Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Beklager hvis jeg har fulgt dårlig med, men hva er greia med sponsorløs fargeløs drakt?

Ja, dette lurer jeg noe så sinnsykt på også. Jeg må ha en forklaring. Jeg MÅ!

Vi spilte i de grå fordi; det grønne settet har shortser med samme farge som PSV sine (sorte), og det er ikke lov. Og det hadde vel blitt enda styggere om vi hadde hatt røde eller gråe shortser til de grønne draktene. Derfor stilte vi i grått i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager hvis jeg har fulgt dårlig med, men hva er greia med sponsorløs fargeløs drakt?

Ja, dette lurer jeg noe så sinnsykt på også. Jeg må ha en forklaring. Jeg MÅ!

Vi spilte i de grå fordi; det grønne settet har shortser med samme farge som PSV sine (sorte), og det er ikke lov. Og det hadde vel blitt enda styggere om vi hadde hatt røde eller gråe shortser til de grønne draktene. Derfor stilte vi i grått i dag.

 

Tror det var mer hvorfor vi spilte i sponsorløs spørsmålet var. Og det kommer vel av Nederlands reklamerestriksjoner. Regner med at det er som i Norge = ingen alkoholreklame.

Lenke til kommentar

Jeg gjentar igjen at når vi har spilt borte mot PSV tidligere, har vi brukt drakter med reklame. Så enten er det kommet nye regler (noe som virker usannsynlig når det er ølreklame rundt hele banen) eller så er det skjedd et eller annet her ... En forklaring fra Liverpool hadde vært greit for nysgjerrige fans! :p

Lenke til kommentar
Fordi kona til Rafa hadde glemt å vaske de med Carlsberg logoen på.

Jeg begynte faktisk å lure på om det var fordi trykkeriet(?) ikke hadde noen med Carlsberg logo på ^^

 

Dette var nok trøyer som var forbeholdt fremtidige CL kamper i Norge, siden vi av overnevdt grunn ikke kunne kle oss som klovner, så ble dette en middlertidig nødløsning.

Dette er jo egentlig innlysende folkens.... :p :p :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...