Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vi er elendige på hjemmebane i år. Ingen glød, ingen vilje. At vi i tillegg starter med Kuyt alene på topp og Benayoun og Dossena hjelper ikke akkurat på. Med Dossena spiller vi jo praktisk talt 10 mot 12. Dritskuffa over innsatsen. Håper noen fans gjør noe dritt slik at vi blir dømt til å spille resten av sesongen på bortebane ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere burde jo ha mistet troa på trofeer for lenge siden?

Hvorfor det? Vi leder serien også skal vi miste troe på trofeer? Da hadde jeg ikke helt sett grunnen til å holde med Liverpool

Dere leder serien pga disse tingene her: Dommerfeil, flaks som er scoring i siste minutt osv, osv. Skal jeg nevne mer eller greier du å forstå det?

Lenke til kommentar
Dere burde jo ha mistet troa på trofeer for lenge siden?

Hvorfor det? Vi leder serien også skal vi miste troe på trofeer? Da hadde jeg ikke helt sett grunnen til å holde med Liverpool

Dere leder serien pga disse tingene her: Dommerfeil, flaks som er scoring i siste minutt osv, osv. Skal jeg nevne mer eller greier du å forstå det?

Vi skal da uansett ikke miste troen? har vi "flaks" resten av sesongen burde det jo ende med seriegull. regner med at du så at vi ikke hadde flaks i dagens kamp?

Lenke til kommentar

Bør jo være stolt over innsatsen til de fleste i dag, men jeg forstår meg sjelden på Benitez. For det første er Dossena tragisk dårlig. Fortjener ikke mer enn 1 på spillerbørsen i dag. Kuyt var heller ikke stort bedre i dag, og er helt uforståelig at han kan fullføre kampen når vi har Keane på benken. Selv om Keane har vært elendig for Liverpool så langt, så er det ingen tvil om at vi bør sette inn ham når vi trenger mål og vår eneste spiss på banen har en særdeles dårlig dag!

Lenke til kommentar
Dere burde jo ha mistet troa på trofeer for lenge siden?

Hvorfor det? Vi leder serien også skal vi miste troe på trofeer? Da hadde jeg ikke helt sett grunnen til å holde med Liverpool

Dere leder serien pga disse tingene her: Dommerfeil, flaks som er scoring i siste minutt osv, osv. Skal jeg nevne mer eller greier du å forstå det?

Vi skal da uansett ikke miste troen? har vi "flaks" resten av sesongen burde det jo ende med seriegull. regner med at du så at vi ikke hadde flaks i dagens kamp?

Ryktet på gata er at Hull ble snytt for straffe mens dere fikk godkjent scoring som skulle være annulert.

Lenke til kommentar
Carra må vel være den som har scoret flest selvmål i Premier Leagues historie?

Leste en plass at han hadde scoret 11 mål i sin karriere. 7 av dem var i feil mål, inkludert et hat-trick for Tottenham og to for United.

 

Dere begynner jo miste litt av flaksen deres + at vi har en kamp mindre spilt. Om Chelsea gir fra seg poeng i morgen, ser mao. dette veldig pent ut for oss :D

Forutsatt at vi tar 3 poeng borte mot Tottenham.

Lenke til kommentar
Dere burde jo ha mistet troa på trofeer for lenge siden?

Hvorfor det? Vi leder serien også skal vi miste troe på trofeer? Da hadde jeg ikke helt sett grunnen til å holde med Liverpool

Dere leder serien pga disse tingene her: Dommerfeil, flaks som er scoring i siste minutt osv, osv. Skal jeg nevne mer eller greier du å forstå det?

Vi skal da uansett ikke miste troen? har vi "flaks" resten av sesongen burde det jo ende med seriegull. regner med at du så at vi ikke hadde flaks i dagens kamp?

Ryktet på gata er at Hull ble snytt for straffe mens dere fikk godkjent scoring som skulle være annulert.

Jepp. Helt utrolig at dommeren ikke så det. Snakker vi korrupt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...