Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det er sant: David Silva!
er ikke så skralt fremover til tirsdagens kamp.

Dirk Kuyt

Ryan Babel

David N'Gog

Nathan Eccleston

æhæhæh :!:

 

Trenger jeg å skrive noe på den? Gullkorn

N'gog er en spiss i verdensklasse.

tull og tøys. Han KAN bli det,men tl dags dato er han ikke det.

Guten er jo yngre enn meg for fanden.

Lenke til kommentar
Det er sant: David Silva!
er ikke så skralt fremover til tirsdagens kamp.

Dirk Kuyt

Ryan Babel

David N'Gog

Nathan Eccleston

æhæhæh :!:

 

Trenger jeg å skrive noe på den? Gullkorn

 

game strikes again. Jeg mente ikke at vi hadde fullt opp med klasseangripere, men siden det var snakk om en ubetydelig kamp der reservene kom til å få sjangsen, mente jeg at vi faktisk har backup på spissplassen når torres er ute. Så no kan du sikkert slutte med flere av de merkelige innleggene dine der det er null mening og argumenter i. Du har sikkert sett null av N'gog i tillegg.

Lenke til kommentar

Gidd å skap dårlig stemning a gutta...

 

Seriøst, etter å ha tenk meg om under dagens middag (som forøvrig smakte fortreffelig) tok jeg besluttningen om å prøve være litt ålright ovenfor Liverpool fremover. Så heretter skal jeg ikke poste noe negativt om den fine klubben deres.

 

Alt handler heller ikke om meg, det har jeg forstått nå.

 

Takk for oppmerksomheten, og beklager for OT.

Lenke til kommentar
Gidd å skap dårlig stemning a gutta...

 

Seriøst, etter å ha tenk meg om under dagens middag (som forøvrig smakte fortreffelig) tok jeg besluttningen om å prøve være litt ålright ovenfor Liverpool fremover. Så heretter skal jeg ikke poste noe negativt om den fine klubben deres.

 

Alt handler heller ikke om meg, det har jeg forstått nå.

 

Takk for oppmerksomheten, og beklager for OT.

 

Qft :D

 

Tenkte jeg skulle prøve meg på en lagoppstilling, men jeg gir opp.

Hvem skal spille på venstre ving, skal vi bruke Riera eller? Skal Babel utpå skal han ivertfall være spiss, men da må Riera ta venstre kant.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gidd å skap dårlig stemning a gutta...

 

Seriøst, etter å ha tenk meg om under dagens middag (som forøvrig smakte fortreffelig) tok jeg besluttningen om å prøve være litt ålright ovenfor Liverpool fremover. Så heretter skal jeg ikke poste noe negativt om den fine klubben deres.

 

Alt handler heller ikke om meg, det har jeg forstått nå.

Akkurat fått advarsel fra moderator skjønner jeg? :)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Dette er min siste OT kommentar, de som ikke er intressert, ikke les...

 

Nope. Jeg vil bare være snill og litt mer seriøs her inne i blant. Sliter sterkt med det i denne tråden, da det postes så mye "rart" som frister å svare på. Det klør i fingrene... Men skal bite meg i tunga og holde det for meg selv, det "lærte" jeg da jeg var bannet i en mnd for litt siden. Det var vondt til å begynne med, men sakte men sikkert klarte jeg å la ting være, uten å hisse meg opp. Da ble jeg stolt av meg selv. Slik er det irl også. Hører jeg en Liverpool supporter prate for fint om klubben sin, MÅ jeg jekke vedkommende ned. Spiller ikke noen rolle om jeg kjenner personen eller ei. Har havna i litt ufine situasjoner pga det og derfor skal jeg bruke denne tråden som terapi.

 

Trenger ikke no tull på vandelen mtp jobben liksom...

 

Nå høres det vel ut som jeg tror alle dere er intressert i det her? Noe dere selvsagt... er. hehe. Neida, skal la det stå med denne kommentaren og regner med å få skryt (og hjelp i form at dere er snille med United) når jeg i fremtiden har skjerpet meg og har fått et mer normalt forhold til Liverpool. Den eneste som har vært like ille som meg er jo Banan og jeg vil ikke lide samme skjebne som han. Er på god vei dessverre, da advarselprosenten har steget betrektelig i det siste. Enda en grunn til at jeg vil ta meg sammen.

 

Siste OT'en fra meg.

 

Koster på meg et anstrengt smil * :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Guys, se for dere Liverpool-tråden uten United supporterne, og omvendt. Det hadde ikke blitt noooen diskusjoner. Selvfølgelig går mye under beltespenna, og mye blir OT, men ellers er det fint å få litt diskusjoner om alt mulig her inne!

 

Game, vennligst ikke forlat oss, bare vær litt snillere, med godsinnende diskusjoner. Da skal vi, iallfall jeg, være snillere på United tråden. :D

 

Imorgen starter Pennant, Riera og Babel. Babel på spiss, sammen med Keane, og de andre på ving. Det er jeg 23% sikker på!

Lenke til kommentar
Hvorfor er saken om Torres på samme side med "legendene vant..."? :p

 

Sjef det. Tenkte å trekke fram The game`s :"vi får en hengekamp til i januar, da vi er i østen og plukker enda et trofe for sesongen"

Ser ut som vi plukket trofeet først, atpåtil i østen ;) attpå attpå til, slo vi dere for andre gang så langt :D

Klart det med Legendene er viktig ;) hehe

 

Snip

Er ikke bare du som har svin på skogen, er da flere røde som er å fucker i United tråden også. Som man sier, litt humor må man ha, men alt med måte også.

 

Uten at det har noe med deg å gjøre, så har jeg lyst å trekke frem et eksempel på "krigen" som blir ført.

Satt på stampuben og så Liverpool vs Westham, kom litt sent så fikk et dårlig bord i et hjørne. Vi vet jo hvordan kampbildet utviklet seg, og jeg hadde mest lyst å rive av meg håret.

Midt oppi dette, sitter det 3 godt voksne menn på nabobordet. Antagelig 3 kompiser, hvor en har Liverpool drakt, en har United drakt og en satt uten drakt. De følger ikke en gang med på kampen, men sitter å jatter i vei. Hver gang vi hadde en sjanse, satt United fan`en og "det var ikke synd" ,"bom ja, bra bra" Hele jævla kampen. Hadde det ikke vert for at jeg er en relativt sindig kar, skulle jeg tatt den største 2/4 boksen som var å oppdrive og trødd den inn i mellom kjevene hans. Der kunne den stått til drøve`n minnet mest om en inntørket gammel tavlesvamp, og kampen var over for lengst.

Fy faen så ødeleggende for oss som skulle sitte der og se kamp, jeg var en halv millimeter fra å spør karen hvor gammel han egentlig var.

Hadde det vert Liverpool VS United så hadde saken selvføgelig vert en helt annen.

Bare se for dere en mann dere ikke kjente i Liverpooldrakt, sitte å gnåle hele jævla Sunderland kampen om hvor talentløse Untited er, mens dere sitter å prøver å følge med på laget dere elsker.

Syns bare det er et godt eksempel på hvor lite som skal til før vi blir provosert, så det er ikke så rart det tar av i trådene noen ganger.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Sjef det. Tenkte å trekke fram The game`s :"vi får en hengekamp til i januar, da vi er i østen og plukker enda et trofe for sesongen"

Ser ut som vi plukket trofeet først, atpåtil i østen ;) attpå attpå til, slo vi dere for andre gang så langt :DKlart det med Legendene er viktig ;) hehe

Nå skal jeg gå å legge meg før jeg bryter med "nyttårsforsettet" etter 20 minutter. Kom på en veldig fin kommentar til den der nemlig...

 

God natt. Sees til helga, jeg tør ikke lese her inne intill da. Lykke til i mårra, siden den kampen ikke har noe å si for oss, skal jeg koste på meg å unne dere en fin seier og noen mål. Jeg tror ikke det skjer, men jeg skal ikke klage om det skjer heller.

Lenke til kommentar
Hvorfor er saken om Torres på samme side med "legendene vant..."? :p

Det hadde fryktelig mange artikler hver dag om de ikke hadde samlet noen nyheter i samme post...

Fryktelig mange? Det kommer vel ikke en artikkel om hver spiller hver dag, eller?

Det er vell 9 nye artikkler så langt i dag, relativt oppdatert nettseted. Hadde ikke vert plass til alle på fremsiden om man ikke flettet dem sammen litt. Dessuten hadde noen av dem blitt veldig korte. Men det er vell mye blanding noen ganger.

 

Det var en spøk The Game, 2*wink + glis=spøk

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...