BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) 1. Så vitt jeg skjønner er det lov og poste bilder av Alkohol mena altså er jo ikke sikker. Det står også Enjoy Esponsibility - Nyt Ansvaret! BAAAABBEEEEL! Endret 9. desember 2008 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor vi spiller med reklameløs drakt i dag skjønner jeg ikke bæret av. Nederland har da ikke regler mot alkoholforbud? Som flere nevner er det mye alkoholreklame rundt banen (skulle bare mangle når det beste ølet er fra Nederland), og når vi har spilt mot PSV i Nederland tidligere spilte vi med Carlsberg ... Merkelig. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor vi spiller med reklameløs drakt i dag skjønner jeg ikke bæret av. Nederland har da ikke regler mot alkoholforbud? Som flere nevner er det mye alkoholreklame rundt banen (skulle bare mangle når det beste ølet er fra Nederland), og når vi har spilt mot PSV i Nederland tidligere spilte vi med Carlsberg ... Merkelig. Kansje en ny lov Hewitt? Aner ikke jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 B-B-B-B-ABEL!! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Fy faen for en skuffende omgang. Eneste oppturen er vell at Lucas ikke har vert totalt drit. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Ingen som har noen forklaring på hvorfor vi ikke spiller med Carlsberg reklame? Ingen som vet hvem som vinner gruppa dersom både vi og Atletico Madrid får like mange poeng, samme mål forskjell? Jeg MÅ vite dette før jeg går til sengs i kveld, eller så får jeg ikke sove... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Første som skjer når jeg skrur på tven er at PSV scorer? Skru av TV'en nå, og skru på igjen på overtid. Kan hende PSV vinner på den måten. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Babel rapper vist Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Har du tatt med bortemål i utregningen din? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ingen som har noen forklaring på hvorfor vi ikke spiller med Carlsberg reklame? Ingen som vet hvem som vinner gruppa dersom både vi og Atletico Madrid får like mange poeng, samme mål forskjell? Jeg MÅ vite dette før jeg går til sengs i kveld, eller så får jeg ikke sove... Hvis vi ender opp med like mange poeng og samme målforskjell, er det UEFAS klubbranking som teller. Mao er det vi som går videre. Endret 9. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 SPILL BALL DA FOR FAEN BABEL!! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg må si det er ovverasskelser i dag! Chelsea 1-1 Cluj Barcelona 1-2 Shaktar Legg merke til at begge lagene spiller på hjemebane! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Legg merke til hvordan lag Barca spiller med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Nesten selvmål av Arbeloa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Thank you Captain Buzzkill. Carra hadde satt den. Endret 9. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Tror ikke mine egene øyner! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Fy faen! Edit: Darby! Endret 9. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Det er vel nå Gamy skal komme å si at Riera suger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå