kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Verdens beste jøde da elns? Husk at alle på laget deres kan ikke være verdens beste, kun én. Dere må mao. velge. Han er verdens beste spiller. På topp sammen med Dossena og Lucas. Bare innse det. Åh, du glemmer jo Keane Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Verdens beste jøde da elns? Husk at alle på laget deres kan ikke være verdens beste, kun én. Dere må mao. velge. Han er verdens beste spiller. På topp sammen med Dossena og Lucas. Bare innse det. Lucas er god. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg sier bare at det gir en liten indikasjon på hvilket nivå besiktas holdt den kvelden. Pleier som regel å være klasseforskjell når et lag vinner 8-0. Om man mao. ikke har en kampfiksert match? Det også ja! Sett på maken, vi har vel aldri vunnet en real kamp vi. Alltid flaks eller juks. Endret 11. desember 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Keane er da også god:P! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg sier bare at det gir en liten indikasjon på hvilket nivå besiktas holdt den kvelden. Pleier som regel å være klasseforskjell når et lag vinner 8-0. Om man mao. ikke har en kampfiksert match? Det også ja! Sett på maken, vi har vel aldri vunnet en real kamp vi. Alltid flaks eller juks. Du glemte dommerhjelp samt GUD. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg sier bare at det gir en liten indikasjon på hvilket nivå besiktas holdt den kvelden. Pleier som regel å være klasseforskjell når et lag vinner 8-0. Om man mao. ikke har en kampfiksert match? Det også ja! Sett på maken, vi har vel aldri vunnet en real kamp vi. Alltid flaks eller juks. Enderlig forstått det du Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det også ja! Sett på maken, vi har vel aldri vunnet en real kamp vi. Alltid flaks eller juks. Visste du ikke det før nå? Som Utd. supporter må jeg bare si at jeg skammer meg, om enkelte her er så trangsynte som de legger opp til. Jeg håper det er en gooood porsjon sprøyt i de teoriene de legger ut her Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det også ja! Sett på maken, vi har vel aldri vunnet en real kamp vi. Alltid flaks eller juks. Visste du ikke det før nå? Som Utd. supporter må jeg bare si at jeg skammer meg, om enkelte her er så trangsynte som de legger opp til. Jeg håper det er en gooood porsjon sprøyt i de teoriene de legger ut her hahahahahha... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 skykd jegrene på alkololen heg hr atåt i meg nå mennn.............. brineg em allfuckin omn!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Godt at du har Norsk og Engelsk kunnskapen i orden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Godt at du har norsk og engelsk kunnskapen i orden Mhm. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Det med store bokstavene er at jeg syns det ser bedre ut med stor N i norsk og E i engelsk Endret 11. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Norsk og Engelsk kunnskap er mo ro. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Danielzu, finner ikke Mhm i ordboka? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 skykd jegrene på alkololen heg hr atåt i meg nå mennn.............. brineg em allfuckin omn!!!!!!!!!!!!!! Haha, mulig jeg har ekstremt dårlig humor, men nå fikk jeg seriøst latterkrampe. Godt at du har norsk og engelsk kunnskapene i orden Mhm. Enig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Godt at du har norsk og engelsk kunnskapen i orden Mhm. Ikke del opp ordene og bruk (riktig) tegnsetting så sitter den vettu, Raste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det med store bokstavene er at jeg syns det ser bedre ut med stor N i norsk og E i engelsk jEg SynES dEt sEr BedrE å SkrivE sÅnN. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Norsk og Engelsk kunnskap er mo ro. Jepp, det kan vi si Det med store bokstavene er at jeg syns det ser bedre ut med stor N i norsk og E i engelsk jEg SynES dEt sEr BedrE å SkrivE sÅnN. Nei, seriøst? Wolla! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Som Utd. supporter må jeg bare si at jeg skammer meg, om enkelte her er så trangsynte som de legger opp til. Jeg håper det er en gooood porsjon sprøyt i de teoriene de legger ut her Jeg synes stort sett det bare er moro med sånne sarkastiske innlegg fra unitedsupporterne, og har vanskelig for å la meg provosere av sånt. Det meste er nok bare frustrasjon og neppe alvorlig ment. Håper og tror jeg i alle fall. Så er det noen få unntak hvor man virkelig blir flau på andres vegne - noe som gjelder utsagt både fra Liverpool og United-supportere. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen som har funnet ut hvorfor vi ikke spillte med Carlsberg på Tirsdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå