El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Herregud folkens. Lucas trenger bare tid. Han kommer garantert til å blomstre snart. Hadde iallefall hatt noen gode innhopp! Gleder meg til kamp nå ja Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Synd at hele reservelaget ikke er registrert for spill i kveld. Hadde vært herlig å se Pacheco og Insua spesielt på bortebane i CL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Laget har ikke blitt postet enda? Cavalieri Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Babel - Mascherano - Leiva Lucas - Riera Ngog - Keane Subs: Reina, Gerrard, Alonso, Benayoun, Spearing, Darby, Kelly. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Here we go! Draktene er sinnsykt stygge uten reklame. Huff. Satser på Keane hattrick, og en god Lucas idag! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor ingen Carlsberg reklame? Ingen alkohol reklame i Nederland? Men Heineken reklameskilter på arenaen da. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Håper på ett kjept mål nå! Tipper Keane, 21 min Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Synd at publikum piper når Babel har ballen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tipper at dere vinner 1-0. Gerrard scorer sent i andre omgang... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ifølge TheSun så sier Benitez at Gerrard er med hvis det trengs. Leder de før 2.omgang kommer han nok ikke på Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Synd at publikum piper når Babel har ballen Normalt det, ettersom han spilte for fienden Ajax Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg sa at det var synd. Jeg lurte ikke på hvorfor EDIT: Faen så mye de bruker armene da! Endret 9. desember 2008 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kjedelig match så langt syns jeg! Riera er positiv da:) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ifølge TheS*n så sier Benitez at Gerrard er med hvis det trengs. Leder de før 2.omgang kommer han nok ikke på Du leser den søppelavisa og kaller deg Liverpoolsupporter? http://www.anfieldroad.com/dont-buy-the-sun/ http://www.dagbladet.no/2008/12/05/magasin...orough/3915569/ Den siste linken er på norsk, og det er noe av det tristeste jeg har lest. Tårene strømte på mens jeg leste. Les det, og kanskje du skjønner hvorfor visse ting ikke skal røres... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Roar Stokke.. Bla,Bla,Bla og atter Bla. "Keane da, som har hatt sin drømmeovergang som var mislykket" Herregud! Spillere kan bruke opptil et år for sitt første mål. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 HÆÆÆ?? OFFSIDE!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Første som skjer når jeg skrur på tven er at PSV scorer? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Måtte komme:( vi spiller skikkelig ræv... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Målet måtte jo også komme fra den corneren som de ikke skulle hatt Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bare jeg som føler vi er totalt ufarlige framover? Spiller uten oppfinsomhet slik jeg ser det...hmm Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Baklengsmålet driter jeg i - men et par spørsmål: 1) Hvorfor ingen Carlsberg reklame? Det er jo 30 meters reklameskilt med Heineken... 2) Hvem vinner gruppa vår dersom vi skulle vinne kampen med 2 mål og Atletico Madrid vinner med 1 mål? Da er antall poeng likt, innbyrdes oppgjør likt og målforskjell likt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå