Latias Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er vel derfor han sier det da. Tror han har lyst til å forlate Villa, og han vet at sjansene for Villa i CL er ganske små. Grei måte å forlate klubben på. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du vet at du bare kan trykke tilbake-knappen og dermed vil du finne "innlegget" ditt? Går ikke. Kommer bare en helt hvit side, med "Oops, noe gikk galt". Så vil ikke det reagere, så må jeg lukke fanen å åpne på ny. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Game's snillhet\ikke anti-pool varte jo en halv uke. Som er 3 dager lengre enn hva jeg trodde. Neinei, jeg har ikke gitt meg. Jeg uttrykte min frustrasjon over en bruker, ikke Liverpool. At jeg skrev med litt sarkastisk tone i et innlegg om klubben deres, er ikke å sprekke. God juuuul og god natt. Lykke til mot Hull i helga, tror dere tar den greit Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvile Agger til Julerushet. Hvile Agger? Hvorfor, hvorfor? Han har jo knapt spilt! Han burde få spille så mye så mulig.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du vet at du bare kan trykke tilbake-knappen og dermed vil du finne "innlegget" ditt? Går ikke. Kommer bare en helt hvit side, med "Oops, noe gikk galt". Så vil ikke det reagere, så må jeg lukke fanen å åpne på ny. Fordi du bruker en sånn dum nettleser som Internet Explorer det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Firefox ja... Men nok OT nå. Slår vi ikke Hull på lørdag griner jeg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Du vet at du bare kan trykke tilbake-knappen og dermed vil du finne "innlegget" ditt? Går ikke. Kommer bare en helt hvit side, med "Oops, noe gikk galt". Så vil ikke det reagere, så må jeg lukke fanen å åpne på ny. Fordi du bruker en sånn dum nettleser som Internet Explorer det. Nope, kommer på Firefox det og. Jeg tror faktisk vi slår Hull med 3-4 mål Endret 11. desember 2008 av Iiluminati Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 FireFox er også dum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Så du går for Linux? Opera? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Opera er jo soleklart best. Den laster ikke siden på nytt når du går tilbake, slik at du fortsatt hadde hatt det lange innlegget ditt Pirja, hvis jeg forstår problemet ditt riktig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Neppe. Dere har vel knapt slaktet noe på tiår, så hvorfor skulle det skje mot Real? 5 selvmål? Vet ikke hvordan du definerer slakt? Hvis du tenker på antall mål, så må vel kampen mot Besiktas for ett år siden absolutt gå under den kategorien: 8-0 og fortsatt CL-rekord. Hvis du tenker på spillemessig overlegne, så slo vi f.eks. Inter fullt fortjent i 1/8 dels finalen i februar / mars. I tillegg har vi sendt lag som f.eks. Chelsea, Barcelona og Juventus ut av CL iløpet av de siste 3-4 årene. Så hvorfor skal vi ikke også kunne sende Real Madrid hjem som "slakt"? Å nei! Nå kom jeg på det: vi har jo hatt flaks hver gang og møtt lagene da de har vært på sitt dårligste nivå. Selvfølgelig! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvis du tenker på antall mål, så må vel kampen mot Besiktas for ett år siden absolutt gå under den kategorien: 8-0 og fortsatt CL-rekord. Ikke mye motstand dere møtte. Benayoun briljerte, det sier vel sitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jøden spilte bra=teller ikke som slakt. Genialt. Endret 11. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jøden spilte bra=teller ikke som slakt.Genialt. Jeg sier bare at det gir en liten indikasjon på hvilket nivå besiktas holdt den kvelden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvis du tenker på antall mål, så må vel kampen mot Besiktas for ett år siden absolutt gå under den kategorien: 8-0 og fortsatt CL-rekord. Ikke mye motstand dere møtte. Benayoun briljerte, det sier vel sitt. Benayoun er da verdens beste. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Verdens beste jøde da elns? Husk at alle på laget deres kan ikke være verdens beste, kun én. Dere må mao. velge. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg sier bare at det gir en liten indikasjon på hvilket nivå besiktas holdt den kvelden. Pleier som regel å være klasseforskjell når et lag vinner 8-0. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Verdens beste jøde da elns? Husk at alle på laget deres kan ikke være verdens beste, kun én. Dere må mao. velge. Han er verdens beste spiller. På topp sammen med Dossena og Lucas. Bare innse det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg sier bare at det gir en liten indikasjon på hvilket nivå besiktas holdt den kvelden. Pleier som regel å være klasseforskjell når et lag vinner 8-0. Om man mao. ikke har en kampfiksert match? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå