Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er jo drømmehelg for Chelsea. Tror nok dessverre de ender opp med å dra to poeng fra alle lagene som er en reell konkurrent.

Spiller ingen rolle når de kommer til å tape de poengene igjen senere.

At de kommer til å tape to poeng senere er jo klart, men om vi greier å vinne dem inn igjen er jo en annen sak. Vi er rett og slett ikke gode nok på hjemmebane mot dårligere motstand, det viste vi i dag.

Lenke til kommentar
Han har vist seg som en klassespiss i flere år, så hvordan folk kan miste troen på ham etter et par måneders tørke i Liverpool skjønner jeg ikke.

Det er ikke Keane i seg selv som er problemet, om du leser det andre jeg har skrevet litt tidligere så forstår du hva jeg mener.

Hadde Keane spilt og ikke scoret så hadde folk ropt på Babel fra start, Hadde Babel spilt fra start og ikke scoret hadde folk ropt på N`Gog eller Kuyt osv.. samme opplegget hver gang.

 

Var jo faktisk 6 plassen vi spilte uavgjort mot i dag, vi kan jo ta det til etteretning. Samme som mot Villa får en si, men i dag var det tross alt hjemmebane.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Dette er jo drømmehelg for Chelsea. Tror nok dessverre de ender opp med å dra to poeng fra alle lagene som er en reell konkurrent.

Spiller ingen rolle når de kommer til å tape de poengene igjen senere.

At de kommer til å tape to poeng senere er jo klart, men om vi greier å vinne dem inn igjen er jo en annen sak. Vi er rett og slett ikke gode nok på hjemmebane mot dårligere motstand, det viste vi i dag.

 

 

Synest da dere har vist det de siste hjemmekampene deres jeg. Ikke bare i dag -,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...