Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Så ikke at det skjedde noe ulovlig på noen av scoringene, det må jeg i så fall se igjen før jeg uttaler meg om. Hull kunne kanskje fått straffe, men slike situasjoner skjer i ca annenhver kamp som spilles og det blir dømt straffe ca 1 av 10 ganger på dette. Kanskje det er feil, men da har vi jaggu gått glipp av mange straffespark så langt i sesongen vi også. Kampen sett under ett, burde vi vunnet soleklart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, Kuyt sliter med det samme som Keane alene på topp. Nei jeg så ikke kampen, men om Dossena er eldendig, bønna like så. Så hjelper ikke dette en ensom spiss. 4-4-2, hvor mange ganger må jeg si det. Altså da må vi spille uten Masche, men vi kan score tidlige mål, og heller gå over til 4-5-1 senere.

Sett under et så lå vi jo under med 2 mål, vi får ivertfall uavgjort. Alt i alt er det vell hakket bedre en 0-0 kampene selv om uavgjort i sammendraget er det samme som tap. Er skuffa, men ikke like skuffa så 0-0 kampene.

Faen at vi skal spille uten 2 spisser på hjemmebane altså...

 

Nå håper jeg bare Pavlyuchenko gjør jobben og fucker det opp for rivalen.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Kuyt slet med mottakene i dag. Akkurat der pleier imidlertid Keane være god. Uansett, man setter ikke inn Lucas når vi trenger krutt på topp.

Agrred on that, jeg for min del har ALDRI likt Lucas. Å sette ham inn i dag er jo direkte, ja jeg skal ikke si hva.

Men jeg skal le av Kuyt kritikkerene når han scorer i 8 dels og kvartfinalen i CL.

Poenget mitt er at jeg tror ikke Keane hadde klart så mye mer alene, vi må ha 2 Spisser, samt kanter og backer som fungerer.

Lenke til kommentar

Sånn generelt har jeg mye mer sans for Kuyt framfor Keane. Men jeg klarer da å bruke øynene og ser at Kuyt har ingen god dag i dag, mens Keane sitter sulten på benken. Han må jo lykkes snart han også. Kanskje hadde det likevel vært riktig å beholde Kuyt, men med Keane sammen på topp. Blir uansett bare synsing, men enkelte ting burde være soleklart selv for Benitez; Dossena og Lucas er og blir håpløse.

Lenke til kommentar
Men jeg klarer da å bruke øynene og ser at Kuyt har ingen god dag i dag, mens Keane sitter sulten på benken. Han må jo lykkes snart han også.

Jeg så som sagt ikke kampen, så det er vansklig for meg å si, men noe sier meg at for Kuyt sin del så fortonet kampen seg nokså likt som sist når han spilte ensom spiss.

Lenke til kommentar
Denne dagen kan kun reddes hvis United går på poengtap. Go Spurs!

Og med et Chelsea tap i morgen. Men de flakser seg vel til ett eller tre poeng som vanlig...

Moro.

Jeg forsøkte meg på deres nivå. Glad den slo an.

 

Herregud for en rævva kamp.

Synes resultatet er skuffende, men kampen var bra med noen få, tidligere nevnte unntak. Synes vi skal være stolt av hvordan laget kjempet for å komme tilbake og aldri gav opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Takk, vet at jeg er fin. Men godt å høre det fra andre også. Men vi snakkes, skal se på United knuse Tottenham :D

 

Synd det ikke ordnet seg for deg :(

 

Jeg fikk nesten lyst å banke Rafa i dag. Hvorfor i alle dager fikk ikke Keane spille? Han hadde scoret. Lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...