Fryseboks1 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Skjønner ikke at folk blir provosert av Raste sine innlegg. Etter tre måneder på forumet har jeg ingen problemer med å forstå at det meste som kommer ut av denne guttens munn er umodent. Det som er relevant her er at vi lå under 2-0, og på kort tid snudde det til 2-2. Tror vi skal klare å vinne denne kampen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Nei, det er jo sant. Hvorfor er det provokasjon? Konstanterer bare fakta. Hewitt: Du veit at dere suger. Spiller som en sekk med dritt og flakser inn et par mål takket være dommeren. Jeey, dere spiller jo så vakkert liksom... NOT Edit: Men for all del, lykke til i 2 omgang. Endret 13. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hadde likt å se reaksjonene til supporterne her inne hvis dere hadde vært i Hulls posisjon. Hvis dere hadde blitt snytt for straffe og fått et mål mot dere som klart skulle vært annulert. Da hadde det vært andre boller ... men dessverre er det ikke sånn. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Grattis med dagen, Jefe, og 2000 innlegg. (Vel, du mangler ett.) Hvis Liverpool fortsetter som dette kan det bli endel mål i løpet av kampen. Synes Reina tar litt unødvendige sjangser, han har lov til å være litt tryggere på tilbakespillene. Blir et nervevrak hver gang han får et tilbakespill. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Skjønner ikke at folk blir provosert av Raste sine innlegg. Etter tre måneder på forumet har jeg ingen problemer med å forstå at det meste som kommer ut av denne guttens munn er umodent. Det som er relevant her er at vi lå under 2-0, og på kort tid snudde det til 2-2. Tror vi skal klare å vinne denne kampen. Jepp. Skulle tro fyren var 12. På min ignoreliste nå ihvertfall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hadde likt å se reaksjonene til supporterne her inne hvis United eller Arsenal hadde vært i Liverpools situasjon. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Å det er å spille dritt, men likevel vinne ufortjent? Jeg hadde vært rasende. Endret 13. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ser ikke kampen selv:( har vi greie odds i andre omgang tror dere? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Det har vært en morsom omgang i hvertfall, det skal dere ha. Må være lenge siden det ble scoret 4 mål i en omgang på Anfield Endret 13. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Å det er å spille dritt, men likevel vinne ufortjent? Jeg hadde vært rasende. Mer om dere hadde sitti å skrikt etter flaks sjæl da. Jeg er jævlig misfornøyd med spillet denne sesongen jeg, legger jeg ikke skjul på heller, men vi leder hvertfall tabellen enn så lenge da. Fotballen er rund. Savnet av en Torres i form er stort! Evt. en Keane som klarer å score mål. Edit: Faen ass, Kuyt eier jo ikke et fnugg av noe som helst teknisk kvalitet! Kuyt er IKKE spiss, få inn Keane eller Babel på topp snart. Endret 13. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Uansett om dere har flaks eller ikke nå tror jeg nok dere greier å dra i land 3 poeng. En Gerrard i siget er farlig ... Var ment som en kommentar til braxboy, ja ... Endret 13. desember 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det har vært en morsom omgang i hvertfall, det skal dere ha. Må være lenge siden det ble scoret 4 mål i en omgang på Anfield Må si meg enig her. Dette er vel den kampen i år Liverpool har skapt flest sjangser? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hewitt: Du veit at dere suger. Spiller som en sekk med dritt og flakser inn et par mål takket være dommeren. Jeey, dere spiller jo så vakkert liksom... NOT Vell Gamy, det var et tappert forsøk på å være "grei" mot Scouserne i det minste Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 faen og flaks vi har (Hyypiä i stolpen) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Uflaks, det vi har. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 HVertfall ikke noe tvil om hvem som eier kampen nå.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå er Liverpool klart best og det er et spm om tid før det blir 3-2 Men hadde det ikke blitt 2-1 så fort, hadde det blitt vanskelig for dere. Å det målet skulle dere aldri hatt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Får ikke sett kampen, men virker som vi dominerer kraftig for øyeblikket. Men må si jeg lurte litt når jeg så 0-2 på tekst tv. Lagutaket er da ikke overaskende, er jo likt det jeg tippet eksept fra Agger og Keane. Vi startet jo nettopp med Kuyt som spiss alene, overasker meg ikke i heletatt. Ser gjerne El-Zhar og Babel utpå senere, men vansklig å si når jeg ikke ser kampen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Utrolig at det går an å snakke om flaks når det er enveiskjøring hele veien. Hull har hatt to avslutninger på mål, begge har gått inn og det ene var selvmål. Vi styrer jo alt! Hypia er forøvrig sykt god, ingenting å si på at han spiller istedenfor Agger. Men Dossena derimot... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nervepirrende! Nervepirrrrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå