Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dette er sant så er det veldig bra.

 

Ettersom Cissè sliter i Frankrike, frykter jeg at vi ikke skal få solgt han, men Bolton har heldigvis handlet flopper av oss før de  :p

8366655[/snapback]

 

Kissedrakten min henger flott på veggen med ryggen til treverket. Har ikke noe planer om å ta den ned. Tidenes bommelus av et draktkjøp.

8366873[/snapback]

 

Hvilken drakt er det? Hjemmedrakt eller bortedrakt fra 04/05 eller 05/06?

Lenke til kommentar
Hvis dette er sant så er det veldig bra.

 

Ettersom Cissè sliter i Frankrike, frykter jeg at vi ikke skal få solgt han, men Bolton har heldigvis handlet flopper av oss før de  :p

8366655[/snapback]

 

Kissedrakten min henger flott på veggen med ryggen til treverket. Har ikke noe planer om å ta den ned. Tidenes bommelus av et draktkjøp.

8366873[/snapback]

Synes ikke Cissé var så dårlig, men Benitez ga ham alt for lite tillit. Dette til tross, var han den mest-scorende spissen i Liverpool forrige sesong, bare Gerrard som hadde puttet oftere. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvilken drakt er det? Hjemmedrakt eller bortedrakt fra 04/05 eller 05/06?

 

Den siste hjemmedrakten fra Reebok før Adidas tok over

 

 

Synes ikke Cissé var så dårlig, men Benitez ga ham alt for lite tillit. Dette til tross, var han den mest-scorende spissen i Liverpool forrige sesong, bare Gerrard som hadde puttet oftere. :dontgetit:

 

Jeg var iallfall utrolig skuffet over han. Mulig han hadde vokst uten det første benbruddet, men jeg synest ikke han imponerte. Var jo bare i offside, og skulle gjøre alt selv

Lenke til kommentar

Cissé viste glimt av hva han kan/kunne, men imponerte iallfall ikke meg heller over tid. Han hadde utrolig dårlig fotballintelligens! At han var den mestscorende spissen sier vel egentlig mer om de andre spissene vi hadde ... Jeg hadde stor tro på ham hele tiden, men når han aldri innfridde var det vel ingen annen utvei enn å selge/låne. Skal sies at han var uheldig med skader da, dette kan jo ha satt ham langt tilbake.

Lenke til kommentar
Fader at det skal være så sinnsykt dyrt å dra på Liverpool - Chelsea.. :(

8367018[/snapback]

Ja, jeg så det ... Sabra krever 8000,- ekskludert flyreise!

8368018[/snapback]

Det var bare 7990,- da.. :roll: Ran altså, veit at det er en av de største kampene i år og bla bla, men det får da være grenser synes jeg.

 

Edit: Blir vel ikke lett å skaffe billett utenom heller, hvertfall ikke for en rimelig penge. :(

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Nei, tuller du? En tier mindre?! DA HAR JEG JO RÅD! :p

 

Ja, jeg synes det er veldig drøyt. Greit at det er en stor kamp, men Sabra har tatt 3100,- for samme opplegget i CL-gruppespillet, så det sier jo sitt om hvor høyt de legger fortjenesten sin når semifinalen plutselig er 5000,- dyrere. Billettene er sikkert litt dyrere, men de må jo ha en enorm fortjenste på de som velger å dra på denne turen. Hadde jeg hatt reisepartner og råd, så hadde jeg nok muligens også blitt med, dog, opplevelsen må jo være helt fantastisk og verdt hver eneste overprisa krone ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Angående Cisse så hadde han altfor dårlig teknikk og ballfølelse for å klare seg i Liverpool. Han er på høyde på Carew hva kontroll angår, så mangler han i tillegg kroppsstyrken. Han kan èn finte, skuddfinte, og når repertoaret er så begrenset hjelper det ikke å være rask.

Lenke til kommentar
Angående Cisse så hadde han altfor dårlig teknikk og ballfølelse for å klare seg i Liverpool. Han er på høyde på Carew hva kontroll angår, så mangler han i tillegg kroppsstyrken. Han kan èn finte, skuddfinte, og når repertoaret er så begrenset hjelper det ikke å være rask.

8372611[/snapback]

 

 

Helt enig, skøt somregel midt på keepren, hardt og upressist.

og hvilke hårfrisyrer man! det mest spennende med cisse var farten og dagens Hår :p

Lenke til kommentar
Angående Cisse så hadde han altfor dårlig teknikk og ballfølelse for å klare seg i Liverpool. Han er på høyde på Carew hva kontroll angår, så mangler han i tillegg kroppsstyrken. Han kan èn finte, skuddfinte, og når repertoaret er så begrenset hjelper det ikke å være rask.

8372611[/snapback]

 

 

Helt enig, skøt somregel midt på keepren, hardt og upressist.

og hvilke hårfrisyrer man! det mest spennende med cisse var farten og dagens Hår :p

8374129[/snapback]

Hadde han bare brukt litt mindre tid hos frisøren, og litt mer tid på treningsfeltet hadde han kanskje vært bedre.. :p

 

Edit: Interessant det som står på liverpool.no om den nye stadion og at the kop kommer veldig i fokus der. Håper de greier å skape den samme atmosfæren som i dag.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...