Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier noe der. Vi har ikke imponert, men allikevel leder i PL, og har tidenes beste CL gruppespill. Håper bare vi får det bedre til fremover!

Igrunnen litt rart. Vi vinner 3-1 mot et lag i CL med B-laget. Men vi spiller uavgjort mot bunnlagene i PL med A-laget.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Sier noe der. Vi har ikke imponert, men allikevel leder i PL, og har tidenes beste CL gruppespill. Håper bare vi får det bedre til fremover!

Igrunnen litt rart. Vi vinner 3-1 mot et lag i CL med B-laget. Men vi spiller uavgjort mot bunnlagene i PL med A-laget.

Kast ut Gerrard og Torres! Spill med B-laget i PL! :D

Lenke til kommentar

Kast ut Gerrard og Torres! Spill med B-laget i PL! :D

Nei, men jeg syntes vi kunne sluppet til spillere som Darby, Spearing osv litt oftere :p

Men forøvrig, Lucas var den som kanskje imponerte meg mest av alle ;)

Lenke til kommentar

Wooohooo, kjempoebra med seier i kampen og første plass i gruppen. Kan ikke spørre om mer, nesten.

Jeg mener, hvordan i all verden skal keane score når han spiller med så egoistiske spillere. Selv om det blir ett nydlig på på langskudd idag så betyr ikke det at det har prioritet over en glimrende gjennomspilling. Pfffftt.

Hva er galt med The Sun?

:o

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Wooohooo, kjempoebra med seier i kampen og første plass i gruppen. Kan ikke spørre om mer, nesten.

Jeg mener, hvordan i all verden skal keane score når han spiller med så egoistiske spillere. Selv om det blir ett nydlig på på langskudd idag så betyr ikke det at det har prioritet over en glimrende gjennomspilling. Pfffftt.

Hva er galt med The Sun?

:o

Hmm, jeg syntes også han var litt egoistisk, spessielt Babel! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...