Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterte meg mest i går var at Riera driblet bort ballen så ofte. Fint mål, tho, var ikke klar over at han var i besittelse av en slik skuddfot.

Håper N'Gog får starte mer framover, han har jeg virkelig tro på. Vant en del dueller, og viser at han er kald alene med keeper. Dossena prøver jeg å la være å bry meg om. Allikevel klarer jeg ikke å unngå å legge merke til at han posisjonerer seg feil stort sett hele tiden.

edit: leif

Endret av Attityd
Lenke til kommentar
Edit: Porto kjenner vi dessuten litt fra før. Slo de vel 4-0 i fjor?

Nei, vi spilte 1-1 borte, Kuyt scoret og vant 4-1 hjemme, da scoret Torres x2, Gerrard (straffe) og Crouch om jeg ikke husker feil :)

Takker Banja, førstnevnte var borte ja :)

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Og det var min første Liverpool-kamp. :D

Jeg husker som om det var i går. Vi måtte vinne for ikke å ryke ut. Det stod 1-1 til rundt 75 minutter. Stemningen på Anfield begynte å bli meget nervøs. Plutselig kjører Kewell karusell med en Porto-spiller rundt midtstreken, drar forbi en mann og setter fart forover. Lurer en pasning gjennom til Torres som setter den sikkert forbi keeper og en Porto-spiller og i motsatt hjørne. Anfield eksploderer. :D Derfra og ut var det plankekjøring.

Lenke til kommentar
Hangeland er ikke så dårlig som det dere tror han er! :ermm:

Ingen har hevdet at han er dårlig, men med Hyypia, Agger, Carrager og sist men ikke minst Skrtel i troppen ser vi lite behov for ham.

Mulige motstandere i 8 delsfinalen:

Real Madrid (Spania)

Villarreal CF (Spania)

FC Internazionale Milano (Italia)

Olympique Lyonnais (Frankrike)

Sporting Clube de Portugal (Portugal)

Jeeezes :p Ganske tydelig det er et fett å blir nr 1 eller 2 rent motstandsmessig. Tror enten Lyon eller Sporting er "lettest", men samme for meg hvem vi møter. Jeg sier bring em on!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...