Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Game's snillhet\ikke anti-pool varte jo en halv uke. Som er 3 dager lengre enn hva jeg trodde. :p

Neinei, jeg har ikke gitt meg. Jeg uttrykte min frustrasjon over en bruker, ikke Liverpool. At jeg skrev med litt sarkastisk tone i et innlegg om klubben deres, er ikke å sprekke.

 

God juuuul og god natt. Lykke til mot Hull i helga, tror dere tar den greit :xmas:

Lenke til kommentar
Du vet at du bare kan trykke tilbake-knappen og dermed vil du finne "innlegget" ditt?

Går ikke. Kommer bare en helt hvit side, med "Oops, noe gikk galt". Så vil ikke det reagere, så må jeg lukke fanen å åpne på ny.

Fordi du bruker en sånn dum nettleser som Internet Explorer det. ;)

Nope, kommer på Firefox det og. :)

 

Jeg tror faktisk vi slår Hull med 3-4 mål :D

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar
Neppe. Dere har vel knapt slaktet noe på tiår, så hvorfor skulle det skje mot Real? 5 selvmål?

Vet ikke hvordan du definerer slakt? Hvis du tenker på antall mål, så må vel kampen mot Besiktas for ett år siden absolutt gå under den kategorien: 8-0 og fortsatt CL-rekord. Hvis du tenker på spillemessig overlegne, så slo vi f.eks. Inter fullt fortjent i 1/8 dels finalen i februar / mars. I tillegg har vi sendt lag som f.eks. Chelsea, Barcelona og Juventus ut av CL iløpet av de siste 3-4 årene. Så hvorfor skal vi ikke også kunne sende Real Madrid hjem som "slakt"?

 

Å nei! Nå kom jeg på det: vi har jo hatt flaks hver gang og møtt lagene da de har vært på sitt dårligste nivå. Selvfølgelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...