Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

flere enn meg her som igjen håper på å møte milan i finalen? jeg mener rafa er klok av skade og helt sikkert vil bruke mascherano i hamann rollen for å demme opp for kaka. liverpool har også klart et bedre lag siden sist vi møtte de. kan ikke se at milan har blitt særlig bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
flere enn meg her som igjen håper på å møte milan i finalen? jeg mener rafa er klok av skade og helt sikkert vil bruke mascherano i hamann rollen for å demme opp for kaka. liverpool har også klart et bedre lag siden sist vi møtte de. kan ikke se at milan har blitt særlig bedre.

8375095[/snapback]

Dere har da enda ikke slått Chelsea, som er et bedre lag enn både Liverpool og Milan.

Lenke til kommentar
flere enn meg her som igjen håper på å møte milan i finalen? jeg mener rafa er klok av skade og helt sikkert vil bruke mascherano i hamann rollen for å demme opp for kaka. liverpool har også klart et bedre lag siden sist vi møtte de. kan ikke se at milan har blitt særlig bedre.

8375095[/snapback]

Dere har da enda ikke slått Chelsea, som er et bedre lag enn både Liverpool og Milan.

8375386[/snapback]

Det var vel større forskjell på Liverpool og Chelsea i 2005.. :ermm:

I forrige PL-møte ble de jo rett og slett spilt på ræv.

Lenke til kommentar

Chelsea har et bedre lag enn oss og er fortsatt mer stabile enn vi er over en lang ligasesong, men tror nok dette er historie over de neste par sesongene. Men i en CL-semifinalen spiller ikke ligaen noen rolle, da er det kun de to kampene som gjelder, og da er det dyktighet, form og flaks/marginer som skal til for å sikre seier. Og vi har vist gang på gang nå at når vi er i form så har vi ingen problemer med å slå Chelsea. Så jeg er ikke bekymret for det. Ryker vi ut så er jo det selvsagt kjipt, men da var vi ikke gode nok for CL-finale i år, dessverre. Men jeg er optimistisk, magefølelsen min sier kanskje 55-45 i vårt favør.

Lenke til kommentar
Chelsea har et bedre lag enn oss og er fortsatt mer stabile enn vi er over en lang ligasesong, men tror nok dette er historie over de neste par sesongene.

8375938[/snapback]

Dere lever fortsatt bare i håpet da. At dere får mer penger til transfers er ikke noe faktor siden dere alltid har brukt mye på transfers uten og utrette så mye. I tillegg er reservebenken veldig tynn, og A-laget mangler mer enn hva 500mill kan skaffe. Jeg nevner vinger, sentral-forsvarer, sentral-midtbane(virker hvertfall slik på Rafaels disponeringer), høyreback av klasse og en skikkelig stjernekeeper som holder Cech og Buffons nivå.

 

Dere er helt sikkert uenig, men jeg viser til ligaplassering og poeng.

Lenke til kommentar

Klart det, er ingen som kan si hva som skjer om et par år og fremstille det som fakta. Det er det selvsagt ikke.

 

Vi har sentral-forsvarere, eneste vi trenger er en back-up eller to dersom Hyypiä gir seg. Vi har for mange sentrale midtbanespillere. Vi har en høyreback av klasse. Vi har en stjernekeeper og vi har en keeper også for fremtiden.

 

Vi trenger en høyreving av klasse og en spiss av klasse. Ellers kan jeg bare se at vi trenger en back-up til midtforsvaret.

Lenke til kommentar

Enig med deg, Hewitt.

 

Høyrebacken vår er ikke verdensklasse, men holder likevel høy nok standard. Backup for midtstopperne er greit å ha, og noen vinger og en spiss som holder høy klasse er det vi trenger.

 

Å si at vi trenger flere sentralt på midten blir bare for dumt.

 

Keeperen vår er mer en god nok også. Det er vel strengt tatt United som trenger å bytte ut keeperen sin, ikke vi.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...