Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gerrard er selvsagt verdensklasse. Det samme sa jeg om Alonso da han spillte i Real Sociedad og det står jeg på enda. Mannen slår de beste langpassningene verden har sett og hadde overgått Gerrard lett om han hadde fått utvikle seg riktig. Ikke som benkvarmer hos dere. (jeg modererte min hets)

 

Dette går nok på mer en årets sesong lille vennepennen. Dersom hadde fuglt fotball det året Riera spilte i shitty hadde du nok vært enig med meg. Jeg ser også på LPD, så jeg har også sett ham der.

 

Jeg er som en levende faktabok.

 

Takk gialorossi, det varmer :devil:

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Gerrard er selvsagt verdensklasse. Det samme sa jeg om Alonso da han spillte i Real Sociedad og det står jeg på enda. Mannen slår de beste langpassningene verden har sett og hadde overgått Gerrard lett om han hadde fått utvikle seg riktig. Ikke på benken i en skitten scouserklubb.

Agree, Juve-supporterne vil ihvertfall ønske han hjertelig velkommen visstnok :p

Lenke til kommentar

ser fortsatt ingen gode forklaringer fra din side, du sier du vurderer de fra årets sesong. Og da må gerrard ifølge deg være middelmådig. Keane er neppe middelmådig, han har bøtta inn for flere lag i årrekker.

 

Nei jeg følgte ikke riera når han spilte i city eller espanyol. Så etter det jeg har fått sett av ham i år er han ikke akkurat av superklasse, for å si det litt mildt.

Lenke til kommentar

Nå må dere slutte å fjase. Riera viste da gode takter til tider, bare for at han har spilt et par slakke kamper betyr det ikke at han er middelmodig. Han spilller ving for Spania atm, det sier litt. Jeg er rimelig sikker på han kommer til å bli god for oss, men han trenger litt tid, mulig han er litt sliten for øyeblikket.

Så har vi Bønna, som jeg ikke liker, men han har vist bestemt seg for å prøve nå ivertfall. Pennant som sikkert blir solgt uten at jeg ønsker det. Vi har Babel, kuyt, El-Zhar. Det er plenty å velge i på ving.

 

Ja vi har Gerrard, Alonso og vårt lille hissige Argentinske lemen ;) . Det jeg vil fram til er at vi spiller med alle 3 rett som det er. Vi trenger bredde og kvalitet. Vi har ingen kvalitets spillere som kan avlaste disse etter mange kamper/skader. Til tross for det er backene også et ømt tema, ser ut som vi har det "på gang" på venstre back nå, men mangler reelt alternativ på Høyre. Carra kan jo spille der, og med Hyypia, Agger og Skrtel å ta av bekymrer ikke det meg veldig, men Carra er like effektiv fremover så Bestemoren min ;):p

 

er ikke så skralt fremover til tirsdagens kamp.

Dirk Kuyt

Ryan Babel

David N'Gog

Nathan Eccleston

 

Kuyt er skadet.

Lenke til kommentar
atm kanskje (hvilke kamper?), men Santi Cazorla, David Silva, Joaquin, Juan Mata med MANGE er bedre enn Riera.

 

Så det er du som må slutte å fjase.

 

Poenget er at det er ikke mange som er bedre en Torres, han spiller også i disse kampene. Så kansje Riera fortjener og spille selv om du hevder det ikke beviser noe.

Fjasegutten :)

 

Edit: La til en Smiley sånn at du ser at jeg er glad i deg i dag også :)

Edit2: Om noen hadde vansklig med å forstå hva jeg mente, så var det at siden de bruker Torres, kan det virke som de stiller med så sterkt lag så mulig , uten at jeg har studert det veldig.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Poenget er at det er ikke mange som er bedre en Torres, han spiller også i disse kampene.

Fjasegutten :)

Altså...

 

Hva har det med Riera å gjøre ?

 

----

 

Takk for editen, da skjønte jeg hva du mente. Omg, begynte å lure på deg nå guttorm. Her skrives vi om Riera, så plutselig får jeg i fleisen at poenget var at ingen er bedre enn Torres.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...