SirUstinov Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Agger til Milan? Aldri om det skjer! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Haha, leste om det på liverpool.no. Det dummeste dere kan gjøre er å selge Agger. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Agger skal ikke bort! Vi må da ha noe backup. Dessuten har ikke Carra mange årene igjen som førstevalget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Dere burde ta med Hyppia i CL-troppen deres til våren! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Det som irriterte meg mest i går var at Riera driblet bort ballen så ofte. Fint mål, tho, var ikke klar over at han var i besittelse av en slik skuddfot. Håper N'Gog får starte mer framover, han har jeg virkelig tro på. Vant en del dueller, og viser at han er kald alene med keeper. Dossena prøver jeg å la være å bry meg om. Allikevel klarer jeg ikke å unngå å legge merke til at han posisjonerer seg feil stort sett hele tiden. edit: leif Endret 10. desember 2008 av Attityd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Las på tv2-tekst tv at Pool ønsker å hente Hangeland. Tull & tøys. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Agger mot Hangeland? HAHA! Agger og Skrtel er fremtidens store stopperpar i Liverpool, han går ingensteder. Hvertfall ikke om det er Hangeland som kommer inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Hangeland er ikke så dårlig som det dere tror han er! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Hangeland er ikke så dårlig som det dere tror han er! Og så god som Agger er Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Edit: Porto kjenner vi dessuten litt fra før. Slo de vel 4-0 i fjor? Nei, vi spilte 1-1 borte, Kuyt scoret og vant 4-1 hjemme, da scoret Torres x2, Gerrard (straffe) og Crouch om jeg ikke husker feil Takker Banja, førstnevnte var borte ja Endret 11. desember 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Men vi var vel ikke så heldige at vi fikk to hjemmekamper da, riktignok. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) riktig Jefe, god hukommelse? Endret 10. desember 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Og det var min første Liverpool-kamp. Jeg husker som om det var i går. Vi måtte vinne for ikke å ryke ut. Det stod 1-1 til rundt 75 minutter. Stemningen på Anfield begynte å bli meget nervøs. Plutselig kjører Kewell karusell med en Porto-spiller rundt midtstreken, drar forbi en mann og setter fart forover. Lurer en pasning gjennom til Torres som setter den sikkert forbi keeper og en Porto-spiller og i motsatt hjørne. Anfield eksploderer. Derfra og ut var det plankekjøring. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 .. Kewell i go'form var virkelig en va mine favoritter Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 ser på united tråden at de vil selge omtrent hele angrepsrekka si Litt morsomt er jo det ... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Godt for de at Benzema liker de da. Har vel råd hvis de selger hele bunten. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 ser på united tråden at de vil selge omtrent hele angrepsrekka si Litt morsomt er jo det ... Hehe ja. Ene tidspunktet skryter de spillere opp i skyene(les tevez), og i det andre vil de selge dem! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 ser på united tråden at de vil selge omtrent hele angrepsrekka si Litt morsomt er jo det ... Kvalitets underholdning, ikke som denne tråden her, som er overfylt med gråmus. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Nå er det viktig å merke seg at ikke alle vil det Har aldri tro på at vi får Benzema heller. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hangeland er ikke så dårlig som det dere tror han er! Ingen har hevdet at han er dårlig, men med Hyypia, Agger, Carrager og sist men ikke minst Skrtel i troppen ser vi lite behov for ham. Mulige motstandere i 8 delsfinalen: Real Madrid (Spania) Villarreal CF (Spania) FC Internazionale Milano (Italia) Olympique Lyonnais (Frankrike) Sporting Clube de Portugal (Portugal) Jeeezes Ganske tydelig det er et fett å blir nr 1 eller 2 rent motstandsmessig. Tror enten Lyon eller Sporting er "lettest", men samme for meg hvem vi møter. Jeg sier bring em on! Endret 10. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå