Superparanoid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi må jo forsøke så klart. Har jo ikke så mange andre muligheter, dessuten kommer ikke Keane til å fortsette å bomme for alltid. Nå er han sulten, og jeg tror han hadde scoret i dag om han fikk muligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Han har vist seg som en klassespiss i flere år, så hvordan folk kan miste troen på ham etter et par måneders tørke i Liverpool skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Keane burde spilt, synes jeg. Han var forresten under oppvarming hele andre omgang, omtrent. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 DEILIG! Tørr vi satse på at Chelsea også taper poeng da? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Se det. Det er ikke bare vi som taper poeng. Chelsea vinner sikkert i morra, men de har ikke overbevist spillemessig i de siste kampene de heller, så de kommer garantert til å tape flere poeng etterhvert de også. Forhåpentligvis allerede i morra. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Herlig. Men hvor fisket Gomes opp den redningen fra ? Konge, en eller annen skyter mens Ronaldo driver og "teller opp". Endret 13. desember 2008 av Attityd Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Han har vist seg som en klassespiss i flere år, så hvordan folk kan miste troen på ham etter et par måneders tørke i Liverpool skjønner jeg ikke. Helt enig. Forøvrig superdeilig at United fikk kun 1 poeng i dag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det var en fin kamp det. Man Utd spilte som en sekk med dritt. Dette er jo drømmehelg for Chelsea. Tror nok dessverre de ender opp med å dra to poeng fra alle lagene som er en reell konkurrent. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dette er jo drømmehelg for Chelsea. Tror nok dessverre de ender opp med å dra to poeng fra alle lagene som er en reell konkurrent. Spiller ingen rolle når de kommer til å tape de poengene igjen senere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det var en fin kamp det. Man Utd spilte som en sekk med dritt. Det er helt korrekt Men fortsatt fordel oss denne helga, kontra dere. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dette er jo drømmehelg for Chelsea. Tror nok dessverre de ender opp med å dra to poeng fra alle lagene som er en reell konkurrent. Spiller ingen rolle når de kommer til å tape de poengene igjen senere. At de kommer til å tape to poeng senere er jo klart, men om vi greier å vinne dem inn igjen er jo en annen sak. Vi er rett og slett ikke gode nok på hjemmebane mot dårligere motstand, det viste vi i dag. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Klarer manu 4.plassen i år? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Alle "topplagene" har vist dårlige tendenser. Vi har imidlertid igjen bevist hvor gode vi er til å komme tilbake når vi ligger under. Synes det er et godt tegn, og ingen skal avskrive oss enda i alle fall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Han har vist seg som en klassespiss i flere år, så hvordan folk kan miste troen på ham etter et par måneders tørke i Liverpool skjønner jeg ikke. Det er ikke Keane i seg selv som er problemet, om du leser det andre jeg har skrevet litt tidligere så forstår du hva jeg mener. Hadde Keane spilt og ikke scoret så hadde folk ropt på Babel fra start, Hadde Babel spilt fra start og ikke scoret hadde folk ropt på N`Gog eller Kuyt osv.. samme opplegget hver gang. Var jo faktisk 6 plassen vi spilte uavgjort mot i dag, vi kan jo ta det til etteretning. Samme som mot Villa får en si, men i dag var det tross alt hjemmebane. Endret 13. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det var en fin kamp det. Man Utd spilte som en sekk med dritt. I dag spilte vi etter Pool-standard, så ja.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg forventet meg noe bedre, men greit. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ikke noe å si på det, vi forventet også bedre spill. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dette er jo drømmehelg for Chelsea. Tror nok dessverre de ender opp med å dra to poeng fra alle lagene som er en reell konkurrent. Spiller ingen rolle når de kommer til å tape de poengene igjen senere. At de kommer til å tape to poeng senere er jo klart, men om vi greier å vinne dem inn igjen er jo en annen sak. Vi er rett og slett ikke gode nok på hjemmebane mot dårligere motstand, det viste vi i dag. Synest da dere har vist det de siste hjemmekampene deres jeg. Ikke bare i dag -,- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg forventet meg noe bedre, men greit. Liverpool har jo flaks som fikk den ene scoringen godkjent. Og ikke fikk straffe mot seg. Men hva kan man forvente når Pool har hatt flaks som regel i denne sesongen, denne flaksen går meg på nervende. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Denne dagen kan kun reddes hvis United går på poengtap. Go Spurs! Og med et Chelsea tap i morgen. Men de flakser seg vel til ett eller tre poeng som vanlig... Hahha, der ga du meg latter for dagen. Ærlig talt, vet du hva du sa for noe? Flaks? FLAKS? Fy faen, skal ikke si noe pga retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå