Superparanoid Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Som noen sikkert har fått med seg, var jeg veldig opptatt av å finne ut av hvorfor vi ikke spilte med Carlsberg reklame mot PSV. Jeg antar flere enn meg lurte på dette, derfor bringerjeg videre svaret jeg nettopp mottok fra Tore i LFCSCSB: "Det finnes en regel om at det er forbudt med alkohol som reklameobjekt på drakter (drakter selges masse til mindreårige, etc). En slik regel er jo på vei inn i England også, så det blir ingen ny kontrakt med Carslberg. Mens det er lov å ha alkoholreklame overalt ellers, er det altså i enkelte land (for eksempel da vi spilte mot Marseille i Frankrike) nå forbudt med den type reklame på draktene." Så legger han til til slutt; "Det er det vi tror." Høres vel ut som en logisk forklaring, men dette var nytt for meg. Det betyr altså at vi vil komme til å spille med ny hovedsponsor etterhvert også da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke hatt nett fungerende så mye i det siste pga. dumme Telenor, men først og fremst gratulerer at dere vinner gruppen deres og. Og hot damn, visste ikke Riera hadde akkurat det i han Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Håper på Lyon(da skal jeg nemelig til en kompis som bor der nede å se kampen) Men er jo typisk Pool å få Inter. Som blir gøy, alltid moro å møte The special one. United trekker Sporting, det kan jeg nesten vedde en tier på.(evt Villareal igjen) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Hadde ikke vert meg imot å tørket av gliset til Z(l)atan igjenn, like deilig hver gang Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Som noen sikkert har fått med seg, var jeg veldig opptatt av å finne ut av hvorfor vi ikke spilte med Carlsberg reklame mot PSV. Jeg antar flere enn meg lurte på dette, derfor bringerjeg videre svaret jeg nettopp mottok fra Tore i LFCSCSB: "Det finnes en regel om at det er forbudt med alkohol som reklameobjekt på drakter (drakter selges masse til mindreårige, etc). En slik regel er jo på vei inn i England også, så det blir ingen ny kontrakt med Carslberg. Mens det er lov å ha alkoholreklame overalt ellers, er det altså i enkelte land (for eksempel da vi spilte mot Marseille i Frankrike) nå forbudt med den type reklame på draktene." Så legger han til til slutt; "Det er det vi tror." Høres vel ut som en logisk forklaring, men dette var nytt for meg. Det betyr altså at vi vil komme til å spille med ny hovedsponsor etterhvert også da. Synd vi mister Carlsberg som hovedsponsor da. Har vært varemerket til Liverpooldraktene i flere år. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Håper på Lyon(da skal jeg nemelig til en kompis som bor der nede å se kampen)Men er jo typisk Pool å få Inter. Som blir gøy, alltid moro å møte The special one. United trekker Sporting, det kan jeg nesten vedde en tier på.(evt Villareal igjen) United kan vel ikke trekke Villareal siden de kom fra deres egen gruppe. Siden Porto vant gruppa si, håper jeg nå på Inter eller Real Madrid faktisk. Aller helst førstnevnte. De andre lagene kommer vi garantert til å drite oss ut mot. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Det tror ikke jeg. I europa driter vi oss sjelden ut mot underdogs. Vil helst ikke møte inter, men real madrid ville vært gøy da Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 riktig Jefe, god hukommelse? Ja, når det gjelder ting jeg brenner for Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Det tror ikke jeg. I europa driter vi oss sjelden ut mot underdogs. Vil helst ikke møte inter, men real madrid ville vært gøy da Jeg husker fremdeles Basel. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Og Benfica var det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Waz? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Røk dere ikke ut mot Benfica i 2006 elns.? I kvartfinale eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) 8-dels. Vil nødig sammenligne Benfica og Basel i Cl-crap-history(på Pools-vegne) Var mye surere å ryke ut pga Basel. Gutten er popiz-> http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 Endret 11. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Selv om det som regel går bra vil jeg påstå at vi har en tendens til å drite oss ut i kamper der vi er favoritter, så jeg føler meg faktisk tryggere om vi møter Inter enn om vi møter Villareal. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Håper på Real Madrid. Stjernene hadde blitt sendt hjem som slakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg håper på Lyon for selfish reasons. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Samme her. Real Madrid altså. Endret 11. desember 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Morsomt at Nederland/Frankrike får Liverpool nærmest til å bytte draktsponsor, men Norge klarer ikke engang å nekte Viasat å sende pengespill-reklamer Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Morsomt at Nederland/Frankrike får Liverpool nærmest til å bytte draktsponsor, men Norge klarer ikke engang å nekte Viasat å sende pengespill-reklamer De kan jo ikke nekte Viasat å sende pengespill reklamer. Så lenge det er privat eid selskab, og det blir sendt fra utlandet. Det er ikke Nederland å Frankrike som nekter Liverpool, det er en regel som vil komme i England snart også. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Håper på Real Madrid. Stjernene hadde blitt sendt hjem som slakt. Neppe. Dere har vel knapt slaktet noe på tiår, så hvorfor skulle det skje mot Real? 5 selvmål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå