Jefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Håper vi kjøper Barry. Dog ikke på om Alonso må gå. Men tenk dere den midtbanen, Gerrard, Alonso, Masche og Barry. Pure class. Spørsmålet er om vi har penger til det og om Rafa enda er interessert - noe jeg tror han faktisk er. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Spørsmålet er også hvordan du vil plassere alle dei 4 sentrale midtbanespillerene.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Kjøre 4-2-3-1 med Gerrard som hengende. Og en av de andre tre som sentrale. Eller i en 4-4-2 der kan vi kjøre Barry på kant. Mange muligheter gutter Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Håper vi kjøper Barry. Dog ikke på om Alonso må gå. Men tenk dere den midtbanen, Gerrard, Alonso, Masche og Barry. Pure class. Spørsmålet er om vi har penger til det og om Rafa enda er interessert - noe jeg tror han faktisk er. Da bailer Xabi til Juve Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Kjøre 4-2-3-1 med Gerrard som hengende. Og en av de andre tre som sentrale. Eller i en 4-4-2 der kan vi kjøre Barry på kant. Mange muligheter gutter Kunne ha funka det, ja! At rafa vil hente barry er sikkert, men at vi har penger til å kjøpe han er meget tvilsomt.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 "Og en av de andre tre som sentrale" Mente da to av de tre, men dere skjønner sikkert det. Hvordan vet vi om Rafa har cash nok? Etter det jeg forstod så hadde vi penger i sommer, men eierne skjønte ikke hva vi skulle med Barry så da ville de ikke legge ut penger. Latterlig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Eierne deres har rett, hva faen skal dere med enda en sentral midtbanespiller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Barry kan spille omtrent overalt game, funker som backup på venstreback/ving eller bruke han på midten i en fomasjon som i 4-2-3-1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Eierne deres har rett, hva faen skal dere med enda en sentral midtbanespiller. Bredde i stallen. Alternativet er Lucas, som egentlig ikke er noe alternativ. Benitez har dog stål tro på ham, verste er at han er ELENDIG bakover. Fremover kan han alltid komme med noe. Huff, ikke mye å stille med på spiss fronten tirsdag. Spørsmålet er Keane vs Babel. Har faktisk mer tro på Goggen en noen av de 2. Keane er jo alltid alene, og sammerbeider ikke med resten. Totalt uten selvtilitt for tiden. Virker som han går inn i rekken med spisser som ikke passer inn i Liverpool. Altså, han har fått mye tid nå, og han trenger ikke tilpasse seg engelsk fotball. Det er lov å håpe men ser svart ut atm. Kansje Babel og N`gog kunne fått det til på topp sammen, ønsker ikke Babel veldig, men lite alternativ. Glad det ikke er jeg som skal ta ut laget. Crap at El-Zhar ikke er med, faen han har jeg tro på. Skal bli morromt å se ham sammen med Torres. Endret 8. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Eierne deres har rett, hva faen skal dere med enda en sentral midtbanespiller. Er faen ikke opp til dem og avgjøre hva pengene brukes på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Huff, ikke mye å stille med på spiss fronten tirsdag. Spørsmålet er Keane vs Babel. Har faktisk mer tro på Goggen en noen av de 2. Keane er jo alltid alene, og sammerbeider ikke med resten. Totalt uten selvtilitt for tiden. Virker som han går inn i rekken med spisser som ikke passer inn i Liverpool. Altså, han har fått mye tid nå, og han trenger ikke tilpasse seg engelsk fotball. Det er lov å håpe men ser svart ut atm.Kansje Babel og N`gog kunne fått det til på topp sammen, ønsker ikke Babel veldig, men lite alternativ. Glad det ikke er jeg som skal ta ut laget. Crap at El-Zhar ikke er med, faen han har jeg tro på. Skal bli morromt å se ham sammen med Torres. er ikke så skralt fremover til tirsdagens kamp. Dirk Kuyt Ryan Babel David N'Gog Nathan Eccleston selv håper jeg babel spiller på topp sammen med keane, men om rafa velger å bruke babel blir det nok på kant.. Synest babel må få spille litt fremover for å vise at det er mer i den kroppen en vi har fått sett i det siste. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil ikke bruke pengene på Barry. Mange andre plasser jeg heller ville fått forsterkninger. Sentral midtbane er vel en av de plassene vi har best dekning. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Artig liten formkurve til topplaget city, http://idrett.speaker.no/07/ResultatServic...=Menn,%20senior Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Nånå,la oss ikke bry oss om city. For all I care kan vi sette Reina som spiss imorgen. Tirsdagens kamp bryr jeg med nada om. Endret 8. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Elano bør byttes mot Benayoun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Skal ikke påstå at noe BØR gjøres jeg, kan godt kjøpe inn en spiller eller to, men ellers går det greit. Det pool kan fokusere på er å finne igjen grooven sin. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Gerrard bør nok spille minst mulig mot PSV.. Ser helst at han ikke spiller i det hele, kan fort bli en unødvendig skade i en unødvending kamp. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Eierne deres har rett, hva faen skal dere med enda en sentral midtbanespiller. Er faen ikke opp til dem og avgjøre hva pengene brukes på. Det sa jeg ikke noe om, men de har likvel rett. Det dere først om fremst trenger er nye kanter, spørru meg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Helt enig i at vi trenger skikkelige klassekanter. Men tror Benitez tenker at barry kunne ha spilt både her og der om han hadde blitt kjøpt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Barry kan spille omtrent overalt game, funker som backup på venstreback/ving eller bruke han på midten i en fomasjon som i 4-2-3-1 John O'Shea kan spille mange steder han å, men funker ikke så veldig bra på de offensive rollene, og spesielt ikke Ving, Bærry er noe lignende han også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå