123321123321 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Utrolig at det går an å snakke om flaks når det er enveiskjøring hele veien. Hull har hatt to avslutninger på mål, begge har gått inn og det ene var selvmål. Vi styrer jo alt! Hypia er forøvrig sykt god, ingenting å si på at han spiller istedenfor Agger. Men Dossena derimot... Du så tydeligvis ikke starten på kampen du ... Men er enig i at det er enveiskjøring og at det er pool som er klart best nå. Vinner dere nå må jeg innrømme at det er fortjent. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Må si meg enig att dere har vært klart best denne kampen. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Sykt med vilje i dette Hull laget. Ingen dårlig lag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg tror jeg klikker hvis ikke Babel og Keane kommer inn for Kuyt og Bønna snart altså, dette holder ikke! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Skuffende å se at Insua ikke er på benken en gang, hvem skulle spilt venstre back om Dossena blir skadet? Ja Agger, da kan vi likegjerne bytte med en gang.... Sykt med vilje i dette Hull laget. Ingen dårlig lag. Jepp, det har de vist gang på gang. Endret 13. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jaja, bedre enn ingenting. Bønna har sugd. Dog ikke så mye som Dossena. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er det flere enn meg som har store problemer med bildet? Lagger og blir borte.? har skjedd nå og er bare Canal + Sport 2. (Parabol) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå må han gjøre noe bytter og pongtere dette. Nye kanter, Babel og El-Zhar på hver sin, og Ngog eller Keane som spiss. Eventuelt beholde Riera og sette inn 2 spisser. 4-5-1 kan brenne på hjemmebane. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå begynner jeg å bli jævlig frustrert. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Inn i de siste 8-10 minuttene. Nå kommer det et drittmål, selv om det ikke hadde vært noe å si på om Pool hadde putta nå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fy faen dette går ikke.. Jeg skjønner faen ikke hva Kuyt gjør på topp altså.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi trenger mål, hvorfor sette inn Lucas?! Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Med en gang Lucas kom innpå forsvant streamen. Så er det middag, jessda. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Har bare en ting å si. faen i helvette. Og hadde vi scoret på overtid og vunnet 3-2 hadde det ikke vært flaks bare så det er klart. Syntes det sykt at vi lar Kuyt spille på topp fremfor Keane Endret 13. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jævla kukk så elendig altså! Tror jeg klikker! Hva faen er det Rafa driver med!?!?! Det er klart det er best å sette inn Lucas når vi kjemper for å få et mål, fy faen så helvetes møkkaelendig... All respekt til Hull da, som ikke legger seg bakpå. Til og med på overtid etter en omgangs hardkjør av Liverpool prøver de fortsatt på et mål til. RESPEKT! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Faen så unødvendig. Med slik målscoringsform vi har i serien, så mister jeg helt trua på alt som heter trofeer. Tragisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Dere burde jo ha mistet troa på trofeer for lenge siden? Dere har en klassespiller og han heter Gerrard + dere bruker for lite Babel. Dossena er jo så ræva at jeg må le. Endret 13. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dere bør jo være fornøyde med dette, får et gratis-poeng og greier. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Raste, greit, du kan få ta over etter meg. Pent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå