Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har funnet ut hvorfor vi ikke spillte med Carlsberg på Tirsdag? :p
Som noen sikkert har fått med seg, var jeg veldig opptatt av å finne ut av hvorfor vi ikke spilte med Carlsberg reklame mot PSV. Jeg antar flere enn meg lurte på dette, derfor bringerjeg videre svaret jeg nettopp mottok fra Tore i LFCSCSB:

 

"Det finnes en regel om at det er forbudt med alkohol som reklameobjekt på drakter (drakter selges masse til mindreårige, etc). En slik regel er jo på vei inn i England også, så det blir ingen ny kontrakt med Carslberg. Mens det er lov å ha alkoholreklame overalt ellers, er det altså i enkelte land (for eksempel da vi spilte mot Marseille i Frankrike) nå forbudt med den type reklame på draktene."

 

Så legger han til til slutt; "Det er det vi tror."

 

Høres vel ut som en logisk forklaring, men dette var nytt for meg. Det betyr altså at vi vil komme til å spille med ny hovedsponsor etterhvert også da.

Lenke til kommentar
Neppe. Dere har vel knapt slaktet noe på tiår, så hvorfor skulle det skje mot Real? 5 selvmål?

Vet ikke hvordan du definerer slakt? Hvis du tenker på antall mål, så må vel kampen mot Besiktas for ett år siden absolutt gå under den kategorien: 8-0 og fortsatt CL-rekord. Hvis du tenker på spillemessig overlegne, så slo vi f.eks. Inter fullt fortjent i 1/8 dels finalen i februar / mars. I tillegg har vi sendt lag som f.eks. Chelsea, Barcelona og Juventus ut av CL iløpet av de siste 3-4 årene. Så hvorfor skal vi ikke også kunne sende Real Madrid hjem som "slakt"?

 

Å nei! Nå kom jeg på det: vi har jo hatt flaks hver gang og møtt lagene da de har vært på sitt dårligste nivå. Selvfølgelig!

Jeg tenker på en kombinasjon og 8-0 mot Besiktas er definitivt griseslakt. Men du kan jo ikke si at dere vinner med så pene sifre spesiellt ofte, i motsettning til *kremt* andre... Eller ? :)

 

Men for all del, Liverpool skal ha for den kampen. CL rekorden, you have.

 

Hvor ekstremt lite morro hadde det ikke vært med oss mot dere i en CL finale folkens? Herregud, jeg hadde ikke turt å se kampen. Seriøst, jeg hadde holdt meg på dass og drukket med dritafull og røyka et par gram joint for å roe nervene.

 

---

 

Rafa Benitez has been quoted as intimating that Liverpool's title rivals must all capitulate for the Reds to lift the Premier League title this season.

 

The Reds have made an excellent start to the 2008/09 campaign and currently lie in pole position, a point above second-placed Chelsea.

 

But Benitez has reportedly played down his side's chances of claiming a first league crown since 1990.

 

The Spaniard is quoted as saying in The Sun: "For us to win the league we need Chelsea, Man United and Arsenal to mess up their season.

 

"It is very rare that three teams all mess up. So there's no point waiting for our direct adversaries to slip up because it won't happen.

 

"They all have a lot greater financial means than us.

 

"For me, Valencia and Liverpool are similar - for them to win, the bigger clubs have to do badly.

 

"When I won La Liga with Valencia that's what happened, Real Madrid and Barcelona were in transition, so it was easier."

 

The reported comments follow Benitez challenging his side on Thursday to be leading the title race when European action resumes in late February.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Jeg tenker på en kombinasjon og 8-0 mot Besiktas er definitivt griseslakt. Men du kan jo ikke si at dere vinner med så pene sifre spesiellt ofte, i motsettning til *kremt* andre... Eller ? :)

 

Men for all del, Liverpool skal ha for den kampen. CL rekorden, you have.

 

Hvor ekstremt lite morro hadde det ikke vært med oss mot dere i en CL finale folkens? Herregud, jeg hadde ikke turt å se kampen. Seriøst, jeg hadde holdt meg på dass og drukket med dritafull og røyka et par gram joint for å roe nervene.

 

Hadde ikke turt å se kampen, steng meg inne i langt tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde ikke turt å sett den kampen på Three lions ivertfall.

Hjemme i sofan med skjert og tåteflaske.

 

Er ikke 3-1 et pent siffer?

Hva med 3-0 da?

4-1 ?

 

Grunnen til lite *pene siffre* (som er subjektiv) er at vi ikke setter sjansene våre

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Hvor ekstremt lite morro hadde det ikke vært med oss mot dere i en CL finale folkens? Herregud, jeg hadde ikke turt å se kampen. Seriøst, jeg hadde holdt meg på dass og drukket med dritafull og røyka et par gram joint for å roe nervene.

Det hadde vært ekstremt morsomt! Fy faen det hadde tatt av over hele landet da! :D Veit ikke om ejg hadde huska så mye av kampen etterpå, selv om jeg egentlig har som en liten personlig regel at jeg ikke skal være sykt drita når jeg ser kamp, men den kampen der må man roe nervene for i så fall. Hadde vært morsomt tror jeg! :p Spørs om selve kampen hadde blitt så jævlig bra da men..

Lenke til kommentar

Hvilket annet lag er det dere snakker om over her? Dvs. hvilket lag hadde vært ekstremt morsomt og møtt i finalen?

 

Koser meg over at ingen andre fikk like mange poeng som LFC i gruppespillet jeg:) Det er så fantastisk med Liverpool! Alltid noe å fryde seg over, selv om det kanskje ikke betyr allverdens :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

For meg var det større prestasjon ifjor, da vi måtte vinne alle de tre siste kampene, samt snuoprasjonen motOlympiakos(er slående dårlig på Gresk?) i 05 da vi MÅTTE nette 3 mål for å komme videre.(ble 3-1)

 

Ga min everlasting kjerleik til Gerrard den dagen. :)

 

Blander alltid de to lagene.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...