Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Verken Keane eller Riera er middelmådige... Jo, det er de. Det er rooney, tevez og berba også.. :!: hå hå hå, epic fail. Takk for latteren dog, den satt langt inne i dag Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Om du legger godvilja til så forstår du sikkert at det var en liten spøk. Og jeg mener du ikke kan komme inn her og slenge dritt uten å ha noe slags argumenter eller noe for det du sier. Endret 8. desember 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skjønte jo det da, men i god Hewitt ånd kunne jeg ikke la den stå ubesvart. Slenger heller ikke dritt, jeg bare konstanterer fakta. Trenger du en begrunnelse på hvorfor 1 + 1 = 2? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fakta er at keane/riera er dårlige spillere etter en halv sesong spilt der ikke de har imponert? Så ifølge din teori er da også gerrard middelmådig eller.. ? Han har ikke spilt bra i år han heller Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Slenger heller ikke dritt, jeg bare konstanterer fakta. Trenger du en begrunnelse på hvorfor 1 + 1 = 2? Hvis det er alt som klarer å komme ut av kjeften din, så er det ikke annet enn dritt gitt. Er en grunn til at alle mener du er "Anti-LFC" Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Gerrard er selvsagt verdensklasse. Det samme sa jeg om Alonso da han spillte i Real Sociedad og det står jeg på enda. Mannen slår de beste langpassningene verden har sett og hadde overgått Gerrard lett om han hadde fått utvikle seg riktig. Ikke som benkvarmer hos dere. (jeg modererte min hets) Dette går nok på mer en årets sesong lille vennepennen. Dersom hadde fuglt fotball det året Riera spilte i shitty hadde du nok vært enig med meg. Jeg ser også på LPD, så jeg har også sett ham der. Jeg er som en levende faktabok. Takk gialorossi, det varmer Endret 8. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sorry, ingen anti-lfc kan være faktabok. Da må du være 100% nøytral Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gerrard er selvsagt verdensklasse. Det samme sa jeg om Alonso da han spillte i Real Sociedad og det står jeg på enda. Mannen slår de beste langpassningene verden har sett og hadde overgått Gerrard lett om han hadde fått utvikle seg riktig. Ikke på benken i en skitten scouserklubb. Agree, Juve-supporterne vil ihvertfall ønske han hjertelig velkommen visstnok Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Et lite luksusproblem på sentral midtbane der. Mache, Gerrard og Alonso. Er vel den eneste plassen vi har god dekning også. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ser fortsatt ingen gode forklaringer fra din side, du sier du vurderer de fra årets sesong. Og da må gerrard ifølge deg være middelmådig. Keane er neppe middelmådig, han har bøtta inn for flere lag i årrekker. Nei jeg følgte ikke riera når han spilte i city eller espanyol. Så etter det jeg har fått sett av ham i år er han ikke akkurat av superklasse, for å si det litt mildt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Keane er neppe middelmådig, han har bøtta inn for flere lag i årrekker. Bøttet inn? :!: Ingen bøtte her i går'n Eneste som du kan karrakterisere som å bøtte inn er i Tottenham-tiden, men selv der ser jeg ingen bøtte Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Alonso er blant de bedre midtbanespillerne som finnes. Ingen er så smart som han! Bare legg merke til det, når han får ballen er pasningen så genial og smart at, ja, jeg finner ikke ord for det... XABI ALONSO THE PASSMASTER!!!!!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Han er topp 20. Quoter meg selv: "... verdensklasse. Det samme sa jeg om Alonso da han spillte i Real Sociedad og det står jeg på enda" - veldigsaklig: Klarer ikke å ta deg saklig, om du ikke leser hva jeg skriver. Prøv igjen påsan. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Riera er vel 26 år eller noe sånt? Tviler på at han utvikler seg til å bli en klassespiller. Keane var god i Tottenham og er en helt grei spiss. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nå må dere slutte å fjase. Riera viste da gode takter til tider, bare for at han har spilt et par slakke kamper betyr det ikke at han er middelmodig. Han spilller ving for Spania atm, det sier litt. Jeg er rimelig sikker på han kommer til å bli god for oss, men han trenger litt tid, mulig han er litt sliten for øyeblikket. Så har vi Bønna, som jeg ikke liker, men han har vist bestemt seg for å prøve nå ivertfall. Pennant som sikkert blir solgt uten at jeg ønsker det. Vi har Babel, kuyt, El-Zhar. Det er plenty å velge i på ving. Ja vi har Gerrard, Alonso og vårt lille hissige Argentinske lemen . Det jeg vil fram til er at vi spiller med alle 3 rett som det er. Vi trenger bredde og kvalitet. Vi har ingen kvalitets spillere som kan avlaste disse etter mange kamper/skader. Til tross for det er backene også et ømt tema, ser ut som vi har det "på gang" på venstre back nå, men mangler reelt alternativ på Høyre. Carra kan jo spille der, og med Hyypia, Agger og Skrtel å ta av bekymrer ikke det meg veldig, men Carra er like effektiv fremover så Bestemoren min er ikke så skralt fremover til tirsdagens kamp. Dirk Kuyt Ryan Babel David N'Gog Nathan Eccleston Kuyt er skadet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 atm kanskje (hvilke kamper?), men Santi Cazorla, David Silva, Joaquin, Juan Mata med MANGE er bedre enn Riera. Så det er du som må slutte å fjase. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) atm kanskje (hvilke kamper?), men Santi Cazorla, David Silva, Joaquin, Juan Mata med MANGE er bedre enn Riera. Så det er du som må slutte å fjase. Poenget er at det er ikke mange som er bedre en Torres, han spiller også i disse kampene. Så kansje Riera fortjener og spille selv om du hevder det ikke beviser noe. Fjasegutten Edit: La til en Smiley sånn at du ser at jeg er glad i deg i dag også Edit2: Om noen hadde vansklig med å forstå hva jeg mente, så var det at siden de bruker Torres, kan det virke som de stiller med så sterkt lag så mulig , uten at jeg har studert det veldig. Endret 8. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Poenget er at det er ikke mange som er bedre en Torres, han spiller også i disse kampene. Fjasegutten Altså... Hva har det med Riera å gjøre ? ---- Takk for editen, da skjønte jeg hva du mente. Omg, begynte å lure på deg nå guttorm. Her skrives vi om Riera, så plutselig får jeg i fleisen at poenget var at ingen er bedre enn Torres. Endret 8. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Går litt fort i toppen og på tastaturet av og til Måtte tenke litt selv før jeg la til editen Dessuten skreiv jeg få er bedre en Torres, og ikke ingen er bedre en Torres Endret 8. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er sant: David Silva! er ikke så skralt fremover til tirsdagens kamp. Dirk Kuyt Ryan Babel David N'Gog Nathan Eccleston æhæhæh :!: Trenger jeg å skrive noe på den? Gullkorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå