Jefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Game skal bli snillere sånn plutselig. Her er det noe som ikke stemmer, eller hørte han kanskje på her da jeg sa at alt handler ikke om han. Fint at han roer seg ned litt. Jeg sier sjelden dritt om United så der har jeg ingen problemer Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg sier sjelden dritt om United så der har jeg ingen problemer Nei, du er snill, du: Grattis med derbyseier da. Nesten så jeg får litt dårlig samvittighet her jeg sitter. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Vet ikke om dette er postet men fant en artikkel på Nettavisen. Det sies at Hicks og Gillet ikke får solgt klubben noe jeg håper de får gjort. Kommer The Reds til å tape mye på dette hvis noe annet ikke skjer? Artikkelen Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg beklager dobbeltpost men føler at dette innerst inne burde stå for seg selv Uefa skal kåre årets Champions League lag og du kan være med å stemme. klikk på denne linken og stem fram ditt drømmelag. Torres, Gerrard og Carra er med så jeg tar det med en stor lag deprisjon hvis dere ikke stemmer på de røde Takk! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Selvfølgelig så stemmer vi rødt! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Drittlag Manx Mitt ble seende sånn ut. Casillas Sagna - Ferdinand - Carvalho - Evra Ronaldo - Fabregas - Xavi - Silva Messi - Torres Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Har Riera virkelig fått noen kamper for Spania? Navas, Mata, Silva, Joaquin, Vicente er jo alle flere hakk bedre enn han. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Van der Sar Sagna - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Fabregas - Xavi - Silva Villa - Benzema Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 VDS Ramos - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Arshavin - Xavi - Silva Messi - Torres .. hadde hvertfall med Torres da Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Har Riera virkelig fått noen kamper for Spania? Navas, Mata, Silva, Joaquin, Vicente er jo alle flere hakk bedre enn han. Var å snuste litt, han fikk plassen etter Capel ble skadet. Han har ivertfall syv kamper, vet ikke hvor oppdatert artikkelen er. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor spiller ikke Agger om dagen? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi Hypiaa, Hyypia, uansett hvordan det skrives, er en av de få som vet hvor målet står, sånn ca. ihvertfall. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Det vet da Dani Agger også Forresten hadde Agger pådratt seg en smell på trening nå sist, det var visstnok en grunn til at Rafa sparte ham mot Blackburn. Agger er en juvel og vi må være forsiktige med han. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Kan skjønne at han blir satt ut hvis han er skadet, men han burde også begynne å få mer spilletid. Fyren har potensiale. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Det er jeg enig i. Tviler ikke på at han spiller i kveld. Håper også at han starter mot Hull. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Van der SarSagna - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Fabregas - Xavi - Silva Villa - Benzema Hva er detta for no lag? Settes det opp de beste spillerene i sin posisjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Spilte nok med Hyppiä mot West Ham og Blackburn pga styrkern og hode hans. Spilte to gode kamper på rad, ikveld for vi nok se dansken,ikke finsken fra start. (juleavantar å greier.^^) Endret 9. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hva er detta for no lag?Settes det opp de beste spillerene i sin posisjon? Du kan stemme på årets lag i europa (både med tanke på CL, liga og EM) på uefa.com Mitt: Casillas Bosingwa-Vidic-Ferdinand-Evra Ronaldo-Xavi-Lampard-Ribery Torres-Villa Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Ser at lørvegjengen i United-tråden planlegger en tur på scotsman når vi gjester OT i mars. Da foreslår jeg at vi kan møtes under den samme kampen her oppe på min lokale pub "kjellern" i Alta. Er ikke det en god ide Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe, Casillas guys? You Gotta be kidd'n? Spesielt bra å nevne han med tanke på blemma sist helg Detta er laget: Buffon. Dani Alves (Ramos) - Ferdinand - Mexes - Evra Ronaldo - Xavi - Messi - Silva Torres - Eto'o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå