Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha Pirja. Tøff du. Hvorfor i svarte skulle jeg vært født i 1995? Fordi jeg sier at Torres er skada ofte og at Ronaldo er en bedre spiller? LOL. Du må være født i 1995 elns pga. dine elendige forsøk på spøker.... -.-.-.-.-.-

Det oser jo at det i hele innlegget ditt over her.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Nei, fordi du oppfører deg som en.

 

 

Veldig saklig veldigsaklig. Hva med å si hvordan jeg oppfører meg som en? Fordi jeg ikke er på deres side? Uansett driter jeg i om hvor gammel dere tror jeg er -.-

 

 

 

Haha Pirja. Tøff du. Hvorfor i svarte skulle jeg vært født i 1995? Fordi jeg sier at Torres er skada ofte og at Ronaldo er en bedre spiller? LOL. Du må være født i 1995 elns pga. dine elendige forsøk på spøker.... -.-.-.-.-.-

Det oser jo at det i hele innlegget ditt over her.

 

 

Hvordan det!? o_O

Lenke til kommentar

Det er bare tull at Torres aldri kan bli en legende fordi han "blir skadet", har bare hatt det dårlig i år mtp. timing av comebackene + litt kjipt det med landslaget. Torres har absolutt muligheten å bli legende hos Liverpool; mer enn Ronaldo også fordi han ikke ønsker å forlate til en annen klubb.

Lenke til kommentar

Å dæven. Dere betalte £10m mer for en spiss som heller kunne stått å solgt pølser på gata i Polen enn å spille fotball.

 

 

(Bare en spøk dette her så slapp av :p)

 

 

Torres setter jeg høyere enn både Berbatov og Tevez. Er ingen tvil det mener nå jeg. Berba tror jeg blir enda farligere å møte etterhvert, siden han er utvilsomt en genial fotballspiller.

 

 

Sindris1: Du skriver jo "lol" i hvert eneste jævla innlegg. Tviler sterkt på at du ikke bruker å si det "in real life" også. Du er kanskje ikke født i 95, men skulle ikke forundre meg om du var fjortiss.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Ronaldo vil aldri få sjansen til å bli en legende i United. Den muligheten kastet han bort først i 2006 før han gjentok bedriften i 2008.

 

Jepp, helt enig.

 

Torres setter jeg høyere enn både Berbatov og Tevez. Er ingen tvil det mener nå jeg. Berba tror jeg blir enda farligere å møte etterhvert, siden han er utvilsomt en genial fotballspiller.

 

Dessverre er jeg enig i dette her og.

Lenke til kommentar
Å dæven. Dere betalte £10m mer for en spiss som heller kunne stått å solgt pølser på gata i Polen enn å spille fotball.

 

 

(Bare en spøk dette her så slapp av :p)

 

 

Torres setter jeg høyere enn både Berbatov og Tevez. Er ingen tvil det mener nå jeg. Berba tror jeg blir enda farligere å møte etterhvert, siden han er utvilsomt en genial fotballspiller.

Det har jeg aldri sagt noe i mot. Men å kalle oss "stakkarene" fordi vi ikke fikk Torres er ren idioti.

 

Berbatov / Rooney / Tevez > Torres / Keane / Kuyt

Lenke til kommentar
Å dæven. Dere betalte £10m mer for en spiss som heller kunne stått å solgt pølser på gata i Polen enn å spille fotball.

 

 

(Bare en spøk dette her så slapp av :p)

 

 

Torres setter jeg høyere enn både Berbatov og Tevez. Er ingen tvil det mener nå jeg. Berba tror jeg blir enda farligere å møte etterhvert, siden han er utvilsomt en genial fotballspiller.

Det har jeg aldri sagt noe i mot. Men å kalle oss "stakkarene" fordi vi ikke fikk Torres er ren idioti.

 

Berbatov / Rooney / Tevez > Torres / Keane / Kuyt

 

 

Torres > Runy/tevez/berba ... ? :p

 

(..Ja, det var en liten spøk :) )

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar
Det har jeg aldri sagt noe i mot. Men å kalle oss "stakkarene" fordi vi ikke fikk Torres er ren idioti.

 

Det har du helt rett i. Jeg tar avstand fra det og bare for å si i fra så har ikke jeg sagt noe som skulle tilsi at dere er "stakkarer" siden dere ikke fikk Torres.

 

You're the good one, Jefe ;)

 

Å dæven. Dere betalte £10m mer for en spiss som heller kunne stått å solgt pølser på gata i Polen enn å spille fotball.

 

 

(Bare en spøk dette her så slapp av :p)

 

 

Torres setter jeg høyere enn både Berbatov og Tevez. Er ingen tvil det mener nå jeg. Berba tror jeg blir enda farligere å møte etterhvert, siden han er utvilsomt en genial fotballspiller.

Det har jeg aldri sagt noe i mot. Men å kalle oss "stakkarene" fordi vi ikke fikk Torres er ren idioti.

 

Berbatov / Rooney / Tevez > Torres / Keane / Kuyt

 

 

Torres > Runy/tevez/berba ... ? :p

 

Eh, nei. Og hvem er Runy? Norske broren til Rooney?

Lenke til kommentar
You're the good one, Jefe ;)

 

 

Først; chill litt ned med quotinga og for det andre takk :p Prøver så godt jeg kan og se objektivt på ting, klarer det noen ganger føler jeg, men hey. Ingen supportere klarer eller skal være objektive ved hver anledning, siden vi er nokså subjektive hele gjengen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...