Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Teller du mikke mus-cupen? (hvem som teller mikke mus-cupen? ) Endret 10. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Alle som fortsatt er med i den Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Gratulerer med gruppeseieren og 3 mål i en og samme kamp. Edit: To kamper på rad nå, på samme måte som United har to 1-0 kamper på rad. dårlig forsøk. mitt innlegg var ikke sarkastisk ment Endret 10. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Gratulerer med gruppeseieren og 3 mål i en og samme kamp. Edit: To kamper på rad nå, på samme måte som United har to 1-0 kamper på rad. dårlig forsøk. mitt innlegg var ikke sarkastisk ment Ikke mitt heller. Hvem håper vi på i neste cl-runde? 'Hadde smakt med litt enkel motstand(for once) Endret 10. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Enkel motstand hadde vel vært å møtt united men .. Endret 10. desember 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Enkel motstand hadde vel vært å møtt united men .. haha For det første, så kan ikke engelske lag møte hverandre før en evt semifinale. For det andre, så vil jeg heller møte europeiske lag fremfor United og engelske lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Enkel motstand hadde vel vært å møtt united men .. haha For det første, så kan ikke engelske lag møte hverandre før en evt kvartfinale. For det andre, så vil jeg heller møte europeiske lag fremfor United og engelske lag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 United møter Liverpool i årets CL kvart, greit vi har en avtale Jeg kjenner en fyr som igjen kjenner en fyr hvor tremeningen til fetteren har en kompis som er kompis med Platini og UEFA styret, så jeg kan godt ordne den. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Var sikker på at det ble nevnt i sendingen ifjor at semifinalen var første gang de kunne møtes. Men uansett, er ikke redd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vi møtte Arsenal i kvartfinalen ifjor da. Kan nå hende at Liverpool ikke kan møte United før semi'n da. Spesiell regel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Teller du mikke mus-cupen?(hvem som teller mikke mus-cupen? ) Vel, Pool-supportere telte vel med Mikke Mus-cupen i sin definisjon av "The Treble" i 2001. :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vi har vel kalt den en "mini-treble" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Cup-treble. Må nesten ha tre cuper da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Vi kommer garantert til å møte enten Inter eller Real Madrid. Like greit sier jeg, driter oss bare ut når vi er favoritter. Edit: Men det skal allikevel sies at jeg føler meg litt tryggere om vi møter for eksempel Porto. Endret 10. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Porto slår Arsenal i dag, og blir gruppevinnere! Er ikke Villareal enklere motstand enn Porto? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er vel ikke så farlig hvem vi møter. Inter gikk da storfint i fjor, mens noen husker vel fortsatt Benfica.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er ikke Villareal enklere motstand enn Porto? Absolutt ikke. Porto var syke for et par år siden, men har mistet de fleste godspillerene utenom Lucho G. Villareal er et av de sterkeste laga i Spania og er ekstremt gode i forsvar og spiller generellt en fotball som Liverpool ikke kler å møte. Hadde jeg vært scouser hadde jeg håpet på Sporting, Porto eller et av de største laga. Liverpool er desidert best når de får ligge litt bakpå og kontre. Lyon, Bayern og Villareal er lag jeg tror Liverpool vil slite mer med enn Real Madrid og Inter. Faktisk.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Er akkurat det jeg mener også, Villareal er faktisk det laget jeg har minst lyst til å møte, da møter jeg heller Inter eller Real/Juve. Tror vi kan hamle opp med Sporting også ja. Edit: Porto kjenner vi dessuten litt fra før. Slo de vel 4-0 i fjor? Endret 10. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ahh, okay. Har ikke akkurat fulgt med på Porto de siste årene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Kjenner på gikta at det blir Porto. Ser dagbladet skriver at Milan bekrefter Agger interesse, og at Benitez muligens er gira på å få Hangeland. Ser ikke helt hva vi skal med Hangeland, utenom at han kunne vert god å hatt på cornere. Hangeland er en slags Hyypia spillmessig. Endret 10. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå