Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Keane har floppet helt har jo ikke Berba vært en av de beste kjøpene. Berba har jo ikke vært langt mye bedre enn Keane, scoret litt fler mål, og kanskje litt fler assist?

 

Keane jobber rett og slett for mye. Han er vant til å jobbe og slite, mens Berba står på topp. Jeg tror Keane hadde passet som hengende spiss, bak Torres, istedetfor sammen med han på topp.

Lenke til kommentar

Akkurat det er jeg ikke enig i, Keane er faktisk best som spiss, ikke som tilrettelegger. Når han spilte med Berbatov så fikk han alt servert på gullfat, og alene mot en eller to forsvarere er han utrolig god. Men når han blir brukt alene på topp, eller i tospann med en spiss som bare løper rett på mål så er han ikke særlig god.

 

Han har også en stor uvane med å tror at han er venstreback, defensiv midtbanespiller og spiss samtidig. Han trenger en manager som gir han klar beskjed om at han ikke skal gjøre det :D

 

Som karlsen sier det: "Feil spiller til feil system til feil pris. Alt er bare feil." - derfor en flopp. Selv om han er en god spiller.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Altså, mannen har jo spilt bra. Han har jo ikke vært direkte dårlig.. 4 mål på 13 kamper er jo ikke så forferdelig så alle skal ha det til...

 

Om han hadde scort på alle 100% sjangsene sine, hadde han sikkert hatt 10, men det kommer seg! Det er så stor forskjell på Berba, Torres, Kuyt, Babel.. Han må få spille seg sammen med noen på topp, slik han gjorde med Berba i noen år. Når Torres er tilbake, og de får spille ilag noen mnd, ett år eller 2, blir dette bra! :)

 

Edit: 19 kamper!

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar

Jeps, jeg er enig at det blir latterlig å konkludere med flopper nå. Men dette er en sensasjons-nyhet vettu. Og så langt så er det vanskelig å argumentere imot noe av den listen. Ta f.eks Gomes hos oss i Spurs. Media har bestemt at han er en flopp allerede, men måten han spilte på i de første kampene, før han pådro seg ribbeinsbrudd og gjorde et par brølere, og ikke minst måten han har spilt på de siste 5 kampene tilser at han blir alt annet enn en flopp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Er ikke Ø Johannessen Spurs muligens?

Das is right.

 

Fitte, Daniel Cousin er skada elns :( Han er visstnok ikke med for Hull i mårra. Æsj, da blir det bare King vi kan stole på der oppe.

Stoler på Alonso jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan vedde om at du fikk 2i norsk. :)

 

Men om jeg setter godviljen til så kan jeg gjette hva du prøvde å si.

Vedder aldri om Pool, men siden det er deg så: Greit, ur on.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ut ifra forventningene er Degen ingen flopp. Tror det er få som forventet seg noe av ham. Når det er sagt synes jeg faktisk han har virket litt lovende de 2-3 kampene jeg har sett av ham, men det hjelper jo ikke når han ikke får anledning til å spille to kamper på rad på grunn av skade.

 

Og Daniel, ta bettet. Jeg vil se Game med Liverpool-avatar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...