårt lag presterer langt under forventning. Vi burde klaget og gjør det. Tøft ligaprogram eller ei, vi har vært langt dårligere i år, selv med de samme spillerene.

 

Blir Chelsea gull i år :( Alt tyder på det.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Helt elendig kamp, og at Rafa setter inn Lucas etter 86minutter er jo bare helt utrolig! Dossena suger som vanlig helt uffatelig! ÅÅÅÅ!!

 

El Zhar var også katastrofe etter han kom inn.. Hvorfor ikke Babel og Keane TIDLIGERE RAFA?!

 

Er enig i det Erlend sier, tilliten er ikke svekket, men herregud jeg er uenig i mye han gjør!

 

EDIT:

 

Men litt positivt må man se idet..

- United gikk også på poengtap, men dog i en mye verre kamp. Men uansett hvordan du vrir og vender på det, blir jeg litt gladere med tanke på det.

- Gerrard is BACK! Forhåpentligvis!

- Taktikken ser ut til å funke greit (4-2-2-1-1), og den kan bli brukt når Torres er tilbake.

- Forsvaret ser fortsatt bra ut, foruten en helt forferdelig Dossena som hadde skyld i både 1. og 2. målet til Hull.. Venstreback må være en prioritet når januarvinduet åpner!

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar
Blir Chelsea gull i år :( Alt tyder på det.

 

vell, håpe må jo være at Scolari snubler i manko på PL erfaring. Så skummelt ut i starten, så klarte vi jammen å ta dem på broa.

I ettertid har jo også dem snublet litt. For å si det slik, jeg er glad Grant fikk sparken.

 

Som jeg har sagt tidligere, alt tyder på at PL er jevnere en på evigheter.

Men det er flere som skal være med å kjempe om det, og jeg avskriver verken oss, United eller Arsenal enda. Aston Villa har jeg ikke tro på.

Tror Arsenal er ute og kjører, tidlig å avskrive dem, men jeg syns det ser ustablit ut.

Vel tilliten til Rafa er ikke særlig svekket. Til jul ligger vi godt ann i ligaen og gjør det bra i CL. Men jeg er dog uenig i MYE av det Rafa gjør under kampene. Rare lagoppstillinger, enda merkeligere og seine bytter og det virker som vi undervurderer dårligere motstand så og si hver gang.

Det noen av oss vil fram til er at vi kunne MULIGENS vert langt fremfor nærmeste konkurent nå, med litt anderledes bytter ol i dann og vann.

Uansett er ikke det at jeg blir "Øvegjidde" av og til, det samme som at jeg ikke har tro på ham som manager i Liverpool FC.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Blir godt og få tilbake Skrtel i tillegg.

Ingen tvil om det, han er min soleklare favoritt. Jeg liker underdoggene, og tror mange nå har sett hva han betydde i forsvar før han ble skadet.

Eneste som har fylt Skrtel`s rolle er Hyypia. Han har vert overaskende god de kampene han har spilt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Chelsea vinner ganske lett i morgen dessverre, men man vet jo aldri. Men de som så West Ham - Spurs på mandag ville også sagt det. West Ham er vel sammen med West Brom dårligste laget i PL i dag. (Ville sagt Sunderland men de vant jo 4-0 i dag, men så var det jo mot West Brom så :p) Tror ikke dere er på topp i morgen for å si det sånn.

 

Gratulerer med dagen Jefe btw, selvom jeg er 2 timer for sen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...