Superparanoid Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Vi snur jo alle kamper vi ligger under i jo! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, han er flat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Spearing inn. N'Gog netter, helt greit i min bok. Kelly hopper innom også. Endret 9. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Kelly inn - Carra ut. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Dette blir ihvertfall spennende! Endret 9. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer med seieren! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Sier noe der. Vi har ikke imponert, men allikevel leder i PL, og har tidenes beste CL gruppespill. Håper bare vi får det bedre til fremover! Igrunnen litt rart. Vi vinner 3-1 mot et lag i CL med B-laget. Men vi spiller uavgjort mot bunnlagene i PL med A-laget. Endret 9. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Dette var en positiv overraskelse. Jeg har bare sett halvparten av 2. omgang, men det var morsomt å se at Rafa prøver ut noe nytt. Jeg må innrømme at både Kelly og Spearing var to ubeskrevne blad for meg. Ellers positivt at Lucas spiller presterer! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Sa er kampen slutt. Fantastisk jobb av gutta Spessielt morsommt at reservelaget fikk prøvd seg. Spilleren som imponerte meg mest i dag må jo vere N'Gog uten tvil. Jeg som misliker Lucas så syntes jeg innsatsen hans var bra og håper han fortsetter å vokse. Congrats Evryone Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Sier noe der. Vi har ikke imponert, men allikevel leder i PL, og har tidenes beste CL gruppespill. Håper bare vi får det bedre til fremover! Igrunnen litt rart. Vi vinner 3-1 mot et lag i CL med B-laget. Men vi spiller uavgjort mot bunnlagene i PL med A-laget. Kast ut Gerrard og Torres! Spill med B-laget i PL! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 ifølge TheS*n så sier Benitez at Gerrard er med hvis det trengs. Leder de før 2.omgang kommer han nok ikke på Kunne ikke la denne stå, si meg. Leser du the s*n?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Ramos trener Real ja, ikke fått med meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hva er galt med The Sun? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Sier noe der. Vi har ikke imponert, men allikevel leder i PL, og har tidenes beste CL gruppespill. Håper bare vi får det bedre til fremover! Igrunnen litt rart. Vi vinner 3-1 mot et lag i CL med B-laget. Men vi spiller uavgjort mot bunnlagene i PL med A-laget. Kast ut Gerrard og Torres! Spill med B-laget i PL! Nei, men jeg syntes vi kunne sluppet til spillere som Darby, Spearing osv litt oftere Men forøvrig, Lucas var den som kanskje imponerte meg mest av alle Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Wooohooo, kjempoebra med seier i kampen og første plass i gruppen. Kan ikke spørre om mer, nesten. Jeg mener, hvordan i all verden skal keane score når han spiller med så egoistiske spillere. Selv om det blir ett nydlig på på langskudd idag så betyr ikke det at det har prioritet over en glimrende gjennomspilling. Pfffftt. Hva er galt med The Sun? :o Endret 9. desember 2008 av Veritas_ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hva er galt med The Sun? http://www.anfieldroad.com/dont-buy-the-sun/ Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Wooohooo, kjempoebra med seier i kampen og første plass i gruppen. Kan ikke spørre om mer, nesten. Jeg mener, hvordan i all verden skal keane score når han spiller med så egoistiske spillere. Selv om det blir ett nydlig på på langskudd idag så betyr ikke det at det har prioritet over en glimrende gjennomspilling. Pfffftt. Hva er galt med The Sun? :o Hmm, jeg syntes også han var litt egoistisk, spessielt Babel! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 6Kan godt skjønne frustrasjonen til Keane ja. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 6Kan godt skjønne frustrasjonen til Keane ja. Jeg syntes dog han løper mye "unødvendig", altså, han passer ballen så springer han og gjemmer seg bak stopperne. Da blir det vanskelig for Babel. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 finfint med gruppeseier og på toppen får kelly, darby og spearing teste seg Jeg synest alle gjør en god figur, i tillegg spilte Lucas i dag veldig bra, det er en kar som har potensialet som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå