Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Og en av de andre tre som sentrale"

 

Mente da to av de tre, men dere skjønner sikkert det. Hvordan vet vi om Rafa har cash nok? Etter det jeg forstod så hadde vi penger i sommer, men eierne skjønte ikke hva vi skulle med Barry så da ville de ikke legge ut penger. Latterlig.

Lenke til kommentar
Eierne deres har rett, hva faen skal dere med enda en sentral midtbanespiller.

Bredde i stallen. Alternativet er Lucas, som egentlig ikke er noe alternativ. Benitez har dog stål tro på ham, verste er at han er ELENDIG bakover. Fremover kan han alltid komme med noe.

 

Huff, ikke mye å stille med på spiss fronten tirsdag. Spørsmålet er Keane vs Babel. Har faktisk mer tro på Goggen en noen av de 2. Keane er jo alltid alene, og sammerbeider ikke med resten. Totalt uten selvtilitt for tiden. Virker som han går inn i rekken med spisser som ikke passer inn i Liverpool. Altså, han har fått mye tid nå, og han trenger ikke tilpasse seg engelsk fotball. Det er lov å håpe men ser svart ut atm.

Kansje Babel og N`gog kunne fått det til på topp sammen, ønsker ikke Babel veldig, men lite alternativ. Glad det ikke er jeg som skal ta ut laget.

Crap at El-Zhar ikke er med, faen han har jeg tro på. Skal bli morromt å se ham sammen med Torres.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Huff, ikke mye å stille med på spiss fronten tirsdag. Spørsmålet er Keane vs Babel. Har faktisk mer tro på Goggen en noen av de 2. Keane er jo alltid alene, og sammerbeider ikke med resten. Totalt uten selvtilitt for tiden. Virker som han går inn i rekken med spisser som ikke passer inn i Liverpool. Altså, han har fått mye tid nå, og han trenger ikke tilpasse seg engelsk fotball. Det er lov å håpe men ser svart ut atm.

Kansje Babel og N`gog kunne fått det til på topp sammen, ønsker ikke Babel veldig, men lite alternativ. Glad det ikke er jeg som skal ta ut laget.

Crap at El-Zhar ikke er med, faen han har jeg tro på. Skal bli morromt å se ham sammen med Torres.

 

er ikke så skralt fremover til tirsdagens kamp.

Dirk Kuyt

Ryan Babel

David N'Gog

Nathan Eccleston

 

selv håper jeg babel spiller på topp sammen med keane, men om rafa velger å bruke babel blir det nok på kant.. Synest babel må få spille litt fremover for å vise at det er mer i den kroppen en vi har fått sett i det siste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nånå,la oss ikke bry oss om city. For all I care kan vi sette Reina som spiss imorgen.

Tirsdagens kamp bryr jeg med nada om.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skal ikke påstå at noe BØR gjøres jeg, kan godt kjøpe inn en spiller eller to, men ellers går det greit.

 

Det pool kan fokusere på er å finne igjen grooven sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...