Smågal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Barry har nok bedre kvaliteter en o'shea da .. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Barry kan ikke sammenlignes med O'shea. Barry er mye bedre offensivt, og kan fint spille ving selvom han trives bedre sentralt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Barry har nok bedre kvaliteter en o'shea da .. Hehe, mente ikke å sammenligne Barry med O'Shea når det gjelder de offensive ferdighetene hans (Som Wizy sier). Det jeg mente var at Barry ikke innhar god nok kvaliteter til å bli en slik ving Pool har etterlyst i hele mine levealder Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Der er jeg enig med deg Gia. Liverpool bør hente en ren klasseving fremfor og hente en sentral midtbanespiller til å fylle en vingrolle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi kan da hente to spillere. Få eierne til og punge ut no cash! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg skjønner godt at eierene ikke vil punge ut for en sentral midtbanespiller når dere har Mascherano, Gerrard, Alonso. Benitez kjøper vel tre middelmådige spillere i Januar enn en klassespiller uansett. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Der er jeg enig med deg Gia. Liverpool bør hente en ren klasseving fremfor og hente en sentral midtbanespiller til å fylle en vingrolle. Kall meg Giallo, eller som Gamy og nighty liker å si "G", begge to funker. Pool har vel x-antall ganger sikla på Joaquin, og endelig så har han "våknet" opp på Mestalla, naturlig å ønske seg han synes jeg da Edit: Jeg tipper det blir tre middelmådige spillere dette vinduet, og en klassespiller til sommern. Endret 8. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hadde ikke skadet med reserve backup til becken på begge sider. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Benitez har ifølge Bascombe intensjoner om å rette opp flere av feilene som Liverpools spanske manager gjorde på overgangsmarkedet i sommer. Venstrebacken Andrea Dossena, som kostet sju millioner pund fra Udinese, vil bli solgt tilbake til Italia så fort anledningen byr seg. Liverpool vil dessuten forsøke å kjøpe tilbake målmaskinen Emile Heskey fra Wigan for tre millioner pund, samt forsterke stallen med to nye backer som skal konkurrere med Alvaro Arbeloa og Fabio Aurelio. Mange på Anfield ønsker også å se Michael Owen tilbake, men enn så lenge er visstnok ikke Benitez enig blant dem som har dette ønsket. Keane blir også linket tilbake til Tottenham. Dossena bør selges uansett ka bud som skulle komme med mindre han plutselig skulle ta helt av. Han viste seg jo faktisk litt fram med noen strålende crosspasninger forrige kamp han spilte. Vet ikke helt hva jeg mener om Heskey. Skulle heller sett at Owen kom tilbake, men Heskey kan jo funke bra som targetmann sammen med Torres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Verken Keane eller Riera er middelmådige... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neitakk til Owen og Heskey. De vil bare bli dårligere å dårligere. Satse på unge spillere med fremtid i klubben, slik som Torres. Jeg vil forsatt ha Villa og Huntelaar. Men nå ble jo nettopp Huntelaar kjøpt, så det er utelukket. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Villa er nok ikke et realistisk kjøp for oss i desse tider hvertfall.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Verken Keane eller Riera er middelmådige... Jo, det er de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Rafa har allerede sagt nei til å hente Owen. G:nei, det er de ikke. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hiver meg med å sier at keane og riera er middelmådige pdd. Riera har et stort potensiale, som bare vil utvikle seg til å bli en skikkelig god venstreving. Keane er jeg mer redd for. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Verken Keane eller Riera er middelmådige... Jo, det er de. :!: Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Owen er det jo snakk om at kan komme for så lite som £2-3M. Han er fremdeles en glimrende målscorer, så til den prisen er det et kupp. Heskey skal jo være priset til 10M. Latterlig mye.. Kontrakten går vel ut nå til sommeren også? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjøper Liverpool Heskey, kommer jeg til å dø av latter. Fyren har ikke vært god siden han spillte under Martin i Leicester. Har dere £10, så kan dere handle langt bedre. Hadde jeg vært Rafa hadde jeg prøvd meg på Liédson, selv om han er 30. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Heskey betaler vi ikke for, da kan vi liksågodt hente tilbake Voronin. Nei,da følger jeg The Game og ler meg til døde. Vi kan le oss til døde sammen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Verken Keane eller Riera er middelmådige... Jo, det er de. Det er rooney, tevez og berba også.. :!: ... Ikke sant, kanskje gi noen grunner for å si hvorfor de er så ræva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå