Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Real hadde ikke hatt sjangs. Nå er det ikke overraskende at du henger deg opp i bevisste overdrivelser, men poenget står. Et lag som Real Madrid, som består av individuelle stjerner som ikke har prestert hva som forventes på lenge og som lagdel fungerer dårlig, hadde ikke hatt sjangs mot et Liverpool med lagmoral til tusen og der alle jobber for hverandre. Vi har ikke så mange verdensstjerner på laget, men faen som vi kan kjempe. Etter hva vi har vist i Europa de siste årene tør jeg påstå det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Corsair, kan du ikke heller si noe konstruktivt tilbake om hva du er uenig i eller noe? Hvordan hjelper innlegget ditt her?

 

Uansett, jeg er ganske enig med Hewitt her. Liverpool har mye bedre lagmoral (per nå) og Real har så utrolig mange skader, og spillere som RvN og Diarra er jo allerede ute for hele sesongen. Men hvis dere møter Real i februar når Real har mindre skader og kanskje er "tilbake" på toppen av La Liga, og spiller med litt selvtillit, så kan dere fort ryke.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Corsair, kan du ikke heller si noe konstruktivt tilbake om hva du er uenig i eller noe? Hvordan hjelper innlegget ditt her?

 

Uansett, jeg er ganske enig med Hewitt her. Liverpool har mye bedre lagmoral (per nå) og Real har så utrolig mange skader, og spillere som RvN og Diarra er jo allerede ute for hele sesongen. Men hvis dere møter Real i februar når Real har mindre skader og kanskje er "tilbake" på toppen av La Liga, og spiller med litt selvtillit, så kan dere fort ryke.

 

 

Ja, men 5 selvmål må ikke til for at det skal skje.

Lenke til kommentar
Morsomt at Nederland/Frankrike får Liverpool nærmest til å bytte draktsponsor, men Norge klarer ikke engang å nekte Viasat å sende pengespill-reklamer :wallbash:

De kan jo ikke nekte Viasat å sende pengespill reklamer. Så lenge det er privat eid selskab, og det blir sendt fra utlandet.

Det er ikke Nederland å Frankrike som nekter Liverpool, det er en regel som vil komme i England snart også.

Selvfølgelig kan de lovgivende maktene i Norge sørge for at det er ulovlig å sende reklame for pengespill på norske nett, uansett kilde for TV-kanalen.

 

Hva er det som nekter Liverpool å spille med Carlsberg på drakta da, siden du tydeligvis kan mer?

Lenke til kommentar
Morsomt at Nederland/Frankrike får Liverpool nærmest til å bytte draktsponsor, men Norge klarer ikke engang å nekte Viasat å sende pengespill-reklamer :wallbash:

De kan jo ikke nekte Viasat å sende pengespill reklamer. Så lenge det er privat eid selskab, og det blir sendt fra utlandet.

Det er ikke Nederland å Frankrike som nekter Liverpool, det er en regel som vil komme i England snart også.

Selvfølgelig kan de lovgivende maktene i Norge sørge for at det er ulovlig å sende reklame for pengespill på norske nett, uansett kilde for TV-kanalen.

 

Hva er det som nekter Liverpool å spille med Carlsberg på drakta da, siden du tydeligvis kan mer?

Så lenge de sender fra utlandet, så har ikke norges makter noe å si. De kan ikke ringe en finsk TV kanal å si at de må slutte å sende spillreklamer, for slik er det i Norge. Når kanalene går til hele norden. Hadde de sendt signalene fra Norge, eller selskapet var norsk eid, så kunne de stoppet det. Hadde det vært mulig, så hadde det jo blitt stoppet nå ihvertfall.

 

Når du reiser til et annet land, så er det det landets regler som teller. Alså, når Liverpool reiste til Frankrike/Nederland for å spille kamp, så må de følge reglene der. Og der er det ikke lov å reklamere for alkohol på draktene.

 

Akkuratt det samme som om noen dansker er på ferie her. De får ikke lov å kjøpe alkohol når de er 17, men de får lov til det i hjemlandet Danmark. Nå kommer en slik regel snart(kanskje) til England også, og derfor skriver de ikke under en ny kontrakt med Carlsberg.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Game's snillhet\ikke anti-pool varte jo en halv uke. Som er 3 dager lengre enn hva jeg trodde. :p

 

 

Blir moro å treffe på Nick Barmby igjenpå lørdag.

Lørdagen min blir følgende

 

Exphil-examen

Dusj og shave away examens-sjegget.

Pool-Hull

Examens-fest

Kebab

Senga(alene eller med besøk)

Lenke til kommentar
Så lenge de sender fra utlandet, så har ikke norges makter noe å si. De kan ikke ringe en finsk TV kanal å si at de må slutte å sende spillreklamer, for slik er det i Norge. Når kanalene går til hele norden. Hadde de sendt signalene fra Norge, eller selskapet var norsk eid, så kunne de stoppet det. Hadde det vært mulig, så hadde det jo blitt stoppet nå ihvertfall.

 

Når du reiser til et annet land, så er det det landets regler som teller. Alså, når Liverpool reiste til Frankrike/Nederland for å spille kamp, så må de følge reglene der. Og der er det ikke lov å reklamere for alkohol på draktene.

Ja og nei.

 

Jeg forstår at Norge ikke kan nekte TV3 eller VS4 å sende slik reklame, da vårt rettsvesen kun dekker Norge, men vi må da kunne nekte f.eks. norske Canal Digital å videredistribuere slik reklame.

Lenke til kommentar

Fy faen jeg er lei av at diskusjon alltid faller ut, eller klikker når jeg har trykt på svar knappen!!

 

Orker ikke skrive innlegget 1 gang til. Men det er noe med privateid, utlandet, og at kanalene blir sendt over hele norden. Da kan de ikke endre det pga stygge Norge. Kutter vi ut alle kanalene som ikke tilfredstiller norske krav, så sitter vi igjen med NRK, TV2 og TVNorge.

Lenke til kommentar

Vennligst les retningslinjene om høflighet og saklighet.

 

Ett innlegg er slettet og ett annet er endret på grunn av brudd på disse retningslinjene.

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM

Lenke til kommentar

Kampen mot Hull.

 

Mitt lag:

 

Arbeloa-Carra-Hyypia-Insua

 

---El-Zhar-Alonso-Riera--

---------Gerrard--------

---N`Gog/Babel-Keane----

 

Hvile Agger til Julerushet. Likens med Mascherano. Denne kampen skal vil score tidlig i, heller gå over til 4-5-1 senere i kampen. Er det noe vi skal huske er det at Hull spiller med full innsats til fløyten går. Dette har vi sett gang på gang nå.

 

Rafa`s lag:

 

Arbeloa-Carra-Agger-Dossena(Aurelo dersom frisk)

-----Alonso----Masche----

--Bønna---Gerrard---Riera

---------Keane-----------

 

Foresten noe som vet noe mer om skaden til Aurelio?

 

Dere kan glemme han hvis Villa går til CL. :w00t:

Vi trenger ikke ham veldig anyways, han blir dyr uansett. Etter min mening er han kun for å spe på stallen, vi skal ikke ha Barry på Alonsos bekostning. Alonso er pure class og har vert Liverpools beste så langt i sesongen, ikke mange spillere i verden som har IP adresse på 95% av alle passninger. Speielt ikke på typen passninger Alonso slår.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Villa greier CL-plass, og jeg tror ikke Barry spiller i Villa neste sesong. Om vi kjøper ham derimot vet jeg ikke, ettersom det krever en god slump med penger. Han hadde vært veldig god å ha i troppen og ikke minst brukes på venstresiden, men det bør og kan ikke skje på bekostning av Xabi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...