Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der er jeg enig med deg Gia. Liverpool bør hente en ren klasseving fremfor og hente en sentral midtbanespiller til å fylle en vingrolle.

Kall meg Giallo, eller som Gamy og nighty liker å si "G", begge to funker. :p

 

Pool har vel x-antall ganger sikla på Joaquin, og endelig så har han "våknet" opp på Mestalla, naturlig å ønske seg han synes jeg da :)

 

Edit: Jeg tipper det blir tre middelmådige spillere dette vinduet, og en klassespiller til sommern.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Benitez har ifølge Bascombe intensjoner om å rette opp flere av feilene som Liverpools spanske manager gjorde på overgangsmarkedet i sommer.

 

Venstrebacken Andrea Dossena, som kostet sju millioner pund fra Udinese, vil bli solgt tilbake til Italia så fort anledningen byr seg.

 

Liverpool vil dessuten forsøke å kjøpe tilbake målmaskinen Emile Heskey fra Wigan for tre millioner pund, samt forsterke stallen med to nye backer som skal konkurrere med Alvaro Arbeloa og Fabio Aurelio.

 

Mange på Anfield ønsker også å se Michael Owen tilbake, men enn så lenge er visstnok ikke Benitez enig blant dem som har dette ønsket.

 

Keane blir også linket tilbake til Tottenham. Dossena bør selges uansett ka bud som skulle komme med mindre han plutselig skulle ta helt av. Han viste seg jo faktisk litt fram med noen strålende crosspasninger forrige kamp han spilte.

 

Vet ikke helt hva jeg mener om Heskey. Skulle heller sett at Owen kom tilbake, men Heskey kan jo funke bra som targetmann sammen med Torres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...