Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Denne dagen kan kun reddes hvis United går på poengtap. Go Spurs!

Og med et Chelsea tap i morgen. Men de flakser seg vel til ett eller tre poeng som vanlig...

Hahha, der ga du meg latter for dagen. Ærlig talt, vet du hva du sa for noe?

 

Flaks? FLAKS?

 

Fy faen, skal ikke si noe pga retningslinjene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare så ekstremt morsomt å se dere fly i flint med "FLAKS" i blikket hver gang vi vinner. Det er ubetalelig. :D

 

Men jeg kan jo gi min subjektive vurdering av de to episodene:

 

1) "FLAKS! Mål nr. 1 skulle vært annullert!"

 

Hewitt sier: Jeg er uenig. Det er en fair duell, og forsvareren faller lett, Riera går ikke rett i ham og dytter til som noen sier. Det er en duell, og fotball er en mannssport. Skulle dette målet vært annullert, skulle også McShanes mål vært annullert for å gå for hardt opp i hodeduellen. Tull, med andre ord.

 

2. "FLAKS! Hull skulle hatt straffe!"

 

Hewitt sier: Både og. Det er så klart en hands, men det er en hands Mascherano ikke får noe ut av. Ballen treffer ham i armen mens han ligger nede, uten at det er Hull-spillere i nærheten som kunne fått ballen om den ikke traff hånda. Men joda, den er definitivt innom hånda og sånn sett kan man si det er en hands og en straffe. Men hvis så er tilfelle så har vi bare sånn omtrent 25 handssituasjoner igjen denne sesongen før vi kan si at vi er even, så mange handssituasjoner (mange like denne) vi er involvert i hver kamp.

Lenke til kommentar
Det er bare så ekstremt morsomt å se dere fly i flint med "FLAKS" i blikket hver gang vi vinner. Det er ubetalelig. :D

Må nesten si meg enig med deg der. Jeg skal ikke uttale meg om jeg syns Liverpool spiller pen fotball, men flaks og uflaks hører med i sporten. Liverpool har litt flaks og United har litt flaks. Syns den flaksdiskusjonen er rimelig tåpelig, men hver sin smak :)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig med Hewitt. Straffe var 50:50, av og til blir det det og av og til ikke. Og målet var greit nok, var ikke direkte klart frispark som mange påstår. Liverpool fortjente uansett tre poeng, så hvorfor Utd supporterne maser vet jeg heller ikke :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Begynner å få mine tvil til Rafa....

Tanken slo meg i dag. Dere har jo ikke så dårlig lag (som skal slippe inn 2 mot Hull på 20 min). Rafa gjorde mange "feil" i dag. Jeg tror dere hadde tatt det om dere hadde satt av Bønna (og ikke inn med Lucas) og inn med Keane og Babel litt tidlig.

 

Var det forresten Dossena som tapte duellen ved 2. målet til Hull?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...