Hewitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ser at lørvegjengen i United-tråden planlegger en tur på scotsman når vi gjester OT i mars. Da foreslår jeg at vi kan møtes under den samme kampen her oppe på min lokale pub "kjellern" i Alta. Er ikke det en god ide Jeg kommer gjerne til kjelleren din. Selv om jeg har vært der mange ganger før. Mye som skjer bare jeg er borte en dag eller to her, ser jeg... Mye OT, Game blir visstnok snill, osv. Altfor mye å lese. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi Hypiaa, Hyypia, uansett hvordan det skrives, er en av de få som vet hvor målet står, sånn ca. ihvertfall. Hyypiä. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hehe, Casillas guys? You Gotta be kidd'n? Spesielt bra å nevne han med tanke på blemma sist helg Detta er laget: Buffon. Dani Alves (Ramos) - Ferdinand - Mexes - Evra Ronaldo - Xavi - Messi - Silva Torres - Eto'o Buffon er ikke engang nominert, same med Eto'o, heller ikke mexes, eller alves .. Her er mitt lag; Cech Ramos-Carvalho-Ferdinand-Evra Gerrard-Xavi-Lampard-Silva Torres-Messi .. men hvorfor er ikke Gerrard nominert som sentral midt liksom? Hadde lett danka ut alle som er der Endret 9. desember 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan noen svare meg på hvorfor i all verden Lucas spiller i Liverpool? Han holder jo ikke mål, er drtitt lei av alle disse terningkast 3-4 spillerne Benitez kjøper, ingen av dem slår jo ut i full blomst! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Buffon er ikke engang nominert, same med Eto'o, heller ikke mexes, eller alves .. Aha, det er heller en eller annen retard-nominasjon fra Uefa? Da skjønner jeg vett. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Mulig det har noe med at Juventus ikke var med i Champions League i fjor... Endret 9. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Babel vil bort til ajax; http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 .. men har fått avslag fra Liverpool, han er bekrymet for sin egen fremtid og utvikling. Forstår han men han må nok imponere både mer på trening og i de få minuttene han har fått spilt, er nok ikke lett å få vist seg fram på 10-15min hver kamp men.. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 begynner å miste troen på babel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er jo flere av våre spillere som har spilt under pari denne sesongen da. Som er irriterende Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 En forutsetning for at han skal spille bra må jo også være å gi han spilletid da. Han blir jo ikke bedre av å slite benken og få 10 min i ny og ne. Babel har stort potensiale, men blir brukt feil av Rafa spør du meg. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 .. men hvorfor er ikke Gerrard nominert som sentral midt liksom? Hadde lett danka ut alle som er der Nå er det snakk om fjorårssesongen, og det er flere som imponerte mer enn Gerrard det året. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 .. men hvorfor er ikke Gerrard nominert som sentral midt liksom? Hadde lett danka ut alle som er der Nå er det snakk om fjorårssesongen, og det er flere som imponerte mer enn Gerrard det året. Men det er vel ikke grunn til å nominere han som høyre midtbane? Han spilte vel knapt en kamp der i fjor. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Missforstod deg, trodde du mente at det var rart at han ikke var nominert i det hele tatt De hadde sikkert ikke så mange høyre vinger da, og for mange på midten. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Reina Ramos - Ferdinand - Skrtel - Evra Ronaldo - Xavi - Gerrard - Silva Torres - Messi Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Var Reina med? Ja, han danka ut Cassilas og Dossena gruste Evra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Merkelig nok, nei. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) En forutsetning for at han skal spille bra må jo også være å gi han spilletid da. Han blir jo ikke bedre av å slite benken og få 10 min i ny og ne. Babel har stort potensiale, men blir brukt feil av Rafa spør du meg. Enig. Stemmer for han og Keane på topp i kveld. Hadde også vært moro å sett Spearing. Endret 9. desember 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Swome Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå har jo Babel til og med sagt at han vil tilbake til Ajax på lån i januar. Er redd for at vi kan miste han hvis han ikke får mer spilletid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lån er ikke det samme som salg. Kan godt låne han bort slik at han kan få spille seg på toppnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå