Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Spaniard is quoted as saying in The S*n: "For us to win the league we need Chelsea, Man United and Arsenal to mess up their season.

 

mega tvilsomt. Idiot avisa gjorde dette med heggem også.

De prøver ikke akkurat å forbedre sitt forhold til Liverpoolsupporterene. Det virker jo som de bare skriver drit om klubben for å gjøre det værre (hvis det i det hele tatt er mulig). Er det rart vi boikotter denne avisen?

Lenke til kommentar
Grunnen til lite *pene siffre* (som er subjektiv) er at vi ikke setter sjansene våre

Hadde vi vært like effektive som dere, hadde vi vunnet kamper med tosifrede tall. Så nei, det var en dårlig "unnskyldning."

 

Koz og klemz :)

Håper virkelig ikke du mente det helt seriøst. :) Vi har altfor lite mål i forhold til stooore sjanser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når var det snakk om å sammenligne?

Kan ikke påstå at vi har vært effektive, har vel hadd flere sjanser enn motstnaderen i bortimot alle kampene våre.

Moralen i laget er uberviktig da, gir alt når vi må.

 

Kozoverdoze:)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Grunnen til lite *pene siffre* (som er subjektiv) er at vi ikke setter sjansene våre

Hadde vi vært like effektive som dere, hadde vi vunnet kamper med tosifrede tall. Så nei, det var en dårlig "unnskyldning."

 

Koz og klemz :)

Håper virkelig ikke du mente det helt seriøst. :) Vi har altfor lite mål i forhold til stooore sjanser.

Foreslår at du ser en United kamp, så kommer du til å runke til Torres hver dag så lenge du lever. Eller, det gjør du vel uansett, men du skjønner... Tevez, Berba og Rooney er fantastiske fotballspillere, men alle sammen suger hestepikk med ketchup forran mål. Vi brenner minimum 4-5 100% sjangser hver kamp. Utrolig nok, så er kampen på Anfield den eneste kampen i år jeg husker hvor vi har skapt lite forran mål. Kudos til dere for det.

 

Så blir feil å skylde på at dere sjelden vinner med pene sifere, fordi dere brenner mange sjangser. Liverpool er langt mer velsignet med god effektivt en mange andre lag.

 

Kozepådanielogerlend. BAMSEKLEM!

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Enig med The Game at Man Utd har utrolig mange 100% sjanser som de brenner. Er like tragisk å se på hver gang. Når de vinner 5-3(husker ikke mot hvilket lag) og allikevel brenner 3-5 100% sjanser. Så sier det litt...

 

 

ELSK The Game <3!

 

 

Men vi setter så si de sjansene vi får. Har ikke like mange 100% sjanser som United. Sier vel kanskje litt om laget og spillere, at de ikke bommer på så åpenbare sjanser. Bedre å score få mål, enn å brenne 5 100% sjanser.

 

Men hva er det med United fans og ALLTID! sammenligne Pool med United?

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Så du mener Liverpool skaper og brenner like mange målsjangser som United?

 

Tøysegutt

Nei, jeg driver ikke å sammenligner, det er(tydligvis) din agenda.(for some unknown reason)

 

Tullebukk

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Enig med The Game at Man Utd har utrolig mange 100% sjanser som de brenner. Er like tragisk å se på hver gang. Når de vinner 5-3(husker ikke mot hvilket lag) og allikevel brenner 3-5 100% sjanser. Så sier det litt...

 

 

ELSK The Game <3!

 

 

Men vi setter så si de sjansene vi får. Har ikke like mange 100% sjanser som United. Sier vel kanskje litt om laget og spillere, at de ikke bommer på så åpenbare sjanser. Bedre å score få mål, enn å brenne 5 100% sjanser.

Har aldri sagt noe annet, jeg derimot sagt at jeg beundrer Liverpool for den egenskapen og skulle ønske vi hadde den samme. Smak på den!

 

Danielzu: Må vise hvem som er storebror vet du. Men jeg holder det på et hyggelig plan, i motsettning til tidligere. Jeg skriver jo masse positivt om Liverpool hele tiden :)

 

Kompliment: Hjemmedraktene deres er ikke så stygge.

 

:)

 

Edit @ Pirja: Du hadde skjønt det hvis du var en av oss. Deilig når man er på toppen.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg er storebror. :)

Pool er storebror(Everton=lille)

United er storebror(City=lille)

(Edit:Sånn i størrelse,ikke først grunnlagt)

 

Kompliment: Den hvite spermsporet på ryggen i drakta til United er ikke så stygge.

 

:)

 

Edit: Pool=mestvinnende

United=ikke mestvinnende

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Foreslår at du ser en United kamp, så kommer du til å runke til Torres hver dag så lenge du lever. Eller, det gjør du vel uansett, men du skjønner... Tevez, Berba og Rooney er fantastiske fotballspillere, men alle sammen suger hestepikk med ketchup forran mål. Vi brenner minimum 4-5 100% sjangser hver kamp.

 

Fy Faen jeg lo godt av denne...HAHAHAHA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det står vel svart på blått at United er storebror i sin by.

Å rangere de fire store gjøres inte. Om united er større klubb en Liverpool, tja.

Større stadion og større budskjett har de nok,(større stall går under det)

 

Men om det er større klubb.. Njaaa. Asia har nok sagt seg enig i det.

Spørs hvordan man definerer større, men å si at Pool er lillebroren til United blir feil.

 

 

Examen-pause is ovah.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...