Smågal Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Beklager hvis jeg har fulgt dårlig med, men hva er greia med sponsorløs fargeløs drakt? Ja, dette lurer jeg noe så sinnsykt på også. Jeg må ha en forklaring. Jeg MÅ! Vi spilte i de grå fordi; det grønne settet har shortser med samme farge som PSV sine (sorte), og det er ikke lov. Og det hadde vel blitt enda styggere om vi hadde hatt røde eller gråe shortser til de grønne draktene. Derfor stilte vi i grått i dag. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, men spørsmålet var vel egentlig hvorfor det ikke var sponsor på idag.. Jeg veet ikke :O Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ser Lucas blir fremhevet flere steder, så god var han virkelig ikke. N`Gog kan bli meget bra. Mulig vi har en uslepen diamant i ham. Han er høy, har styrke i kroppen, virker som han har bra fart også. Har vell litt igjenn på teknikk enda. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Beklager hvis jeg har fulgt dårlig med, men hva er greia med sponsorløs fargeløs drakt? Ja, dette lurer jeg noe så sinnsykt på også. Jeg må ha en forklaring. Jeg MÅ! Vi spilte i de grå fordi; det grønne settet har shortser med samme farge som PSV sine (sorte), og det er ikke lov. Og det hadde vel blitt enda styggere om vi hadde hatt røde eller gråe shortser til de grønne draktene. Derfor stilte vi i grått i dag. Tror det var mer hvorfor vi spilte i sponsorløs spørsmålet var. Og det kommer vel av Nederlands reklamerestriksjoner. Regner med at det er som i Norge = ingen alkoholreklame. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 øl sponsor ulovlig i nederland ? eller.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, men det var øl-reklame hele veien på banen? Og så vidt jeg vet, så er øl-reklame lov i Nederland? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi kona til Rafa hadde glemt å vaske de med Carlsberg logoen på. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi kona til Rafa hadde glemt å vaske de med Carlsberg logoen på. Jeg begynte faktisk å lure på om det var fordi trykkeriet(?) ikke hadde noen med Carlsberg logo på ^^ Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg gjentar igjen at når vi har spilt borte mot PSV tidligere, har vi brukt drakter med reklame. Så enten er det kommet nye regler (noe som virker usannsynlig når det er ølreklame rundt hele banen) eller så er det skjedd et eller annet her ... En forklaring fra Liverpool hadde vært greit for nysgjerrige fans! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Fordi kona til Rafa hadde glemt å vaske de med Carlsberg logoen på. Jeg begynte faktisk å lure på om det var fordi trykkeriet(?) ikke hadde noen med Carlsberg logo på ^^ Dette var nok trøyer som var forbeholdt fremtidige CL kamper i Norge, siden vi av overnevdt grunn ikke kunne kle oss som klovner, så ble dette en middlertidig nødløsning. Dette er jo egentlig innlysende folkens.... :p Endret 9. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hadde håpet å finne ut av dette før jeg gikk til sengs, men jeg ser ingen annen forklaring enn at det må skyldes en eller annen tabbe... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Skjer med liverpool.no påstår Lucas var dagens bestemann... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I know, like sjokka selv. Men hva skjer generelt med .no? Reina var jo på voten, og hadde til og med 2% av stemmene.... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det har seg vel slik at noen stemmer på yndlingsspilleren sin, enten de spilte kampen eller ikke Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tja, Lucas var da boss han. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Gratulerer med gruppeseieren og 3 mål i en og samme kamp. Edit: Endret 10. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lucas var veldig god, men man of the match må bli Riera, herlig å se at vi endelig har kjøpt en ving som kan å spille fotball. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Gratulerer med gruppeseieren og 3 mål i en og samme kamp. Edit: Oi, et "uprovoserende" utspill fra vår kjære The Game. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Gratulerer med gruppeseieren og 3 mål i en og samme kamp. Edit: To kamper på rad nå, på samme måte som United har to 1-0 kamper på rad. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) To kamper på rad nå, på samme måte som United har to 1-0 kamper på rad. Lurt å sjekke at det faktisk stemmer, før du poster svaret ditt. Til din opplysning kan jeg si at vi har scoret like mange mål på de to siste kampene våre, som dere har. Endret 10. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå