CCola Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Babel får starte ikveld, nokså sikker på det, og Agger også. Siden Hyypia ikke er registrert for spill i CL. Reina Arbeloa - Carra - Agger - Dossena Pennant - Gerrard - Alonso - Riera Babel - Keane. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Babel får starte ikveld, nokså sikker på det, og Agger også. Siden Hyypia ikke er registrert for spill i CL. Reina Arbeloa - Carra - Agger - Dossena Pennant - Gerrard - Alonso - Riera Babel - Keane. Benitez sa vel at Lucas (+ noen andre unge) skulle starte, eller? Endret 9. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Rafa sa i alle fall at "- Lucas er fantastisk" ifølge TV2 tekst-TV! Men han hadde konkurranse fra kaptein på Argentina, Mascherano, EM-mester Alonso, og vår egen kaptein Gerrard EDIT: Link. Endret 9. desember 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg misliker Lucas svært høyt. Det lange håret som siger ned brystet hans med strikk i håret og et litte barnehage fjes. Tollerer rett og slett ikke feilpassningene hans! Måtte bare informere dere om det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Dessuten er det ikke kult å se ut som du kommer fra Finland når du faktisk kommer fra Brasil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg misliker Lucas svært høyt. Det lange håret som siger ned brystet hans med strikk i håret og et litte barnehage fjes. Tollerer rett og slett ikke feilpassningene hans! Måtte bare informere dere om det Good to know. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Dessuten er det ikke kult å se ut som du kommer fra Finland når du faktisk kommer fra Brasil. hehe, nei det kunne jeg ikke tenkt meg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Dessuten er det ikke kult å se ut som du kommer fra Finland når du faktisk kommer fra Brasil. Hehe, han ser jo ut som George i "George - Jungelens Konge!" ^^ Husker jeg så den flere år før Lucas kom. Tenkte bare at Lucas måtte være skuepiller Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg misliker Lucas svært høyt. Det lange håret som siger ned brystet hans med strikk i håret og et litte barnehage fjes. Tollerer rett og slett ikke feilpassningene hans! Måtte bare informere dere om det Hvis du ikke liker han pga babyface tror jeg ikke du burde like el nino heller.. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Har jeg sagt noe om at jeg misliker han fordi hans babyface,? nei. Hans stygge feilpassninger og Rafel som tror han har virkelig kjøpt en Brasilianer som ser ut som han kommer fra Vidda irreterer vettet av meg Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Uffameg Minner meg litt om Feurgerson i annsiktet faktisk Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Uffameg Minner meg litt om Feurgerson i annsiktet faktisk Herregud så teit du er.. Man må vel være modell for å spille fotball ifølge deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Kriteriene har forandret seg siden Mini og Bratseth spilte ja. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, kommenterte vell litt mye kropp men er det bare jeg som syntes at han ikke har noe å gjøre på banen? og ordet teit, ja det sier seg selv.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Lucas får garantert mer kvalitet fitte på byen enn alle oss andre til sammen, la oss konkuldere med det. Dere ser jo hvordan dama til Kuyt ser ut og han er jo ikke akkuratt fotballens svar på Brad Pitt, selv om han er blond... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Vi har alle sett dama til Peter Crouch... Case pretty mutch closed. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Har ikke sett noen av dem jeg :o Bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Uffameg Minner meg litt om Feurgerson i annsiktet faktisk Herregud så teit du er.. Man må vel være modell for å spille fotball ifølge deg? Han ligner mer på Bob Geldof Vi har alle sett dama til Peter Crouch... Case pretty mutch closed. Hva med Rooney? Beauty and the beast BB: google it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Edit: Neh, nok om det emne nå. Endret 9. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå