Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er Man Utd en større klubb nå enn Liverpool. Det sier seg jo selv. Jeg vil dog ikke si at Man Utd er større enn Liverpool i historien.

 

Men hvem faen bryr seg uansett? Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg holder hvert fall ikke med det "største" laget. Jeg holder med Liverpool, enten de skulle være størst eller minst i verden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
På mange måter er United en større klubb en Liverpool. På noen måter er Liverpool en større klubb.

Dette mener jeg(også)

 

Å si at United\Pool\Molde\RBK er best i verden blir teit i min bok.

Siden man mener forskjelige ting.

 

Kompis som bor i Brasil sa følgende:River Plate er verdens beste lag!!

Hvordan(og Hvorfor?) skal jeg si at det er feil,og pøse på med motargumenter.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

So? Jeg liker Liverpool. Gjør ikke noe for meg at Liverpool er engelsk.

Er vel ikke et krav at laget man heier med er i landet man bor i?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
---

 

Rafa Benitez has been quoted as intimating that Liverpool's title rivals must all capitulate for the Reds to lift the Premier League title this season.

 

The Reds have made an excellent start to the 2008/09 campaign and currently lie in pole position, a point above second-placed Chelsea.

 

But Benitez has reportedly played down his side's chances of claiming a first league crown since 1990.

 

The Spaniard is quoted as saying in The Sun: "For us to win the league we need Chelsea, Man United and Arsenal to mess up their season.

 

"It is very rare that three teams all mess up. So there's no point waiting for our direct adversaries to slip up because it won't happen.

 

"They all have a lot greater financial means than us.

 

"For me, Valencia and Liverpool are similar - for them to win, the bigger clubs have to do badly.

 

"When I won La Liga with Valencia that's what happened, Real Madrid and Barcelona were in transition, so it was easier."

 

The reported comments follow Benitez challenging his side on Thursday to be leading the title race when European action resumes in late February.

 

Liverpool boss Rafa Benitez has rubbished a report suggesting he said his side were not good enough to win the title.

 

A story on Friday claimed Benitez was unsure of Liverpool's chances of winning the Premier League and that they could only win England's top prize if Manchester United, Chelsea and Arsenal all messed up.

 

Benitez has moved quickly to reject the talk by saying the report has been twisted.

 

"We are really pleased because we are top and I can guarantee that if we are still top of the table after Christmas we will have a clear chance of winning the title," insisted Benitez.

 

"It was an interview with a French journalist and we were talking about tactics. I was really surprised with the story but everyone in Liverpool knows about this newspaper.

 

"We are at the top of the table because we are doing things better than the others. It is up to us and that is it."

 

Lenke til kommentar
Floppene så langt i følge dagbladet

Tror Keane kommer jeg for min del, men må inrømme at han bør benkes mer når han ikke innfrir. Når det er sagt, så er det hele laget som har sviktet lenge i angrep, da blir det vansklig for Keane også å lage mål.

 

Legg merke til Berba på 8.

Legg merke til Berba på 1. i Fredheim sin vurdering. Fullstendig latterlig.

Lenke til kommentar

Den eneste av de tre der som jeg tar seriøst er Tor Kristian Karlsen. De andre to, spesielt Alsaker er jo helt ute på viddene. Og Fredheim - (er han egentlig en fotballekspert, er ikke han bare en synser?) Berbatov som største skuffelse? Haha

 

Og Gio Dos Santos som ennå ikke har spilt poga skade? Eller er det derfor han er en flopp?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Siden vi snakker exphil så blir det en hel haug pauser. :p

Men har lest mye da!

 

Babel tror jeg ikke starter,men hopper nok inn.(hvorfor er der jøss?)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Også ligger han på topp 10 BESTE kjøp hos han andre (Ikke alsaker)

 

Håper Fredheim har kommentert oss for siste gang i år, for han er like anti United, som jeg er anti Liverpool. Alasker er jo Liverpool supporter, så jeg hadde ikke ventet noe bedre av han.

Føler det samme om Robert Simsø.

 

Er fredheim Arsenal-supporter?

Skal tro det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...